Ik heb een kleine neus, kan niet hoofdrekenen en weet niets van beleggen.
Volgens eeuwenoud, empirisch bewezen, onderzoek ben ik dus niet van Joodse extractie.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een kleine neus, kan niet hoofdrekenen en weet niets van beleggen.
I like teens on LSD!
wij maken graag jouw dromen waar
Greater Israel! Inshallah het is ze gegund. Wat zal het 15 jaren plan ondertussen zijn? Westerse mannen naar Rusland sturen, terwijl Israel grote stukken midden oosten annexeeert? De vluchtelingen kunnen natuurlijk de harten van onze Europese dames komen veroveren.![]()
Israël van plan om aanvallen op Gaza uit te breiden na bezoek Trump
Israël is van plan zijn aanvallen op de Gazastrook te intensiveren, luidt een unaniem besluit van het veiligheidskabinet onder leiding van premier Benjamin Netanyahu.www.telegraaf.nl
Greater Israel! Inshallah het is ze gegund. Wat zal het 15 jaren plan ondertussen zijn? Westerse mannen naar Rusland sturen, terwijl Israel grote stukken midden oosten annexeeert? De vluchtelingen kunnen natuurlijk de harten van onze Europese dames komen veroveren.

heeft de extreemrechtse minister van Financiën Bezalel Smotrich gezegdIsraëlische minister Smotrich: 'Gaza wordt volledig verwoest' - https://nos.nl/l/2566099#UPDATE-container-85939400
Dat ze mogen oogsten wat ze zaaien....
Aldus: smot rich, vertaling stinkend rijk !
Lekkere Joodse naam![]()

Om te duiden dat ze het zelfde zijn als HAMAS.heeft de extreemrechtse minister van Financiën Bezalel Smotrich gezegd
Wat heeft dit nou voor meerwaarde om te benoemen![]()
In alweer een nieuwe episode van "Six Degrees of Jew" (Gad Saad), is ook het conflict tussen India en Pakistan de schuld van Israël/de Joden.