AndroidHealthClinic

Jarno Hams woensdag bij de Wereld Draait Door

Dat antwoord van Savickas hadden ze geen rekening mee gehouden geloof ik, hadden ze geen foto of filmpje van.

Echt super gedaan en de sport goed neergezet!!

Hoe die Giel even boven het hoofd optilt, insane! :roflol:

Netjes gedaan Jarno:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Mannen dank.

Heb wel weer veel te weinig kunnen zeggen. Maar toch Nederland weet weer That we are alive and still kicking hard!!

Jarno jij hoort al op bed te liggen, zo word je nooit groot en sterk ;)
Viel me tegen dat je die 100kg log niet strikt pressde :P j/k

Hehe dacht dat je Giel 2 handed zou liften...leuk dat je er een 1 handed press van maakte :D

Voor mij is het wachten tot morgen , gezien het nog niet op de site staat . Spijtig .

Damn, ik zapte er net naartoe toen je Giel effe een enkeltje Maan gaf, hahaha!
Tof man. Het was inderdaad kort, maar altijd nog stukken beter dan hoe het twee ijshockeyers van mijn broer's club verging een paar maanden terug in Holland Sport :)

Je deed het erg goed. Die korte interviews bij sterkste man wedstrijd uitzendingen ook altijd. Prima ambassadeur van de sport!

Wordt de uitzending nog ergens herhaalt heb het gemist jammer genoeg.

Beetje jammer dat het zo kort duurde. Denk dat als je Jarno er een uitzending naast zet als side kick dat het ook lachen is :) Dennis van der Geest heeft dat ook wel.

De uitzending staat inmiddels online op uitzendinggemist.nl
Ik vind dat je een goed interview hebt gegeven ondanks de veel te korte tijd die je kreeg.
Je bent een goede vertegenwoordiger voor deze sport:thumbs:

mijn vriendin zat weer te soppen... is gek op grote/massamannen, ben gelijk de bulk weer ingegaan, ennuh jarno.. we gaan zeker naar je kijken deze zomer .. vraagje: mijn vriendin wil je handtekening op haar BH hebben, ben je in voor zoiets?

Erg leuk :D Iedereen zat te genieten in het publiek.

Gezien.............

Good work Jarno.

Mooi gezegd!!

See ya again this summer @ work to win again.

Wat een beer he als hij zo terug loopt naar z'n stoel.

mooi stukje jarno!!!!beetje te kort maar toch!

:bow:

doorspoelen naar 33:35, dan begint het gelijk!

Terug
Naar boven