XXL Nutrition

jaaa...ik heb ff een eigen hardcore productie online gedropt.(nee geen P0rn)

Ik gaat em nu meteen luisteren!

edit: Jaaa, hij ruled!! :D vette shit

Klinkt lekker hoor! Heb gestemd.

Hij loopt alleen niet altijd lekker, sommige tempo's lijken niet helemaal te kloppen.

Maar ach ik ben maar een leek :cool:

• Topic Starter Topic Starter
maniac zei:
Klinkt lekker hoor! Heb gestemd.

Hij loopt alleen niet altijd lekker, sommige tempo's lijken niet helemaal te kloppen.

Maar ach ik ben maar een leek :cool:

Dat kan. Ik heb sommige patterns 1 regel langer moeten maken omdat het anders niet uitkwam en lelijk ging klinken.Daardoor is de ene pagina 1 regel langer als de ander, en dat kan de overgang beinvloeden.

Thanxs voor jullie stemmen.

Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor kerel.
Promo basloop en Outblast melodie.
Waar zet je `t mee in elkaar?
Heb recent zelf `s geprobeerd met Renoise na vroeger altijd met Fasttracker gewerkt te hebben. Maar de testperiode is om en nou doet ie `t nie mee. Niemand `n kopietje liggen ofzo?

Dat kan HARDER!!! :D

Toch gestemd! :)

Hoppa een stem bij voor meneer! :)

Lang niet gek!

Doet me herinneren aan de tijd dat ik zat te friemelen met Magix Music Maker. Ook daar kon je toch wel lekkere hardcore mee fixen, als je die standaard rommel maar genoeg vervormde.

Ik fixte hardcore altijd met fasttracker en impulsetracker. Jammer dat al mijn 'meesterwerken' verloren zijn gegaan toen m'n harddisk kapotging :(

:P

edit: klinkt goed man, alleen dat stukje dat melodie erinkomt (in begin) kan wat vloeiender. Heb gestemd.

Laatst bewerkt:
Vet Nummer kerel!!

Je hebt mijn stem

Zaaaaaaalig

Martinus zei:
Goed bezig hoor kerel.
Promo basloop en Outblast melodie.
Waar zet je `t mee in elkaar?
Heb recent zelf `s geprobeerd met Renoise na vroeger altijd met Fasttracker gewerkt te hebben. Maar de testperiode is om en nou doet ie `t nie mee. Niemand `n kopietje liggen ofzo?

Bijna goed! :D