Fitness Seller

Jaloerse partners

EvilAngel

Cool Novice
Waardering
0
Heeft iemand dat ook? Partners die bodybuilding niks vinden? Ieder z'n mening, maar zodra ze moeilijk gaan doen...

Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn :rolleyes:) naar mij kijken.
Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.

Meer mensen met hetzelfde probleem?

Wees blij dat hij enigzins jaloers is, dat is alleen een teken dat hij van je houd ;)

laat mij maar aan je zitten, ben homo ;)

Haha, dat kan ook nog :)

Ben het er op zich wel mee eens dat het een goed teken is, maar kan me ook voorstellen dat je er gek van wordt! (Had ik wel in elk geval...)

Probeer het eens anders te zien, wat als jouw vriend Chippendale was?

Daar zou ik stiekem toch best wel heel erg trots op zijn! Mijn vent die elke avond voor weet ik het hoeveel vrouwen staat en toch steeds bij mij thuis komt...

*valt even van d'r stoel van et lachen*
Sure! Waarom niet? :D

Dit jaloerzie is iets wat in iemands persoonlijkheid zit, het ligt eraan hoe erg het bij je man is maar het is waarschijnlijk niet uit zijn hoofd te praten.
Goed je zal je er toch uit moeten komen, aangezien jullie getrouwd zijn moet hij ook begrijpen dat hij zich ook op bepaalde hoogte aan jouw verwachtingen moet voldoen.

Wees blij dat hij het niet als mij heeft, ik wordt al suspicious als mijn VRIENDIN een simpel gesprek heeft met een andere jongen, wat niet vaak gebeurd, door mijn uitstraling naar anderen.

Er is een zeker verband tussen Androgene hormonen zoals testosteron en jaloerzie, dat is territoriaal gedrag.

Dus, praat het uit!

Ik zou 't ook niet leuk vinden.. maar zolang je geen andere mannen leuk vindt. Boeiend.

Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn :rolleyes:) naar mij kijken.

lesbies zijn de shit. whats wrong with your man

Hij traint zelf zeker niet ?

hem naakt verwelkomen elke dag
bij mij zou het toch werken....

:roflol:

OT: ja, s helaas weinig aan te doen helaas. neem m s mee naar de sportschool en evt wanneer je het podium op gaat, vaak is het angst voor het onbekende. Kan r verder helaas weinig over zeggen, ben zelf ook redelijk jaloers aangelegd :o

Wees blij dat hij het niet als mij heeft, ik wordt al suspicious als mijn VRIENDIN een simpel gesprek heeft met een andere jongen, wat niet vaak gebeurd, door mijn uitstraling naar anderen.

Ik heb dan medelijden met jouw meisje, kerel.

Jaloezie tot op een bepaalde hoogte kan best okay zijn maar als je je als een neanderthaler op gaat stellen omdat ze alleen maar praat met een andere gozer, zal je ooit de deksel op je neus krijgen.

Ze zal het een tijd pikken, tot de dag komt dat ze je jaloerse gedrag zat is.

Ik heb zelf een hele knappe vriendin en die laat ik gewoon lekker d'r gang gaan, ik vertrouw haar en zodra ik dat niet meer heb, zoek ik een andere meid. Omgekeerd geldt hetzelfde trouwens.

Een relatie is super, maar je moet elkaar niet opsluiten, doe je dat wel dan raak je haar ooit kwijt.

dr. phil has spoken

Heeft iemand dat ook? Partners die bodybuilding niks vinden? Ieder z'n mening, maar zodra ze moeilijk gaan doen...

Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn :rolleyes:) naar mij kijken.
Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.

Meer mensen met hetzelfde probleem?

Wat is er mis met lesbo's ? ;-)

Terug
Naar boven