AndroidHealthClinic

Jaloerse partners

mannen willen maar één ding..... nken, ik kan het weten, ben er zelf één!

Ach, zo zijn er ook sommige vrouwen. En niet alle mannen zijn zo.

Ach, zo zijn er ook sommige vrouwen. En niet alle mannen zijn zo.

nee inderdaad

ik moet zeggen ik ben een tijd lang echt ziekelijk jaloers geweest maar ik merk dat dat bij mij komt omdat ik helemaal niks afwist van die sport en hij er met iedereen over kon praten behalve met mij en dat doet best wel pijn en dat maakte mij onzeker ik heb zelfs een tijd gedacht dat hij met iemand op dbb vreemd zou gaan omdat hij hier veel kon delen over zijn sport en ik wilde dat hij dat met mij zou doen.
nu betrekt hij mij er veel meer bij en ik moet zeggen dat jaloerse is ook veel minder. tuurlijk ben ik nog wel eens jaloers maar niet meer dat ziekelijke.
ik ben het er ook niet mee eens dat er iets mis zou moeten zijn met een relatie als er een van de twee erg jaloers is
want ries en ik hebben een hele goede en gezonde relatie alleen ik moest er inderdaad aan wennen dat als hij met een moiie vrouw in de sportschool zou praten dat dat dan over de sport gaat en niet om een date .

Je kan ook de conclusie trekken dat Tommyboy gewoon net zo jaloers mannetje is!!

misschien is het gewoon niet leuk en niet om te patsen maar ik noem het gewoon levenservaring. het lijkt me bij hem wel ver gaan maar kan niet kijken hoe zij zich precies gedraagt/hoe hun sitiuatie is. ik ben wel erg geweest. nu heel weinig maar dat homo of niet....maakt voor mij geen verschil. maarja kunnen daar eeuwig over praten. :p:cool:

Aww, ik maar denken dat ze me zomaar drinken gaven :P

• Topic Starter Topic Starter
Ehm....ik wil niet lullig doen maar je klinkt niet echt alsof jullie een hartstochtelijke relatie hebben....alsof de klad er een beetje inzit.

Als ik mn vriendin maar een paar keer per week zou zien, zou ik toch echt enorm leuke dingen met haar doen hoor.:D

Ik kan heel moeilijk zo mijn relatie uitleggen. Maar we zijn super happy met elkaar. Zoals ik al eerder zei. Het gaat om KWALITEIT en niet om KWANTITEIT. We doen heus wel leuke dingen met elkaar. We kunnen nog steeds uren tot diep in de nacht praten. We zijn niet van de relaties die 24/7 op elkaars lippen moeten hangen om "een goeie relatie" te hebben.

nee inderdaad

ik moet zeggen ik ben een tijd lang echt ziekelijk jaloers geweest maar ik merk dat dat bij mij komt omdat ik helemaal niks afwist van die sport en hij er met iedereen over kon praten behalve met mij en dat doet best wel pijn en dat maakte mij onzeker ik heb zelfs een tijd gedacht dat hij met iemand op dbb vreemd zou gaan omdat hij hier veel kon delen over zijn sport en ik wilde dat hij dat met mij zou doen.
nu betrekt hij mij er veel meer bij en ik moet zeggen dat jaloerse is ook veel minder. tuurlijk ben ik nog wel eens jaloers maar niet meer dat ziekelijke.
ik ben het er ook niet mee eens dat er iets mis zou moeten zijn met een relatie als er een van de twee erg jaloers is
want ries en ik hebben een hele goede en gezonde relatie alleen ik moest er inderdaad aan wennen dat als hij met een moiie vrouw in de sportschool zou praten dat dat dan over de sport gaat en niet om een date .

Ik probeer hem te betrekken maar het interesseert hem gewoon niet. Kan ik best begrijpen, want als hij mij met x-box spelletjes wilt betrekken... vlieg ik de deur uit.:spaz:
Ieder z'n ding. We doen ook andere dingen samen zoals sportschieten. We hebben "us-time" and "me-time". En het werkt perfect.

hey dat van die xbox is wel grappig zeg :P beetje zoals het met mij en me ex ging :P

ik speelde echt gitaar en zij was verzot op guitar hero :D

jij sport echt en hij sport op de xbox ;)

:jk:

wat zijn er trouwens veel vrouwen op dbb ?? :P die verstoppen zich in andere topics of zo ? :D

ik ben trouwensnooit echt jaloers geweest, ik heb wel grenzen dus niet als hans teeuwen

"kijk eens schatje wat een leuke man, wil je het met hem doen? ik wacht hier wel :P"
dat niet maar zelfs al danste me ex met een ander boeit me vrij weing behalve als de handjes op de loop gaan dan komt me grens erbij kijken :D

Ik kan heel moeilijk zo mijn relatie uitleggen. Maar we zijn super happy met elkaar. Zoals ik al eerder zei. Het gaat om KWALITEIT en niet om KWANTITEIT. We doen heus wel leuke dingen met elkaar. We kunnen nog steeds uren tot diep in de nacht praten. We zijn niet van de relaties die 24/7 op elkaars lippen moeten hangen om "een goeie relatie" te hebben.

