Fitness Seller

Jarno Hams

Hehe,

ik sta bekend bij de meeste als iemand die af en toe wel wil rellen.

Ik heb idd gehoord dat jij wel eens wat eerder op de hoogte word gebracht van de onderdelen. En dat heb ik ook nog wel eens in een topic (weet niet meer welk topic het precies was gezegd).

Maar dat is imo niet echt een probleem. De meeste onderdelen zijn wel bekend bij iedereen lijkt mij. Dus daar heb je weinig voordelen aan.

Verder zou ik niet weten wat voor geroddel er nog meer kan zijn.
Over gebruik? Pff doen ze allmaal dus het zal wel.

Maar verder nee, geen idee.

Oja, ik wil wel gerust een keer meetrainen, en zal niet gaan roddelen;)

Nou als hij echt van tevoren de onderdelen zou weten, zal dat wel degelijk voordeel hebben lijkt mij.
Maar het lijkt mij stug dat dat wordt uitgelekt, tenzei hij een parognost inhuurt, of een glazen bol heeft op zijn slaapkamer.;)

Nou als hij echt van tevoren de onderdelen zou weten, zal dat wel degelijk voordeel hebben lijkt mij.
Maar het lijkt mij stug dat dat wordt uitgelekt, tenzei hij een parognost inhuurt, of een glazen bol heeft op zijn slaapkamer.;)

Nee, geen buitenwezenlijke dingen:D . Jarno weet denk ik zelf wel waar er dan opgedoeld word (maar ik heb het alleen maar gehoord, ben er niet bij, en ken de mensen die hun allemaal kennen natuurlijk niet).
Maar ga daar verder mezelf niet over uit weiden. En kan me er ook niet echt druk om maken.

Imo zijn een groot aantal onderdelen een heel eind altijd wel hetzelfde.
Bijvoorbeeld de stones, een deadlift oefening een draag/til onderdeel.
Famers walk, een band.
Dus veel dingen die er vaker worden gedaan.
Volgens mij heeft Jarno wel een heel eind alle onderdelen, dus hij kan wel alle onderdelen trainen. Simpel roulatie systeem tussen de onderdelen, en hij traint alles geregeld.

Natuurlijk zal het best z'n voordelen hebben om de onderdelen iets eerder te weten als de rest, maar of je nou zo verschrikkelijk veel gains extra kunt maken in die periode valt nog te bezien volgens mij,
en het is nu eenmaal mens eigen om excuses te verzinnen als een ander beter presteert. Denk bv aan voorkennis, anabolen, bevriende scheidsrechter, etc,etc

Persoonlijk geloof ik er niks van, waar zou dan je eigen eer zijn voor al het harde werk wat je er voor hebt moeten doen en laten?

Al geloof ik wel dat Jarno betere veters in z'n schoenen heeft dan de concurrentie :D

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon je onderdelen trainen ik train nu bijna 2jaar bij REALDUTCHPOWER JAN en heb veel van de jongens die daar al trainde geleerd en ik leer nog steeds maar als je geen onderdelen traind zal je niet verkomen ondanks dat je sterk bent of DENKT TE ZIJN maar je weet de beste stuur lui staan aan wal

Je moet gewoon je onderdelen trainen ik train nu bijna 2jaar bij REALDUTCHPOWER JAN en heb veel van de jongens die daar al trainde geleerd en ik leer nog steeds maar als je geen onderdelen traind zal je niet verkomen ondanks dat je sterk bent of DENKT TE ZIJN maar je weet de beste stuur lui staan aan wal

Natuurlijk, maar zonder fatsoenlijke basiskracht heeft het imo ook weinig nut om onderdelen te gaan trainen. Sowieso heeft niet iedereen de mogelijkheid om onderdelen te trainen vanwege ruimtegebrek om materiaal aan te schaffen (ik bijvoorbeeld :().
Dus dan zul je moeten roeien met de riemen die je hebt ;)

succes

dat is waar wij hebben het geluk dat we in schiedam
onderdelen kunnen trainen

Ey jarno kerel:D
nu ook eindelijk inwoner vd gemeendte emmen?:D
hier een Klazienavener:D

Eerste keer dat ik dit topic zie, is zeker een mooie aanwinst voor dit forum dat jij hier bent. Bij de eerste post kreeg ik wel mijn twijvels dat gewoon iemand zicht voordeed als jou. Maar ik heb nog niet alles gelezen, maar we een quote dat EricR zegt jij wel de enige echte bent.

Dus een beetje laat, welkommmmm!

Het is een indoor wedstrijd met 16 deelnemers.

De Deelnemers staan al vast en het beloofd een spectakel te worden tussen een aantal gevorderde jongens en een aantal frisse nieuwkomers.

Er zijn 5 onderdelen:
Boomstam hh +/-95kg
Famerswalk +/-100kg max afstand.
Wheelflip +/- 340kg 8 flips.
Conanswheel +/- 260kg
Stones 110-160kg op 1,25m

Denk dat ik maar eens ff kom kijkuh ofzo.:rolleyes:

Ahum ... wie heb je uitgenodigd, Jarno?

ach ja ... 'k zal het antwoord zelf maar ff geven @ jarnohams.nl

Oh ja nog 1 ding.

Misschien dat ik kan helpen in de eeuwige Mariusz tegen Zydrunas discussie.

Zydrunas is zonder twijfel de sterkste!!
Ik heb ze allebei verscheidene keren meegemaakt en helaas nog nooit van ze kunnen winnen;)
Mariusz is een top atleet waarschijnlijk de beste die er ooit geweest is.
Maar Zydrunas is gewoonweg de laatste jaren zo gegroeid letterlijk en figuurlijk. Dat hij zonder twijfel de sterkste is.
De man is ruim 180 kg maar nog steeds zeer mobiel.
Mariusz zal Zydrunas kunnen verslaan op puur uithoudingsvermogen met "lichtere" gewichten.
Maar op een gemiddelde wedstrijd met welke onderdelen dan ook zal Zydrunas Boven Mariusz eindigen.

Inderdaad:
Badass of the Week: Zydrunas Savickas

Beste Mensen,

Jarno Hams hier.

Ik ben dat geroddel en achterklap wel zo zat he.
Bij deze daag ik een ieder uit om mee te doen aan de kwalificaties voor de Sterkste Man van Nederland. En als je sterk genoeg bent aan de Sterkste Man van Nederland!!
Om mij te verslaan!!

Er wordt hier over mij gesproken als of men mij kent.
Nou jullie kennen mij niet!
En toch hebben jullie allemaal een mening over mij.
Een mening mag je hebben maar pas een oordeel vellen als je iemand kent.
Ik begrijp heel goed Als je kampioen bent dat er over gesproken wordt en dat je voor en tegenstanders hebt.
Nou voor die tegenstanders zeg ik dan KOM MAAR OP!!

Ik ben nu 11jaar aktief als "Sterkste Man"
En heb menig atleet naar de kloten zien gaan, maar ik ben er nog steeds.
En ik ben nog lang niet klaar.

Er zijn hier een paar snotneuzen die denken dat ze er al zijn en van alles over een ander durven te schrijven.
Zorg eerst maar dat je het een paar jaar vol houdt en dan spreken we elkaar wel weer.

Senny en ik hebben door omstandigheden nooit tegen elkaar gestreden.
Ik was graag de strijd aangegaan.

Wat wij in elk geval wel hadden en hebben is groot respect voor elkaar.
En dat onbreekt er hier bij sommigen nog wel aan.

Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.

Gegroet Jarno Hams.

monster roid rage!

Beste Mensen,

Jarno Hams hier.

Ik ben dat geroddel en achterklap wel zo zat he.
Bij deze daag ik een ieder uit om mee te doen aan de kwalificaties voor de Sterkste Man van Nederland. En als je sterk genoeg bent aan de Sterkste Man van Nederland!!
Om mij te verslaan!!

Er wordt hier over mij gesproken als of men mij kent.
Nou jullie kennen mij niet!
En toch hebben jullie allemaal een mening over mij.
Een mening mag je hebben maar pas een oordeel vellen als je iemand kent.
Ik begrijp heel goed Als je kampioen bent dat er over gesproken wordt en dat je voor en tegenstanders hebt.
Nou voor die tegenstanders zeg ik dan KOM MAAR OP!!

Ik ben nu 11jaar aktief als "Sterkste Man"
En heb menig atleet naar de kloten zien gaan, maar ik ben er nog steeds.
En ik ben nog lang niet klaar.

Er zijn hier een paar snotneuzen die denken dat ze er al zijn en van alles over een ander durven te schrijven.
Zorg eerst maar dat je het een paar jaar vol houdt en dan spreken we elkaar wel weer.

Senny en ik hebben door omstandigheden nooit tegen elkaar gestreden.
Ik was graag de strijd aangegaan.

Wat wij in elk geval wel hadden en hebben is groot respect voor elkaar.
En dat onbreekt er hier bij sommigen nog wel aan.

Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.

Gegroet Jarno Hams.

Ach ja wat moet ik hier nog op zeggen. Te mooi om waar te zijn.

Terug
Naar boven