XXL Nutrition

jammer niet helemaal droog maar dit is het resultaat van mijn cut

dit is goed zat, zo droog!
work those legs en upper body is prima!!

Nice

stats

180
bf 9.5%
gewicht? voor deze foto heb ik 2 dagen geladen voor het laden was ongeveer 91 daarna 95

de buik? tja die is gewoon nog niet droog voor het mooie zou ik op 8% moeten zitten

door wat ik nu ga zeggen zullen jullie me wel geen echte bb meer vinden maar ik heb wel veel betere benen gehad maar ben hiermee gestopt omdatr als ik in de stad een broek wou kopen ik bijna nergens een goeie maat kon vinden

Als het echt je ambitie is om wedstrijden te draaien moet je de benen zeker wel verder aanpakken,
zo niet, dan kan ik er wel inkomen dat je de benen niet verder wilt aanpakken juist omdat je geen broeken meer kan kopen.
Altijd in een trainingsbroek lijkt me ook niet wat, en tja het zijn ook niet de caribbische eilanden dat je in shorts kan lopen.

In iedergeval goed droog, ziet er goed uit! Alles is voor de rest al gezegd hier.

• Topic Starter Topic Starter
dat wedstrijdje heb ik ooit wel eens gedaan

ik wist niet hoe ik het aan moest pakken om droog te trainen
ik train bij body improvement rotterdam en mile(mijn trainer) wou mij wel begleiden.
het was eens maar nooit meer
3 maanden je helemaal wezeloos trainen en leven als een monnink en vervolgens naar huis gaan met een beker
daarna word er fototje van je gemaakt en ben je vergeten
en jij heb 3 maanden hoge kosten gemaakt aan voedsel,gear en sups+ je moet nog betalen ook om mee te doen aan de wedstrijd
komt nog bij dat de organisatie van de meeste wedstrijden echt knudde is
het was een leuke en leerzame ervaring maar als bb verdien je beter

zeer mooi, droger is haast niet meer doenbaar denk ik :eek:

maar op de eerste foto, wat heb je daar aan je hoofd?

netjes hoor!

kan inderdaad droger, maar hey, je hebt geen wedstrijden meer te draaien!

ziet er droog genoeg uit zo :D

Nette upperbody, maar misschien toch weer benen trainen in de toekomst om het totaalplaatje wat beter te laten kloppen? In ieder geval, voor het cutten op zich heb je een mooie prestatie geleverd!

stats
door wat ik nu ga zeggen zullen jullie me wel geen echte bb meer vinden maar ik heb wel veel betere benen gehad maar ben hiermee gestopt omdatr als ik in de stad een broek wou kopen ik bijna nergens een goeie maat kon vinden

:eek: :eek: :eek:

topic: goed droog man

:eek:
Ik schrok me dood man! Maak eens een andere anoniem hoofd dan dit! Dit lijkt zo uit een Nightmare on Elmstreet film te komen! :p

Netjes, mooie aders. Minpuntje, je benen. Die zien er minder droog uit, jammer.

Alles is al gezegd. Droog genoeg, alleen je bovenbenen kunnen wat meer massa gebruiken.

netjes man...niet mijn ding zo vasculair maar respect.

kvind het alleen een zwak excuus dat je geen benen meer traint omdat spijkerbroeken dan niet meer passen. zoals je zelf zegt je zult dan gewoon iets beter moeten zoeken:)

is droog genoeg zo niet droger gaan....

allemaal ego-strelende kritiek van jullie :D voelt goed thanks daarvoor.
ik heb nu een aantal dagen flink lopen vreten echt alles
maar morgen ben ik weer op het rechte pad
ik denk dat ik dedze zomer nog wel beter in shape zal komen
ik hou jullie op de hoogte van van de vorderingen

niet helemaal droog zegt die ook :P
ziet er top uit kerel!

ik sta ook op 9% miss iets lager nu maar die aders heb ik tog niet :eek:

Droog genoeg:thumbs: knap hoor:thumbs:

ik zat nog wat te spitten op mijn pc
hier nog twee pics van eerdere foto,s

deze ongeveer 3 jaar geleden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze ongeveer twee jaar geleden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beste vooruitgang dacht ik zelf
wat ik aan mijn zelf merk is dat de tweede foto vroeger mijn ideaal beeld was

stats

180
bf 9.5%
gewicht? voor deze foto heb ik 2 dagen geladen voor het laden was ongeveer 91 daarna 95

de buik? tja die is gewoon nog niet droog voor het mooie zou ik op 8% moeten zitten

Ach jawel man, bij Britain of Madhouse kun je mooie broeken halen. Armani, Replay en Diesel kan ik ook niet meer dragen, maarja dat offer ik dan maar op;):D

Eerste foto was inderdaad horrorgezicht, beetje Venom-achtig:D
Verder zie je er top uit man.:thumbs:

Terug
Naar boven