MuscleMeat

IVDM - augustus 2011 - Kale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leuk interview van een leuk & behulpzaam lid, top! En super fysiek ook natuurlijk, jammer geen benenpic :p
 
Waarom eigenlijk niet meegedaan aan de contest dit jaar? Dan was het wel spannend geworden misschien. :D
 
Je antwoord op de vraag "Wat is jouw sterkste en je zwakste punt?" is iets waar ik mezelf ook goed in kan terugvinden:)
 
He Vincent. Mooi interview man. Het wordt idd weer eens tijd om te meeten. Zin om eens bij RPB of FPA (Amersfoort) te komen trainen. Gratis 1e x.

Lijkt me cool! :-) Wel eerst ff qua blessuurtjes een beetje bijtrekken ;'-)

Je antwoord op de vraag "Wat is jouw sterkste en je zwakste punt?" is iets waar ik mezelf ook goed in kan terugvinden:)

Valt me op dat heel veel mensen zich hier in terug kunnen vinden (check ook die andere interviews) ;)

broertje... respect!!!

:slet:

:D

leuk interview van een leuk & behulpzaam lid, top! En super fysiek ook natuurlijk, jammer geen benenpic :p

Thx. ie ben ik vergeten. Staat in mn galery ;)
 
Staat je trainingschema in detail ook nog ergens? Aantal/naam oefeningen en aantal sets/reps etc.
 
Staat je trainingschema in detail ook nog ergens? Aantal/naam oefeningen en aantal sets/reps etc.

nope... puur omdat mijn trainingen nooit hetzelfde zijn ;)
 
hahahah, ja broeder daar verschillen we in :D
 
Mooi interview en zie dat jij ook bezig bent met zure haring :D Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik eet ze nu ook een tijdje en mij komt het egt de strot uit. Succes met je doelen verder
 
Leuk interview!
Goed fysiek!
Zo grappig om te lezen hoeveel zwaarder je weegt terwijl we zo goed als even lang zijn. ( slechte vergelijking want ik ben een vrouw.:) )
Succes met je herstel!
 
nope... puur omdat mijn trainingen nooit hetzelfde zijn ;)

Kijk! En hier kan een ieder ook zijn voordeel uit halen. Afwisseling is zooo belangrijk. Heb ook, net als zo velen, in een vastgeroest stramien gezeten. Maar heb een poosje met ibo D getraind en daar weer van geleerd hoe belangrijk afwisseling is. Geen enkele training was met ibo hetzelfde.
 
Leuk interview en respect voor je transformatie in de loop der jaren zeg!
 
Mooi interview zeg, super foto's ook zeg. Heb je log gelijk even doorgekeken, motiveert me echt! Keep this up!
 
thanks :) die logs zijn wel heel erg oud :D
 
Lijkt me cool! :-) Wel eerst ff qua blessuurtjes een beetje bijtrekken ;'-)



Valt me op dat heel veel mensen zich hier in terug kunnen vinden (check ook die andere interviews) ;)



:D



Thx. ie ben ik vergeten. Staat in mn galery ;)

Hoe lang duurt dat bijtrekken? Want als je blessure aan je benen hebt doen we UB en als je blessure in je UB hebt doen we een LB. Maakt mij niet uit;)
 
Streeffysiek! Ook altijd fijne voeding...
 
Hoe lang duurt dat bijtrekken? Want als je blessure aan je benen hebt doen we UB en als je blessure in je UB hebt doen we een LB. Maakt mij niet uit;)

Overbelaste aanhechtingen aan de knieen, onderrug (niet continue), biceppees (bijna hersteld), schouder, ingescheurde pees bij elleboog, irritatie aan de onderarm...
Lig aardig in de puin :D Ik train nog wel zwaar hoor, maar als ik met jou ga trainen wil ik wel 110% kunnen knallen ;-)
 
Back
Naar boven