MuscleMeat

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
killy, ga je schamen aub

wat mensen allemaal niet doen om aan aandacht te komen, I xzyzx I het spijt me dat ik op jou heb gestemd voor grootste r*tard, had ik dit geweten had ik op Killy gestemd, sorry bra :(

Geloofde ook niet maar check titel van dit filmpje. Iedereen staat vrij te geloven, no problem. Maar iemand die bekeerd is en het vervolgens over vieze joden heeft en dat het jammer is dat Hitler zijn karwei niet af heeft kunnen maken verdiend een ...

http://www.youtube.com/watch?v=QXUgqlwSZ-o

Gelijkenis is wel treffend, en in de zijbalk zijn al die pauper trainingen te zien van killy met ibo.

Kan bijna niet anders zijn dan hem..

@ruud hoe kom je daar op?

Ibo Killy bekeerd of toeval?

Nu pas dat filmpje gevonden, valt me weer tegen van de DBB-detectives.

Ik heb voor ieder geloof respect, en van mij mag iedereen zelf besluiten voor wat voor geloof hij gaat. Alleen Killy kennende, deed hij dit ook voor Ibo.

:eek: :eek: :eek:

Foto was enige tijd geleden al gepost. Maar dacht dat dat geshopt was.

Als hij zich er gelukkig bij voelt prima. Bepaalde uitlatingen kunnen wat mij betreft gewoon niet. Vraag me af door wie en wat ze zijn ingegeven. Wellicht dat Ibo hier iets over wil zeggen, hangt regelmatig in dit topic.

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat hij een grap maakt.

Dat is precies wat ik bedoel ja.

man man Killy toch... wat een ziekelijke shit. :D:D:D

Killy moet je ook echt serieus nemen als Moslim.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/krijg-moslima-bed-263663/

Meestal bij Nederlanders is het een fase van 2 a 3 jaar die gewoon voorbij gaat.

Als hij zich er gelukkig bij voelt prima. Bepaalde uitlatingen kunnen wat mij betreft gewoon niet. Vraag me af door wie en wat ze zijn ingegeven. Wellicht dat Ibo hier iets over wil zeggen, hangt regelmatig in dit topic.

Ik ben een bekeerd christen en heb veel gezondigd erg veel, het is mij allemaal vergeven doordat Jezus de zonden op zich heeft genomen. Prachtig plan van God, vroeger was ik negatief tegenover Jezus. Gelukkig laat de Heilige Geest mij dingen nu zien zoals God het wil.

Het gaat echt niet vanzelf en zondig nog steeds helaas. Dit in tegenstelling tot wat Killy ervaart sinds hij Moslim is, net of er geen geestelijke strijd is. Tenminste deze vraag zou ik mijzelf gaan stellen.

Killy bashen op vroegere dingen is in mijn ogen dan ook niet relevant.

Btw video nog niet uitgekeken.

In Antwerpen zeggen wij altijd

Allah is groot maar ziekenkas is groter.

Kom ik nu in de hel terecht killy?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven