- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Gesproken als een ware Christen!
Zo werkt het niet in het Jodendom, volgens mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gesproken als een ware Christen!
Hebben ze dan een geldige reden (buiten dat de Britten hun toestemming hebben gegeven) dat ze daar horen?
Er wonen daar van oudsher Joden, er was toen een VN-plan waar Arabieren zich niet aan gehouden hebben.Hebben ze dan een geldige reden (buiten dat de Britten hun toestemming hebben gegeven) dat ze daar horen?
Dit zijn feiten, mensen. Israël is er en gaat niet meer weg.
Daar denkt Harry Petitt dus anders over, volgens hem is het nog even volhouden en het is einde Israël.Dit zijn feiten, mensen. Israël is er en gaat niet meer weg.
volgens hem is het nog even volhouden en het is einde Israël.
kijk: https://www.youtube.com/shorts/x9omYVub_NA
Maar even serieus, je hebt een psychisch probleem als je Hamas enigszins probeert te verdedigen.
Wat als de Arabische landen dat nu anno 2025 in een plan gieten, hebben ze er dan in eens wel recht op?Waarom hebben de nazaten van Palestijnen die met Arabische landen samenspanden om Israël uit te vernietigen en nog steeds een recht op terugkeer? Ze hebben verkeerd gekozen en verloren.
Bedoel je Israël vernietigen?Wat als de Arabische landen dat nu anno 2025 in een plan gieten, hebben ze er dan in eens wel recht op?
Nee, dat zou het einde van Israël betekenen.Wat als de Arabische landen dat nu anno 2025 in een plan gieten, hebben ze er dan in eens wel recht op?
Man schaue sich im lager unserer feinde um: wohin man blickt, juden über juden. Wir stehen hier dem gefährlichsten Feind der Welt gegenüber.Die juden houden de gemoederen weer eens flink bezig.

Dan zal je nu eindelijk op ons niveau zitten denk ik?Ik ben psychisch tien jaar ouder geworden door dit topic.
Leeuwen vergelijken zichzelf niet met mensen.Dan zal je nu eindelijk op ons niveau zitten denk ik?
Nivo Oli en Swartseneggert.Dan zal je nu eindelijk op ons niveau zitten denk ik?