- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, zo zijn er ook sommige vrouwen. En niet alle mannen zijn zo.
mannen willen maar één ding..... nken, ik kan het weten, ben er zelf één!

Je kan ook de conclusie trekken dat Tommyboy gewoon net zo jaloers mannetje is!!

mannen willen maar één ding..... nken, ik kan het weten, ben er zelf één!

Ehm....ik wil niet lullig doen maar je klinkt niet echt alsof jullie een hartstochtelijke relatie hebben....alsof de klad er een beetje inzit.
Als ik mn vriendin maar een paar keer per week zou zien, zou ik toch echt enorm leuke dingen met haar doen hoor.![]()
nee inderdaad
ik moet zeggen ik ben een tijd lang echt ziekelijk jaloers geweest maar ik merk dat dat bij mij komt omdat ik helemaal niks afwist van die sport en hij er met iedereen over kon praten behalve met mij en dat doet best wel pijn en dat maakte mij onzeker ik heb zelfs een tijd gedacht dat hij met iemand op dbb vreemd zou gaan omdat hij hier veel kon delen over zijn sport en ik wilde dat hij dat met mij zou doen.
nu betrekt hij mij er veel meer bij en ik moet zeggen dat jaloerse is ook veel minder. tuurlijk ben ik nog wel eens jaloers maar niet meer dat ziekelijke.
ik ben het er ook niet mee eens dat er iets mis zou moeten zijn met een relatie als er een van de twee erg jaloers is
want ries en ik hebben een hele goede en gezonde relatie alleen ik moest er inderdaad aan wennen dat als hij met een moiie vrouw in de sportschool zou praten dat dat dan over de sport gaat en niet om een date .

beetje zoals het met mij en me ex ging
die verstoppen zich in andere topics of zo ?
"
Ik kan heel moeilijk zo mijn relatie uitleggen. Maar we zijn super happy met elkaar. Zoals ik al eerder zei. Het gaat om KWALITEIT en niet om KWANTITEIT. We doen heus wel leuke dingen met elkaar. We kunnen nog steeds uren tot diep in de nacht praten. We zijn niet van de relaties die 24/7 op elkaars lippen moeten hangen om "een goeie relatie" te hebben.
Ik probeer hem te betrekken maar het interesseert hem gewoon niet. Kan ik best begrijpen, want als hij mij met x-box spelletjes wilt betrekken... vlieg ik de deur uit.
Ieder z'n ding. We doen ook andere dingen samen zoals sportschieten. We hebben "us-time" and "me-time". En het werkt perfect.

Als het perfect zou werken zou je geen topic openen hier op DBB.
Ik wil niet lullig doen maar als ik tussen de zinnen doorlees ben je helemaal niet zo tevreden maar als je jezelf anders wil doen geloven vind ik het prima.
Maar de mensen hier kunnen jou niet helpen als je man geen reet geeft om wat je doet.
Besides.....als jullie tot diep in de nacht zo geweldig kunnen praten met elkaar, waarom is het hem dan nog niet duidelijk?
Vallen de gesprekken toch iets tegen misschien?

Probeer jezelf ook soms in zijn situatie te plaatsen en de rollen om te draaien.. en hem dan gerust te stellen