Fitness Seller

Jaloerse partners

• Topic Starter Topic Starter
Dat is een mooie oplossing (een vrouwelijke begeleidster)
PS je hebt een mooi resultaat gehaald als ik je foto's zo zie.
Vooral het verschil bij de rugfoto's is indrukwekkend.
respect

Dank je.:o Ik moet wel aan mijn vet% werken. Is nogal hoog. Mijn begeleidster heeft me een goeie voeding/training schema gegeven, dus zal wel moeten lukken.

Wat is je vet% nu dan?
Ziet er op de foto niet hoog uit (10% 12%??)
meeste vrouwen zijn al blij met dit resultaat denk ik

Hahaha. Het kan altijd beter! Ik ben.... geloof je zelf niet 28.2% Niet meer en niet minder. Ik moet erg laag gaan zitten als ik wedstrijden ga doen. Zeker tegen de 10%.

Een heel klein beetje jaloezie kan leuk zijn, maar het is wel erg sneu als je zo onzeker bent over je zelf en je relatie dat je al op tilt springt als ze met een ander staat te kletsen.

Een beetje poseren op een podium geeft toch niks ... zou alleen maar trots op haar zijn.

Hahaha. Het kan altijd beter! Ik ben.... geloof je zelf niet 28.2% Niet meer en niet minder. Ik moet erg laag gaan zitten als ik wedstrijden ga doen. Zeker tegen de 10%.
Zie toch duidelijk je buikspieren. (meestal zit je dan laag)
28.2 had ik niet verwacht. Nou volhouden dan hoor
Gezien je foto's en het al behaalde resultaat moet het je gaan lukken
succes ;) ff een knipoog om de boel jaloers te maken. :D

Zie toch duidelijk je buikspieren. (meestal zit je dan laag)
28.2 had ik niet verwacht. Nou volhouden dan hoor
Gezien je foto's en het al behaalde resultaat moet het je gaan lukken
succes ;) ff een knipoog om de boel jaloers te maken. :D

zou het niet denken, behoorlijk strak, ik heb (v 42 jr) 18 procent en zie er soortgelijk uit, meet je wel goed?

A

Hij moet er gewoon van genieten.

Ik train samen met mijn vriendin en ik kan er alleen maar van genieten als er naar haar gekeken wordt ze mag er wezen.

En ik zie haar graag in bikini en ach we gaan regelmatig naar het naakstrand dus dan zien ze alles. Ikdenk altijd ze kijken maar ze is van mij.................

jaloezie is gezond, zo zie je dat hij om je geeft:P

Hij geniet er dus wel van. Gewoon vragen wat wil je een uitgegezakte vriendin of juist zo mooi strak als je nu bent. Zeker weten dat hij je naar de sportschool brengt en vraagt of je niet nog een keer extra wil gaan. Hij staat waarschijnlijk super trots te kijken of jij op dat podium stapt

Hij geniet er dus wel van. Gewoon vragen wat wil je een uitgegezakte vriendin of juist zo mooi strak als je nu bent. Zeker weten dat hij je naar de sportschool brengt en vraagt of je niet nog een keer extra wil gaan. Hij staat waarschijnlijk super trots te kijken of jij op dat podium stapt

Tuurlijk doet hij dat. Hij wilt alleen niet dat anderen uhh... meegenieten. Hij is wel blij dat ik naar de sportschool ga. Hij is zelf een sport freak; hardlopen, tennis, zwemmen, fietsen, survival runs.... Alleen geen BB. :( Althans... nog niet. Ik probeer hem mee te krijgen.

Tuurlijk doet hij dat. Hij wilt alleen niet dat anderen uhh... meegenieten. Hij is wel blij dat ik naar de sportschool ga. Hij is zelf een sport freak; hardlopen, tennis, zwemmen, fietsen, survival runs.... Alleen geen BB. :( Althans... nog niet. Ik probeer hem mee te krijgen.

precies, ben benieuwd hoe hij er over 1jaar tegen aan kijkt:D

Gelijk heb je!! Maar hij vertrouwd mij, maar niet anderen. Naar eigen zeggen...

(

Wat is dit voor een gelul...
Hoe kan je man, andere mannen nu niet vertrouwen, als hij totaal geen relatie/afspraken/verbintenissen met die anderen mannen heeft?

Elke jaloerse meid/jongen zegt altijd; ik vertrouw jou wel, maar die andere niet;) Das dus gelul, anderen hoef je niet te vertrouwen, de gene die je moet vertrouwen is je partner en daarmee klaar!

Jaloezie op zo'n niveau van je man, zie ik als een ziekte, hij ziet je als zn eigendom en hij probeert je niet te steunen in je doelen, maar juist te beperken.
So what dat andere je zien, is hij zo onzeker over zichzelf??? Alsof hij nooit naar vrouwen kijkt...:rolleyes:

Het grappige is,dat hij door zijn overdreven gedoe, zn angst aan het realiseren is, op den duur stoot hij je hiermee af en ben je weg.

Toen ik begon vond mijn (ex)partner het leuk, maar naarmate ik sterker werd (ik doe powerlifting, iets anders dan BB :p) en dat ik steeds dichter bij zijn stats kwam begon hij wel jaloers te worden. erg jammer natuurlijk dat ik me liet opfokken door hem vlak voor wedstrijden. dat wil je dan echt niet hebben haha! lastig :p

hahahahhahahahahaaahahahahahahahaaa :D Jacco, mijn vriend, is precies zo! :D Ik heb eigenlijk vooral vrienden, altijd gehad en dat zal ook niet zo snel veranderen. Ik kan gewoon beter met mannen en jongens.

^^ Dat hij jaloers is, is gewoon echt een teken dat hij van je houd! :D

Die jaloersheid kan trouwens wel verergeren. Praten helpt. Je bent geen bezit. Jij bent bezit van jezelf! Niemand kan (en mag) dat veranderen. This is your life, your rules ^^! Maak duidelijk wat je wil en zorg ervoor dat t door dringt><!!!!!

hmmm dit is dus wat ik niet begrijp dat je hierom jaloers kunt zijn ....mijn vrouw traint ook en ze ziet er niet slecht uit als ze wedstrijden zou willen doen zou ik trots zijn ;sterker nog ik zeg nu al dat ze dat een keer moet doen ,maar ze wil niet en ze zou zeker geen slecht figuur slaan op een wedstrijd

Terug
Naar boven