Fitness Seller

Israël & Joodse Diaspora

• Topic Starter Topic Starter
Joden, Soros, Timmermans, Putin,… ‘t Kan allemaal.

Ik heb niet de indruk dat hun iets gevraagd is.
Ik heb het van de NOS...

17:48 • gedeelde update

Deel deze update
Netanyahu zou voorstel VS willen accepteren, maar Hamas niet
Er zijn mediaberichten dat premier Netanyahu akkoord wil gaan met het Amerikaanse voorstel voor een wapenstilstand in Gaza. De Israëlische nieuwssite Ynet en het Amerikaanse Axios schrijven dat de Israëlische premier familieleden van de gijzelaars hiervan op de hoogte heeft gesteld. Hamas zou nog willen onderhandelen over de gestelde voorwaarden.

Enkele uren geleden zeiden Israël en Hamas dat het voorstel wordt afgewogen. Er is voor zover bekend nog geen officieel antwoord gecommuniceerd aan de Amerikaanse toponderhandelaar Witkoff. Volgens de twee nieuwssites zei Netanyahu vanmiddag op een bijeenkomst met de families van gijzelaars dat hij de "richtlijnen van Witkoff accepteert".
Anonieme bronnen stellen dat Hamas teleurgesteld is over het voorstel van de VS. Volgens de uitgelekte informatie stelt de VS alleen een tijdelijk bestand van zestig dagen voor. De militante beweging heeft openlijk steeds herhaald dat ze een permanent staakt-het-vuren wil. Dat is voor premier Netanyahu altijd onbespreekbaar geweest zolang Hamas nog in Gaza zit.

De oorlog duurt al ruim 600 dagen. In die periode zijn de strijdende partijen het slechts twee keer eens geworden over een tijdelijk bestand in ruil voor vrijlating van gijzelaars. De kans lijkt klein dat er vandaag een doorbraak wordt bereikt.

Laatst bewerkt:
Ook aanval op menigte bij hulppunt Centraal-Gaza gemeld - https://nos.nl/l/2568744

Weerloos, hongerig én hopeloos.

Joden zijn gevoelloos, en daarom mogen we ze nu allemaal ook zo behandelen. Dat hadden de Nazi s sneller door.

Ook aanval op menigte bij hulppunt Centraal-Gaza gemeld - https://nos.nl/l/2568744

Weerloos, hongerig én hopeloos.

Joden zijn gevoelloos, en daarom mogen we ze nu allemaal ook zo behandelen. Dat hadden de Nazi s sneller door.
In het bericht van de NOS staat dat men bij de voedeldistributie niets gemerkt heeft. Nu sluit ik ook niet uit dat die het ook niet te snel willen merken.

Wel kwalijk hoe je Joden, Israeli's en IDF over één kam scheert.

In het bericht van de NOS staat dat men bij de voedeldistributie niets gemerkt heeft. Nu sluit ik ook niet uit dat die het ook niet te snel willen merken.

Wel kwalijk hoe je Joden, Israeli's en IDF over één kam scheert.
Ja, ga jij nog even proberen dat bericht te duiden.
Met je huichelige morele kompas.

Ik probeer helemaal niets te duiden, ik sluit niet eens uit dat het volledig waar is.

Anders was ik wel begonnen dat die de aanwijzingen van het IDF genegeerd hebben.

Snap dit niet helemaal? De IDF heeft daadwerkelijk het Hannibal protocol uitgevoerd en misschien is Anouar net zo oud als @Brownie88 ??
Dat Hamas mensen gered heeft klopt natuurlijk niet. Als er mensen zijn overleden door friendly fire (eventueel Hannibal Directive) dan is ook dat door en na ontvoering door Hamas.

Hier een oud-premier, Israeli en zelfs een Jood met kritiek op de Israelische regering.

En een kritisch draadje bij je NOS-bericht.

Met nog extra beelden, die zouden ook nep kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven