XXL Nutrition

Jaloerse partners

Kom maar naar mij. Ik ben niet jaloers aangelegd + ik ben de beste garantie op superknappe en intellectuele kinderen die je maar kan hebben.

Hoe weet jij dat?

Ik heb dan medelijden met jouw meisje, kerel.

Jaloezie tot op een bepaalde hoogte kan best okay zijn maar als je je als een neanderthaler op gaat stellen omdat ze alleen maar praat met een andere gozer, zal je ooit de deksel op je neus krijgen.

Ze zal het een tijd pikken, tot de dag komt dat ze je jaloerse gedrag zat is.

Ik heb zelf een hele knappe vriendin en die laat ik gewoon lekker d'r gang gaan, ik vertrouw haar en zodra ik dat niet meer heb, zoek ik een andere meid. Omgekeerd geldt hetzelfde trouwens.

Een relatie is super, maar je moet elkaar niet opsluiten, doe je dat wel dan raak je haar ooit kwijt.

Hier kan ik mij ook goed in vinden. Ben er vroeger ook een paar kwijt geraakt op deze manier. Na wat aanpassingen in mijn eigen aard ben ik nu 7 jaar samen en verloopt alles zwaar relaxed. Moet er bij zeggen vroeger heb ik ze wel eens een kopstoot geven en dan is er niet veel meer over.

Laatst bewerkt:
Tip die ik je wil geven is, als je je vetpercentage laat meten, laat hem mee komen dan. Probeer hem een beetje introduceren in jou wereld. Dan kan hij gelijk zien dat je trainer alleen voor het noodzakelijke aan je zit. En neem hem natuurlijk mee naar je wedstrijden, dan kun je zien hoe trots hij op je word!:)

Hier kan ik mij ook goed in vinden. Ben er vroeger ook een paar kwijt geraakt op deze manier. Na wat aanpassingen in mijn eigen aard ben ik nu 7 jaar samen en verloopt alles zwaar relaxed. Moet er bij zeggen vroeger heb ik ze wel eens een kopstoot geven en dan is er niet veel meer over.

grote jongen hoor.

ben er ook niet trots op hoor. Maar het geeft alleen maar aan hoe gek je soms kan zijn en hoe gevoelens en jaloezie je tot het uiterste drijven. Dit was 10 jaar geleden. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik veranderd ben en niet meer die persoon ben als die ik toen was, so people can change. Dit geld dan ook voor anderen als je maar echt wilt.

hij vertrouwtje je blijkbaar niet en is er wa mis tusse jullie

een goede relatie begint bij vertrouwen

Jaloezie tot op een bepaalde hoogte kan best okay zijn maar als je je als een neanderthaler op gaat stellen omdat ze alleen maar praat met een andere gozer, zal je ooit de deksel op je neus krijgen.

Ze zal het een tijd pikken, tot de dag komt dat ze je jaloerse gedrag zat is.

Mee eens!

Als een man zijn jaloerse gevoelens op een positieve manier kan uiten kan dat best spicy zijn, maar iemand die zijn impulsen niet in de hand heeft lijkt me gewoon fout. Ik zou echt snel bij em weggaan dan.

Ik denk toch nog steeds dat het voor een groot deel ook onwetendheid is. Natuurlijk zal een deel er altijd wel blijven zitten.
De tip van hem meenemen als je BF% gemeten word vind ik wel een goede. Ik ken weinig minder erotisch eigenlijk...

@Roxxe, hmm.. als ik zo die foto's zie denk ik dat ik de 'verkeerde' lesbo's heb leren kennen. Of zijn het dan geen echte?

Heeft iemand dat ook? Partners die bodybuilding niks vinden? Ieder z'n mening, maar zodra ze moeilijk gaan doen...

Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn :rolleyes:) naar mij kijken.
Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.

Meer mensen met hetzelfde probleem?

I'am sorry to say this but daarom gaan dus veel relaties tussen wedstrijdatleten en partners die niet dezelfde sport doen stuk! Het jaloezie deel is één ding, als je daadwerkelijk ook het podium op wilt, krijg je straks ook te maken met dieten. Ook daar kan je partner het erg moeilijk mee gaan krijgen.... Wedstrijdatleten die onder een streng regime staan, zijn niet altijd de vrolijkste. Zeker niet een paar weken voor de wedstrijd.

Ik ben bekend met de jaloerse partner. Voordat ik mijn eerste wedstrijd draaide, was ik dus ook weer vrijgezel. Ik kan daar niet tegen namelijk. Het is een sport en je partner zou juist moeten denken "kijk maar mannen, ze is toch lekker van mij! " en hij zou trots moeten zijn. Maar ja...helaas gaat dit in de praktijk niet altijd zo makkelijk..

