Fitness Seller

Jarno Hams

@ blackrush: nee et topic gaat over een boze jarno die niet wil dat er over hem gesproken wordt achter zn rug om ....en ik vond dit wel een mooie gelegenheid om even een balletje op te gooien en het idd niet achter zn rug om te zeggen :D

Ja alleen ging het niet om AS:rolleyes:

hhet is wel genoemd :)

het klopt wel dat er mense van de top zijn die gebruiken en dta zal dan 85% zijn van alle sterkste man atleten aan de top.. voorbeeld van nature zijn(denk ik grotendeels) oa:
Raymon merkx
Senny Schonewille
Rene Keimpena
Wout Zeilstra
Jamie reeves

al ben ik niet helemaal zeker!!

De discussie over AAS of geen AAS is eigenlijk behoorlijk uitgemolken. Neem aan dat iedereen weet dat je ook met AAS nog keihard moet trainen om tot topniveau te komen. Het zijn geen wondermiddelen die opeens van een schrielkip een tweede Mariusz maken.

De discussie over AAS of geen AAS is eigenlijk behoorlijk uitgemolken. Neem aan dat iedereen weet dat je ook met AAS nog keihard moet trainen om tot topniveau te komen. Het zijn geen wondermiddelen die opeens van een schrielkip een tweede Mariusz maken.

Klaar! :thumbs:

nee ik vind et wel zinvol :D .....laten we dit topic gwoon ff nieuw leven inblazen
Ik persoonlijk ben wel een beetje een fan van jarno en vind zn prestaties super alleen dat hij zegt dat hij niks gebruikt geloof ik gwoon niet
dus jarno waarom eromheen draaien wanneer het toch algemeen bekend is dat de top van de top steroiden gebruiken .... en sorry jij hoort ook bij de top van de top dus ga gwoon niet schijnheilig doen en zeg of niks of geef gewoon toe ..... zo klaar :D

De laatste die toegaf dat hij gedopeerd naar de tour wilde, wordt waarschijnlijk voor twee jaar geschorst. Misgelopen salaris voor de persoon zal ongeveer tussen de twee en drie miljoen euro per jaar zijn.

Als ik dit soort vragen lees op forums vraag ik me altijd af wat de (anonieme) vraagsteller gebruikt?

Jarno u zijt te gek maar ik vind da ge u wel tot Belg moe laten nationaliseren:P

Terug
Naar boven