Fitness Seller

Jay Cutler - 21-06-2008

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
2iu4093.jpg - 135549

2128xl2.jpg - 135550

33xbx2p.jpg - 135551

htsr53.jpg - 135552

De rest van de foto's zijn hier te vinden: [Link niet meer beschikbaar]

Deze gast is echt.......GROOT

(te) big

Tja, wat zal ik zeggen. Groot, maar niet mijn smaak. Ik hoop echt dat iemand de sandow pakt.

Tja, wat zal ik zeggen. Groot, maar niet mijn smaak. Ik hoop echt dat iemand de sandow pakt.

Ligt het aan mij of heeft ie korte armen ;p

Ziet er raar uit die back double biceps ;p

Ik snap niet dat er bij cutler zelden echt kritiek is... Check zijn ****ing lats, zijn rechter is gewoon stukken groter/voller.

En zen middel lijkt op deze foto's nog groter dan anders. Hij heeft zulke lats en nog trekt zen v vorm op niet veel. Geef me dan maar wolf

Er valt gewoon nauwelijks wat op cutler aan te merken, behalve dat hij nu idd te groot is en vol vocht zit. Ben zelf ook geen fan van zijn fysiek dus hoop zelf dat Wolf/Heath/Martinez de sandow pakt...maar dat zal wel niet...

SUPER !!
nou ik ben wel een Cutler fan and noone beats this guy...

• Topic Starter Topic Starter
Vind het altijd grappig hoe mensen roepen dat hij te groot is etc. Dit zijn vaak dezelfde mensen die eerst Coleman-fan waren, die volgens diezelfde mensen weer Jay "dwarfde". Nu Coleman niet meer actief meedoet wordt er opeens geroepen dat de fysieken van Martinez en Wolf 10x beter zijn.

thnx voor de complimenten. heeft btw iemand tips om me linkerlat aan te pakken?

Zen armen lijken wel groter dan vorig jaar. Zen enorme schouders zijn in de back double biceps zeker niet overschaduwend

Je weet niet of die op de back double al klaar was met zijn pose enzo.
Vind het verschil hier erg groot, maar dit heb ik nog nooit eerder bij hem gezien.

Hij zal nu beginnen met zijn voorbereiding schat ik.
Ben benieuwd of die kan verbeteren tov vorig jaar.

Je weet niet of die op de back double al klaar was met zijn pose enzo.
Vind het verschil hier erg groot, maar dit heb ik nog nooit eerder bij hem gezien.

Hij zal nu beginnen met zijn voorbereiding schat ik.
Ben benieuwd of die kan verbeteren tov vorig jaar.

Op het gebied van massa zal hij nog weinig kunnen verbeteren. Conditioning moet dit jaar wel een pak beter zijn.

gigantisch! :eek:

Bruut!:cool: Hij is huge, en pakt die O weer.

Terug
Naar boven