- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Krijg je al wat karma binnen?
Ik kan nog steeds niet geven![]()
Berk geef me karma anders kom ik het halen, en dat wil je niet!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je al wat karma binnen?
Ik kan nog steeds niet geven![]()
Ik wil mijn puikste muziek met mijn dbb vriendjes en vriendinnetjes delen. Er komt hier echt van alles te staan. Van hiphop tot hardcore, van heule oude muziek tot metal, van manu chau tot de heideroosjes. Echt van alles.
Karma als je wat download aub (ik zet de karmapunten om in euro's en geef het aan een goed doel).
Ik wil kijken of ik op deze manier wat karma punten kan sprokkelen, als het tegenvalt is het snel uit met de kwaliteitsmuziek.
Kan je bij de posts zetten wat voor soort muziek het is, omdat je toch niet continue kan downloaden is het shit als je je limiet verpruts met hiphop.
Speed trash dead metal rules
Dog Eat Dog
All boro kings
Amped
Play games
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
Ik heb ze jaren geleden gezien op Dynamo, die zanger ging toen crowdsurfen op een surfplank. Echt te gek 
Dog Eat Dog punk
All boro kings
Amped
Play games
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Ja toch! Gruwelijke muziek met saxofoontje erbijIk heb ze jaren geleden gezien op Dynamo, die zanger ging toen crowdsurfen op een surfplank. Echt te gek
![]()
Was wel één van de mooiste DOA... (en zo'n beetje de laatste) met LIFE OF AGONY, TYPE O'NEGATIVE, NEVERMORE, MACHINEHEAD en volgens minj ook nog PARADISE LOST
RRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHRRGHJ![]()