XXL Nutrition

jaaa...ik heb ff een eigen hardcore productie online gedropt.(nee geen P0rn)

Ik gaat em nu meteen luisteren!

edit: Jaaa, hij ruled!! :D vette shit

Klinkt lekker hoor! Heb gestemd.

Hij loopt alleen niet altijd lekker, sommige tempo's lijken niet helemaal te kloppen.

Maar ach ik ben maar een leek :cool:

• Topic Starter Topic Starter
maniac zei:
Klinkt lekker hoor! Heb gestemd.

Hij loopt alleen niet altijd lekker, sommige tempo's lijken niet helemaal te kloppen.

Maar ach ik ben maar een leek :cool:

Dat kan. Ik heb sommige patterns 1 regel langer moeten maken omdat het anders niet uitkwam en lelijk ging klinken.Daardoor is de ene pagina 1 regel langer als de ander, en dat kan de overgang beinvloeden.

Thanxs voor jullie stemmen.

Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor kerel.
Promo basloop en Outblast melodie.
Waar zet je `t mee in elkaar?
Heb recent zelf `s geprobeerd met Renoise na vroeger altijd met Fasttracker gewerkt te hebben. Maar de testperiode is om en nou doet ie `t nie mee. Niemand `n kopietje liggen ofzo?

Dat kan HARDER!!! :D

Toch gestemd! :)

Hoppa een stem bij voor meneer! :)

Lang niet gek!

Doet me herinneren aan de tijd dat ik zat te friemelen met Magix Music Maker. Ook daar kon je toch wel lekkere hardcore mee fixen, als je die standaard rommel maar genoeg vervormde.

Ik fixte hardcore altijd met fasttracker en impulsetracker. Jammer dat al mijn 'meesterwerken' verloren zijn gegaan toen m'n harddisk kapotging :(

:P

edit: klinkt goed man, alleen dat stukje dat melodie erinkomt (in begin) kan wat vloeiender. Heb gestemd.

Laatst bewerkt:
Vet Nummer kerel!!

Je hebt mijn stem

Zaaaaaaalig

Martinus zei:
Goed bezig hoor kerel.
Promo basloop en Outblast melodie.
Waar zet je `t mee in elkaar?
Heb recent zelf `s geprobeerd met Renoise na vroeger altijd met Fasttracker gewerkt te hebben. Maar de testperiode is om en nou doet ie `t nie mee. Niemand `n kopietje liggen ofzo?

Bijna goed! :D

Baseloop is van Evil Activities feat. Endymion-Do you like bass en synth heb ik gesampled van Endymion-Pass me. Melodie heb ik verder zelf bedacht.

Ik gebruik skaletracker, is een XP based variant op Fasttracker II.

Hier gratis te downloaden.

Laatst bewerkt:
Ik vind hem alleen nog een beetje "kaal", anyway "Bedankt voor je stem" ;)

eq_909 zei:
Ik vind hem alleen nog een beetje "kaal", anyway "Bedankt voor je stem" ;)

Hahaaa....bedankt voor jullie support jongens! Mocht ik ooit succes boeken zal ik jullie allemaal een gesigneerd album sturen :cool: :rolleyes: :D

Wat betreft 'kaal' . Ik ben een liefhebber van basisgeluiden. Ik vindt veel nummers van bv Promo en Korsakov te 'druk'.

Teveel andere geluiden die je afleiden van de mooiste geluiden.

goed man, heb gestemd..heb je ook hardware in je kamer-studio ?

Tja nu mijn mening zoals al eerder besproken is de paterns kloppen niet hellemaal soms.
En ja ook een klein beetje kaal had iets beter aangekleed kunnen worden.
Ik heb hem 2 keer geluisterd.
En ben van mening dat je als je iets beter inzet een veel mooier nummer kan maken.

Succes met verderen nummers en beoordeel mijn nummers ook effe in een topic die ik zometeen aanmaak.
(je heb wel een stem gekregen hoor ;) )

crasher zei:
Tja nu mijn mening zoals al eerder besproken is de paterns kloppen niet hellemaal soms.
En ja ook een klein beetje kaal had iets beter aangekleed kunnen worden.
Ik heb hem 2 keer geluisterd.
En ben van mening dat je als je iets beter inzet een veel mooier nummer kan maken.

Succes met verderen nummers en beoordeel mijn nummers ook effe in een topic die ik zometeen aanmaak.
(je heb wel een stem gekregen hoor ;) )

Klopt...ivm met de baseloop heb ik sommige patterns met 1 regel moeten verlengen waardoor het soms onregelmatig klinkt. Als ik dat niet had gedaan was het erg verrot uitgekomen.

Ik wil me er toch iets meer in gaan verdiepen, ben er nu toch al zon 7 jr met regelmaat mee bezig maar nooit echt iets serieus uitgebracht.

Ik was in 1998 Mark van Dale voor met die remix van The Verve. Ik had er alleen een hardcore mix van gemaakt. 6 maanden later kwam zijn dance versie uit. Kun je nagaan hoe dom het is om bepaalde ideeen op dat gebied niet verder uit te werken en geen serieuze draai aan te geven.

Ik zal je nummers ff gaan checken.....

CQ_Demolisher zei:
goed man, heb gestemd..heb je ook hardware in je kamer-studio ?

Nee ik heb in het verleden wel met synthesizer en computersampler gewerkt maar heb dat spul de deur uit gedaan toen ik er een tijd niet meer mee bezig was geweest.

Ik ben nu op zoek naar een MC-303. Daar kun je geweldig mee filteren, de gouwe ouwe acidhouse werd daarmee gemaakt. Nakomeling van de MC-303 is de TB-303.

Leviathan zei:
Ik ben nu op zoek naar een MC-303. Daar kun je geweldig mee filteren, de gouwe ouwe acidhouse werd daarmee gemaakt. Nakomeling van de MC-303 is de TB-303.

Een vriend van mij had een 303 op de kop weten te tikken! Ik vind dat zo'n enorm vet geluidje. Van die heerlijke snerpende acid, hmmm. Als ik de loterij ooit win, koop ik me dr eentje. En natuurlijk ook een 909, puur uit nostalgie :D

eq_909 zei:
Een vriend van mij had een 303 op de kop weten te tikken! Ik vind dat zo'n enorm vet geluidje. Van die heerlijke snerpende acid, hmmm. Als ik de loterij ooit win, koop ik me dr eentje. En natuurlijk ook een 909, puur uit nostalgie :D

Ik heb nog een ouwe tape liggen met acidplaten opgenomen van platenspeler. Daarin komt de 303 echt tot zn recht! Geweldig hoe onwijs hoog dat doorgefilterd kan worden.

Kennis van me heeft er ooit een gehad, die had ie verkocht voor 1000 gulden, dus mocht je dr een kunnen krijgen dan zul je mss 500-1000 euro kwijt zijn.

De 909 werkte Chosen Few geloof ik ook mee (Name of the DJ).

Terug
Naar boven