Ik probeer hem te betrekken maar het interesseert hem gewoon niet. Kan ik best begrijpen, want als hij mij met x-box spelletjes wilt betrekken... vlieg ik de deur uit.:spaz:
Ieder z'n ding. We doen ook andere dingen samen zoals sportschieten. We hebben "us-time" and "me-time". En het werkt perfect.

Als het perfect zou werken zou je geen topic openen hier op DBB.;)

Ik wil niet lullig doen maar als ik tussen de zinnen doorlees ben je helemaal niet zo tevreden maar als je jezelf anders wil doen geloven vind ik het prima.

Maar de mensen hier kunnen jou niet helpen als je man geen reet geeft om wat je doet.

Besides.....als jullie tot diep in de nacht zo geweldig kunnen praten met elkaar, waarom is het hem dan nog niet duidelijk?

Vallen de gesprekken toch iets tegen misschien?

probeer eens om een keer samen te gaan trainen misschien dat dat zou kunnen werken ...

Als het perfect zou werken zou je geen topic openen hier op DBB.;)

Ik wil niet lullig doen maar als ik tussen de zinnen doorlees ben je helemaal niet zo tevreden maar als je jezelf anders wil doen geloven vind ik het prima.

Maar de mensen hier kunnen jou niet helpen als je man geen reet geeft om wat je doet.

Besides.....als jullie tot diep in de nacht zo geweldig kunnen praten met elkaar, waarom is het hem dan nog niet duidelijk?

Vallen de gesprekken toch iets tegen misschien?

My dear LORD!! hahaha Volgens mij heb jij geen relatie of wel? Niets in het leven is perfect. Het is heel moeilijk om iemands gevoelens te kunnen begrijpen/ uiten via een forum. Ik ga mijn relatie ook niet verdedigen of verantwoorden. Toen ik dit forum begon was ik gewoon nieuwsgierig naar ervaringen van anderen. Of het iets normaal zou zijn in de competitie wereld. THAT'S FREAKING ALL! Ik weet dat het weer niet meevalt en dat dat mensen wat negatief/depressief maakt, but dude, lighten up!!:D

Nou ik ben niet degene die een topic opent over mijn partner die zich niet interesseert voor wat ik doe hoor.

Voor jouw informatie.....ik heb een hele fijne vriendin die zich WEL interesseert voor hetgeen ik doe, sterker, we gaan samen naar de sportschool dus ik geloof niet dat jij medelijden met mij hoeft te hebben.

Ik woon samen en zie haar dag en nacht dus hoef het gelukkig niet te hebben van een paar ''goede gesprekken'' per week, is bij ons de normaalste zaak vd wereld want je hebt immers een relatie.

Je probeert het nu over te laten komen alsof ik depressief ben maar daar sla je de plank gruwelijk mee mis en als je wat meer zou lezen op dit forum, kom je daar gauw genoeg achter.

Feit blijft echter wel dat jij met bepaalde gevoelens zit waar je dus niet met je partner over kan praten, of het is eenrichtingsverkeer want anders open je geen topic.

Dan is het helemaal niet zo slim van je om mijn woorden in de wind te slaan want je bent nu geen moer opgeschoten of wel?

Als je over een paar jaar een andere weg inslaat, snap je mijn woorden waarschijnlijk pas maar dan is je grote liefde allang van het toneel.;)

Zonde dat je zo in de verdediging schiet, ik wou alleen maar een andere kijk op zaken geven. Het interesseert mij verder niet wat jij met je leven doet en of je vriend zich niet interesseert voor jouw bezigheden want over exact 3 seconden ben ik jou en dit topic alweer vergeten.:cool:

en die vent maar bij je het vetpercentage meten, zonder bijbedoelingen..........

OK Testo... fair enough. Let's agree on disagree.

Best vervelend.. maar zie het als een gezonde jaloezie, waarschijnlijk is ie gewoon supergek op je en bang je kwijt te raken. Ik zou het juist niets vinden als mijn man totaal niet jaloers zou zijn! Ik vind het juist schattig als mijn man jaloers aan het doen is haha, weet ik toch nog dat hij een beetje om me geeft..

Probeer jezelf ook soms in zijn situatie te plaatsen en de rollen om te draaien.. en hem dan gerust te stellen

echte mannen willen zelfs nog meer :eyebrow:

euhhhh eerst nken en dan je geld of zo?
Dat zijn de verkeerde mannen ;)

Maar ff for real - jaloers zijn is een norrmale menselijke reactie je moet alleen uit kijken dat het niet ziekelijk wordt.
Vaak komt het door onzekerheid en die moet je dus weg zien te nemen.
Meer er bij betrekken dus

Probeer jezelf ook soms in zijn situatie te plaatsen en de rollen om te draaien.. en hem dan gerust te stellen

Misschien ben ik te naief/goedgelovig. Ik ben ook best wel jaloers, maar ik zou het niet leuk vinden om hem met mijn onzekerheden lastig te vallen.

Maar ja.. het is nu min of meer opgelost. ik heb een vrouwelijke begeleider gevonden. Dus hij is, voor nu, gerustgesteld. :D

Dat is een mooie oplossing (een vrouwelijke begeleidster)
PS je hebt een mooi resultaat gehaald als ik je foto's zo zie.
Vooral het verschil bij de rugfoto's is indrukwekkend.
respect

Terug
Naar boven