XXL Nutrition

Jay Cutler - 21-06-2008

Je weet niet of die op de back double al klaar was met zijn pose enzo.
Vind het verschil hier erg groot, maar dit heb ik nog nooit eerder bij hem gezien.

Hij zal nu beginnen met zijn voorbereiding schat ik.
Ben benieuwd of die kan verbeteren tov vorig jaar.

Idd dat is wat ik ook dacht.

der zit iig genoeg beef aan ! nondeju ! :D

ik weet niet of jullie het nog weten, maar op de vorige pics liep zijn linkerarm wat achter vergeleken met de rechter.

en die is nu mooi bijgetrokken :cool:

vraag me af hoe die dat klaarspeelt

ik vind het treouwens helemaal niet te groot.
ben jaloers op hem :D

ik weet niet of jullie het nog weten, maar op de vorige pics liep zijn linkerarm wat achter vergeleken met de rechter.

en die is nu mooi bijgetrokken :cool:

vraag me af hoe die dat klaarspeelt

ik vind het treouwens helemaal niet te groot.
ben jaloers op hem :D

Ja, is z'n rechter zelfs iets kleiner lijkt me?

En maar denken dat ie er goed uit ziet die gast. Hij heeft gewoon vergelijkenisen met een koe :cool:

En maar denken dat ie er goed uit ziet die gast. Hij heeft gewoon vergelijkenisen met een koe :cool:

kdoe mn bestmaar volgens mij niet hoor... kijk maar naar quads en biceps van de koe... hij heeft wel goede traps ja klopt

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 2iu4093.jpg - 135617

:roflol: jezus jongens

Die lats.. ****ing huge man..

gaat het een beetje met jay cutler ?

Jay is de man en, ja jongens zijn front dubbel biceps is nu niet bepaald zijn meest estethische/beste pose. Maar hij heeft toch enkele poses waar hij in contest shape zo goed als onverslaanbaar is, de side triceps bijvoorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en de back doubble biceps:

en de front lat spread:

gevederede quads:

Meer massa kan bij mijn weten niet. Ah, 2006 kan hij gewoon niet meer evenaren, jammer.

mister O!

hele mooie fotos.

dit zijn, zijn stats volgens wikipedia

Height: 5'9" / 175 cm.

Contest weight: 274 lbs / 125 kg.

Off-season weight: 295 lbs / 141 kg.

Arms: 22 / 57 cm.

Chest: 58" / 147.5 cm.

Waist: 42" / 86.5 cm.

Thighs: 31" / 78.5 cm.

Calves: 20" / 51 cm.

Die stats zijn hoe oud?

Ik snap niet dat er bij cutler zelden echt kritiek is... Check zijn ****ing lats, zijn rechter is gewoon stukken groter/voller.

Idd er zit een te groot verschil tussen links en rechts en niet alleen bij z'n lats! Plus z'n brede middel en minimale vasculariteit wat hem imo een lelijke BB maakt.....

Idd er zit een te groot verschil tussen links en rechts! Plus z'n brede middel en minimale vasculariteit wat hem imo een lelijke BB maakt.....

als we nu gewoon even de Olympia foto's afwachten ipv zijn nog niet klare fysiek te gaan becritiseren met criteria van een wedstrijd-klaar fysiek !

-Vocht kan op de ene plaats meer blijven zitten dan op de andere
-Bij een latspread pose is het vaak de gewoonte om voor de show eerst links en dan de rechter lat pas " op te zetten " ( linker arm --> rechter arm ) als de linker dus al klaar stond en de rechter was onderweg ,.... tja ,... dan zullen ze niet even groot zijn nee :scratch:

etc etc

Ikzelf vind ondanks dat ik liever en dennis wolf zie , dat Cutler dit jaar gewoon weer een " maatje" te groot zal zijn voor de competitie !

Alsof dan alle stats zijn veranderd :rolleyes:

Jay is de man en, ja jongens zijn front dubbel biceps is nu niet bepaald zijn meest estethische/beste pose. Maar hij heeft toch enkele poses waar hij in contest shape zo goed als onverslaanbaar is, de side triceps bijvoorbeeld:

en de back doubble biceps:

en de front lat spread:

gevederede quads:

Ok, hier ziet ie er wel bruut uit :D

Terug
Naar boven