XXL Nutrition

Nieuw ff voorstellen

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het inderdaad gevonden en heb der een aangemaakt. Hij staat als het goed is in mijn onderschrift

Dankjewel voor de leuke reacties, ik wil dit super graag dus gemotiveerd blijf ik wel.
Wat is precies een blog en waar kan ik die aanmaken?
@naomi1987 Ik vind jou der echt mooie gespierd uit zien, heel erg gaaf!
Vind het leuk om te zien dat hier nog meer vrouwen zijn die mooi gespierd zijn en zich niks aantrekken van de mening van anderen. Ga ook zeker door als iemand anders mij misschien te vind.

Vanmorgen weer vroeg der uit gegaan om kranten te lopen en er zit lekkere spierpijn in mijn boven benen, kont en boven rug. Training van gisteren heeft weer resultaat :).

Succes de komende maanden!

• Topic Starter Topic Starter
Jaaa! Morgen is het zo ver krijg ik dus eindelijk mijn serieuze voeding en trainingsschema.
Heb er de hele week al naar uit gekeken, ik ben zo benieuwt, vooral naar mijn voedingsschema. Kan zelf soms nog wel eens een lekker bek zijn en dan is het echt afgelopen met de koekjes, chocola en snacks. Geen slechte dingen meer en patat elke zaterdag. Ik ga der voor

Jaaa! Morgen is het zo ver krijg ik dus eindelijk mijn serieuze voeding en trainingsschema.
Heb er de hele week al naar uit gekeken, ik ben zo benieuwt, vooral naar mijn voedingsschema. Kan zelf soms nog wel eens een lekker bek zijn en dan is het echt afgelopen met de koekjes, chocola en snacks. Geen slechte dingen meer en patat elke zaterdag. Ik ga der voor

Gewoon lekker verder in je log gaan posten;) Anders blijf je bezig:D

Terug
Naar boven