XXL Nutrition

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
shreddedbrah ze vriendjes whaha wat een lachertjes

leuk van ecto naar fat?
doel is niet kwantiteit spier/vet maar Kwaliteit van je spier (Dat dere low BF en lekker vol)

ik zou eens willen zien wat er overblijft al je gaat cutten en hoe je dit gaat doen want trollen op een forum is leuk maar ben je wel sterk genoeg voor een stricte diet ?

als je nog iets te zeggen hebt zorg eerst dat je onder de 7% geraakt en gebruik dan nog eens mijn nickname ;) #GTFO

ohjah sorry nog iets en ben dan klaar met je, zo te zien aan je kop heb je niet zoveel succes gehad met meisjes...
dus lekker je frustratie werken op een ander soort bevolking/nationaliteit/geloof

Laatst bewerkt:
leuk van ecto naar fat?
doel is niet kwantiteit spier/vet maar Kwaliteit van je spier (Dat dere low BF en lekker vol)

ik zou eens willen zien wat er overblijft al je gaat cutten en hoe je dit gaat doen want trollen op een forum is leuk maar ben je wel sterk genoeg voor een stricte diet ?

als je nog iets te zeggen hebt zorg eerst dat je onder de 7% geraakt en gebruik dan nog eens mijn nickname ;) #GTFO

ohjah sorry nog iets en ben dan klaar met je, zo te zien aan je kop heb je niet zoveel succes gehad met meisjes...
dus lekker je frustratie werken op een ander soort bevolking/nationaliteit/geloof

tumblr_mczouy5ADD1rhb0d9o2_500.gif

Killy.... wat ben jij een facking kneus!

omdat ik de balle heb mezelf hier te vertone hier me pf goh goh wat een lelijk jonge he http://partyflock.nl/user/585826:yannick.html de rechter trouwens.
shredded brah vriend jou gezicht is helemaal nergens te bekenne hier schaam je je.
haters gonna hate(K)

Namens Hamas en Likoed een slotje op dit bashtopic. Zoek maar een veldje uit en speel daar de Gazastrook na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven