Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uuhh? Ik snap em nie🤭Snap dit niet helemaal? De IDF heeft daadwerkelijk het Hannibal protocol uitgevoerd en misschien is Anouar net zo oud als @Brownie88 ??
De vorige keer zou het zomaar kunnen dat het Hamas was, ik wacht de rectificaties of bevestiging wel af.Wederom schieten de verenigde joden op weerloze kinderen en vrouwen die IN VREDE KOMEN voor een klein beetje eten.
Een hulp distributie punt, is een joods mitrailleursnest.
'Israël doodt 27 mensen bij noodhulppunt Rafah', arts spreekt van 'groot bloedbad' - https://nos.nl/l/2569629
"De NOS is nog steeds niet pro-Pallie genoeg"
"07 oktober was een verzetsdaad"
"75% van de slachtoffers was door Israël"
Dit komt dus van... een klimaatbeweging.
Iedereen die zich met Israël identificeert, en daarmee tegen de Palestijnen is.Maar wat is jouw definitie van een jood, @RonnReeves ? Zionist? Religieus? Etniciteit?
Ik zou even hun laatste podcast vanaf een minuut of 20 luisteren.Wederom schieten de verenigde joden op weerloze kinderen en vrouwen die IN VREDE KOMEN voor een klein beetje eten.
Een hulp distributie punt, is een joods mitrailleursnest.
'Israël doodt 27 mensen bij noodhulppunt Rafah', arts spreekt van 'groot bloedbad' - https://nos.nl/l/2569629
Nee, het eropuit trekken om burgers thuis of op een muziekfestival af te slachten is geen verzetsdaad.Grappig.
Na jaren van onderdrukking.... mag 7 oktober geen verzetsdaad heten in de westerse wereld.
De gemiddelde Nederlander laat de oren hangen naar de pro-pallie propaganda waar ze mee overspoeld worden in oude media, nieuwe media en social media.Pas nou maar op... De gemiddelde Nederlander kijkt hier anders naar, dan de politiek of de media. Dit gaat grote gevolgen hebben.
Je onderschat hoe graag men wil deugen en voor een simpel zwart/wit dader/slachtoffer-beeld gaat.You can fool some people some time... but you can't fool all the people all the time !
Nee, het eropuit trekken om burgers thuis of op een muziekfestival af te slachten is geen verzetsdaad.
De onderdrukking in de Gaza-strook kwam al voor 7 oktober vooral door Hamas.
De gemiddelde Nederlander laat de oren hangen naar de pro-pallie propaganda waar ze mee overspoeld worden in oude media, nieuwe media en social media.
Je onderschat hoe graag men wil deugen en voor een simpel zwart/wit dader/slachtoffer-beeld gaat.
Je wil ze hier niet, je wil ze daar niet... Wat moeten we nou?
Oneens.
Dat is de Westoever, maar daar heb je gelijk in. Gaza is al vanaf, uit m'n hoofd, 2005 "Jodenrein".Het voortdurend koloniseren van palestijnse gebied hoort niet.
Dat komt doordat de media alleen de Hamas-propaganda laten zien en deze klakkeloos overnemen, maar niet de propaganda van Israël laten zien. Als een aan Hamas gelieerde organisatie iets beweert dan wordt dit overgenomen als feit, een bewering van Israël staat tussen aanhalingstekens.En waar zijn de bewijzen van tunnels wapen opslagplaatsen etc. Ik en vele anderen zien alleen maar kapot geschoten ziekenhuizen steden en Palestijnse slachtoffers van totaal onacceptabele bobombardementen.
Ze in een kamp plaatsen?Je wil ze hier niet, je wil ze daar niet... Wat moeten we nou?
Beter luistert @RonnReeves deze helemaal dan krijgt hij wat uitleg over complottheorieën over Joden mee en de drijfveren die erachter zitten.Ik zou even hun laatste podcast vanaf een minuut of 20 luisteren.
Brussen & Veelo | De Nieuwspodcast
Luister naar de Brussen & Veelo Podcast voor diepgaande gesprekken over actuele politieke en maatschappelijke kwesties.brussenveelo.nl
Ze kunnen naar hun hemelse vader.Je wil ze hier niet, je wil ze daar niet... Wat moeten we nou?

Nou, dan mogen we gelijk de Nobelprijs opdoeken.