XXL Nutrition

IvdM Juni 2020 - Biomek

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 120
  • Weergaven 24K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Leuk interview! Interessant om meer te weten te komen over een voor mij zeer waardevolle member in de AAS sectie.

Camelus wat breng je het toch lekker ongenuanceerd :roflol:
Maar wel eens, hurdur kracht boeit niet om een ronduit slechte squat goed te praten, maar wél zwaar benchen. :rolleyes:
 
Leuk interview! En gaaf dat jullie met 2 broers dezelfde sport leuk vinden :)
 
Leuk interview! Interessant om meer te weten te komen over een voor mij zeer waardevolle member in de AAS sectie.

Camelus wat breng je het toch lekker ongenuanceerd :roflol:
Maar wel eens, hurdur kracht boeit niet om een ronduit slechte squat goed te praten, maar wél zwaar benchen. :rolleyes:
Ik praat geen slechte squat goed,ik vind ook nie dat ik een slechte squat heb en ben ook niet bewust bezig met zwaar Benchen.

Ik heb de drang ook niet om zwaar te kunnen trainen, welke spiergroep dan ook, dat is m'n interesse nooit geweest.. Naar mate je groter word gaat de kracht natuurlijk omhoog dus je werkt met dat gewicht...

Maar heb nooit doelen gehad dat ik een x aantal kg wil Benchen of squatten...

Misschien zou ik 't moeten doen en helpt 't me groeien, maar tot nu toe ben ik er nooit bewust mee bezig geweest, en heb ik nog nooit gemerkt dat ik geforceerd zwaarder moet gaan pakken om te groeien.
 
Ieder zijn ding toch? Als je gewoon gespierd wil zijn, prima. Persoonlijk zou ik me kapot schamen met zo'n indrukwekkend fysiek rond te lopen en dan na mijn max squat aangesproken te worden door een powerliftster van 60kg die zegt dat ik het gewicht er wel op mag laten omdat ze toch nog op moet warmen.

Los nog van het feit dat ik progressive overload onmisbaar vind voor optimaal resultaat, maar dat is wellicht wat minder relevant met genoeg AAS
 
Oke excuses, zo kwam het bij mij over (hernia, halve reps, niet kunnen tellen)

Al met al heb jij wel een van de betere fysieken van het forum en daar had ik wat sterkere cijfers bij verwacht. Dat hoeft dan niet meteen een 300 kg squat te zijn maar had wel minstens een 200 kg squat verwacht (wat ik tbh ook magertjes vind :p)

Je hebt zeker wel een vrij hoge bench? Neem aan dat je mij nu niet komt vertellen dat je een bench van 120 oid hebt.
Toch je verwachtingen maar eens bijstellen dan, want bodybuilding heeft nul komma niks te maken met hoeveel je drukt of tilt. Ik had wel verwacht dat iemand met jouw fysiek het verschil wist tussen een powerlifter en een bodybuilder. Zo kan iedereen wel verwachtingen hebben :p

Ik bedoel hiermee te zeggen dat we ons ding op allerlei andere manieren hebben geleerd. Mij is geleerd dat bodybuilding niet op kracht gebaseerd is, that's all :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar klinkt als onzin.
Omdat jij een zwakke squat hebt en je broertje ook zijn anderen die de helft van jou zijn ineens squatters die een slechte vorm hebben en met een hernia rond lopen?

Alleen al op dit forum kan ik er diversen aanwijzen die én natty zijn én hun squat gepost hebben.

Ik bespeur toch wel wat jaloezie grote man :D

:scratch:
 
Ieder zijn ding toch? Als je gewoon gespierd wil zijn, prima. Persoonlijk zou ik me kapot schamen met zo'n indrukwekkend fysiek rond te lopen en dan na mijn max squat aangesproken te worden door een powerliftster van 60kg die zegt dat ik het gewicht er wel op mag laten omdat ze toch nog op moet warmen.

Los nog van het feit dat ik progressive overload onmisbaar vind voor optimaal resultaat, maar dat is wellicht wat minder relevant met genoeg AAS
Dan ken jij de definitie van progressive overload nie,

Meer sets
Meer reps
Minder rust
Meer gewicht
alles is een progressive overload...

En daarbij, lees m'n kuurlog dan zie je met wat voor hoeveelheden aas ik werk...
 
Dan ken jij de definitie van progressive overload nie,

Meer sets
Meer reps
Minder rust
Meer gewicht
alles is een progressive overload...