I'am sorry to say this but daarom gaan dus veel relaties tussen wedstrijdatleten en partners die niet dezelfde sport doen stuk! Het jaloezie deel is één ding, als je daadwerkelijk ook het podium op wilt, krijg je straks ook te maken met dieten. Ook daar kan je partner het erg moeilijk mee gaan krijgen.... Wedstrijdatleten die onder een streng regime staan, zijn niet altijd de vrolijkste. Zeker niet een paar weken voor de wedstrijd.

Ik ben bekend met de jaloerse partner. Voordat ik mijn eerste wedstrijd draaide, was ik dus ook weer vrijgezel. Ik kan daar niet tegen namelijk. Het is een sport en je partner zou juist moeten denken "kijk maar mannen, ze is toch lekker van mij! " en hij zou trots moeten zijn. Maar ja...helaas gaat dit in de praktijk niet altijd zo makkelijk..

Zeg ik ook altijd als jij op het podium staat. :D

Whahaha...ik ben ook trots op jou hoor als je on stage staat lief Pindaatje van me! :p

BTW: wanneer kom je weer eens met die papa-pinda trainen in Almere? Waarschijnlijk zit ik ook binnenkort bij Simon in de gym.

ikbegrijp je helemaal!!...
maar laat m voor wat t is.. je houdt toch van hem?

DAt is moeilijker gezegd dan gedaan.. als je het gaat ontzien kan je de kans krijgen dat het zich opkropt.. Als de bom ontploft ben je verder van huis... Ik zou dan ook bij de ideeen zijn dat je hem meeneemt.

Mvg

• Topic Starter Topic Starter
hahaha. Ik moest echt lachen om sommige reacties. :p

Hij traint zelf zeker niet ?

:roflol:

Nee, maar hij sport wel.

OT: ja, s helaas weinig aan te doen helaas. neem m s mee naar de sportschool en evt wanneer je het podium op gaat, vaak is het angst voor het onbekende. Kan r verder helaas weinig over zeggen, ben zelf ook redelijk jaloers aangelegd :o

ik ben ook best wel jaloers, maar ik maak het hem niet moeilijk. Misschien ben ik te trots om het te laten merken.

Wat is er mis met lesbo's ? ;-)

Helemaal niks. ;)

Tip die ik je wil geven is, als je je vetpercentage laat meten, laat hem mee komen dan. Probeer hem een beetje introduceren in jou wereld. Dan kan hij gelijk zien dat je trainer alleen voor het noodzakelijke aan je zit. En neem hem natuurlijk mee naar je wedstrijden, dan kun je zien hoe trots hij op je word!:)

Oh wellll. Dat weet ik niet hoor! Straks geeft hij de man een mep als het hem niet bevalt!! hahaha

hij vertrouwtje je blijkbaar niet en is er wa mis tusse jullie

een goede relatie begint bij vertrouwen

Gelijk heb je!! Maar hij vertrouwd mij, maar niet anderen. Naar eigen zeggen...

Ik ben blij dat hij niet moeilijk doet over eten. Hij eet gewoon mee. Alleen wat extra rijst voor hem en een groter stuk vlees....

DAt is moeilijker gezegd dan gedaan.. als je het gaat ontzien kan je de kans krijgen dat het zich opkropt.. Als de bom ontploft ben je verder van huis... Ik zou dan ook bij de ideeen zijn dat je hem meeneemt.

Mvg

Ja ik zal met hem over hebben. ik begrijp ook niet wat hem dwars zit. Het is totaal niet erotisch een man die aan mijn vetrollen zit. Daar wordt IK niet opgewonden van.:(

Daarom moet je nooit een partner nemen die out of your league is :D

Ik ben blij dat hij niet moeilijk doet over eten. Hij eet gewoon mee. Alleen wat extra rijst voor hem en een groter stuk vlees....

Daar doel ik niet op.. Ik weet niet of jij ooit wedstrijden hebt gedraaid, maar als jij streng moet dieten en diep moet gaan, dan ben jij niet meer het zonnetje in huis! Wedstrijdatleten hebben het zwaar, vooral de laatste weken. Velen zijn dus niet te genieten en partners die het al niet leuk vinden dat ze op het podium gaan staan, zullen zich zwaar gaan irriteren. Tijdens wedstrijdvoorbereidingen barst vaak de bom!

Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin die zelf ook keihard traint bij Kneet's :D
Ze heeft een lichaam waar ik van droom en ik vind het heerlijk dat zij ook zo voor de sport leeft.

Puur onzekerheid als ze je het niet gunnen.

Terug
Naar boven