EvilAngel
Cool Novice
- Waardering
- 0
Heeft iemand dat ook? Partners die bodybuilding niks vinden? Ieder z'n mening, maar zodra ze moeilijk gaan doen...
Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn
) naar mij kijken.
Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.
Meer mensen met hetzelfde probleem?
Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn
) naar mij kijken. Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.
Meer mensen met hetzelfde probleem?