En daarbij, lees m'n kuurlog dan zie je met wat voor hoeveelheden aas ik werk...
Ik ben bekend met de definitie van progressive overload. De mogelijkheden houden alleen een keer op als je al 20 jaar setjes squat met 100kg. De meest effectieve en meetbaarste manier van progressive overload (helemaal op dat gewicht, mijn vriendin squat nog meer) is gewoon verzwaren. Prima als jij niet zwaar wil squatten en liever op de leg press zit, maar je squat met jouw fysiek is gewoon een lachertje.
 
Ieder zijn ding toch? Als je gewoon gespierd wil zijn, prima. Persoonlijk zou ik me kapot schamen met zo'n indrukwekkend fysiek rond te lopen en dan na mijn max squat aangesproken te worden door een powerliftster van 60kg die zegt dat ik het gewicht er wel op mag laten omdat ze toch nog op moet warmen.

Los nog van het feit dat ik progressive overload onmisbaar vind voor optimaal resultaat, maar dat is wellicht wat minder relevant met genoeg AAS
Moet ik me dan ook schamen als ik 15 minuten gefietst heb en een wielrenner komt na mij? Je haalt 2 sporten door elkaar.
 
Moet ik me dan ook schamen als ik 15 minuten gefietst heb en een wielrenner komt na mij? Je haalt 2 sporten door elkaar.

kerel ,laat je toch niet zo opnaaien ,je hebt een van de beste fysieken op dit forum en een goed uitgevoerde squat
van 160 kg is helemaal niet slecht
 
Ik ben bekend met de definitie van progressive overload. De mogelijkheden houden alleen een keer op als je al 20 jaar setjes squat met 100kg. De meest effectieve en meetbaarste manier van progressive overload (helemaal op dat gewicht, mijn vriendin squat nog meer) is gewoon verzwaren. Prima als jij niet zwaar wil squatten en liever op de leg press zit, maar je squat met jouw fysiek is gewoon een lachertje.
Dat mag jij vinden, maar jij bent meer power lift minded, je doet allemaal aannames waar je niks van weet... Ik heb niks te bewijzen in de gym, andere kennelijk wel... En ik denk dat ik 't goed doe op m'n 37 er nog zo bij staan en in 22 jaar trainen nog nooit een blessure door 't trainen gehad...
 
kerel ,laat je toch niet zo opnaaien ,je hebt een van de beste fysieken op dit forum en een goed uitgevoerde squat
van 160 kg is helemaal niet slecht
Ik zit op werk, ik moet wat doen,
 
Moet ik me dan ook schamen als ik 15 minuten gefietst heb en een wielrenner komt na mij? Je haalt 2 sporten door elkaar.
Je zegt dat je 150kg max squat niet slecht is, maar je bencht wel 6x150. Prima toch als squat niet je focus is en je de energie liever stopt in bijvoorbeeld een leg press? Geef dan ook gewoon toe dat squat niet je prioriteit is en daarom niks voorstelt.

Zelf bench ik niet want het is niet relevant voor mijn sport. Mijn bench is dan ook erg zwak in vergelijking met mijn overhead press. Boeien.

Verder nogal nutteloze discussie. Als jij je prettig voelt in je bodybuilding bubbel lekker daar blijven zitten
 
Je zegt dat je 150kg max squat niet slecht is, maar je bencht wel 6x150. Prima toch als squat niet je focus is en je de energie liever stopt in bijvoorbeeld een leg press? Geef dan ook gewoon toe dat squat niet je prioriteit is en daarom niks voorstelt.

Zelf bench ik niet want het is niet relevant voor mijn sport. Mijn bench is dan ook erg zwak in vergelijking met mijn overhead press. Boeien.

Verder nogal nutteloze discussie. Als jij je prettig voelt in je bodybuilding bubbel lekker daar blijven zitten
Wat vervelend is is dat ik letterlijk in m'n interview aangeef dat ik geen powerlifter ben en dat kracht mij niet boeit, maar dat er dan toch iemand is die een discussie moet beginnen over kracht.
 
Dan ken jij de definitie van progressive overload nie,

Meer sets
Meer reps
Minder rust
Meer gewicht
alles is een progressive overload...

En daarbij, lees m'n kuurlog dan zie je met wat voor hoeveelheden aas ik werk...

Heb je een linkje van je kuurlog? Ik kon’m zo snel niet vinden.
 
Heb je een linkje van je kuurlog? Ik kon’m zo snel niet vinden.
 
Wat vervelend is is dat ik letterlijk in m'n interview aangeef dat ik geen powerlifter ben en dat kracht mij niet boeit, maar dat er dan toch iemand is die een discussie moet beginnen over kracht.
ben de discussie niet begonnen, maar doe altijd graag mee :fluit:
maar zoals ik in mijn eerste post al aangaf: ieder zijn ding. Als bodybuilding je doel is hebben zowel jij en je broer niks te klagen :thumb:
 

dankje!
 
Back
Naar boven