Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit soort gespierdheid is helemaal niet mooi meer, gaat echt nergens meer over.
Dit soort gespierdheid is helemaal niet mooi meer, gaat echt nergens meer over.
new guy talkin' 
Het doet gewoon pijn aan je ogen man, kijk er nog eens naar en denk er eens rationeel over na. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Wat is er met onze sport gebeurd deze afgelopen 20 jaar.

)Er is progressie geboekt!
(btw: Ik vind het gruwelijk )

Tjsa, progressie, ik weet het niet hoor, ze wegen wel 150Kg!!!!!!
Het valt me net binnen dat Jay Gutler (let op de G) de typische amerikaanse ideaal weergeeft, impliciet is dit dus ook de hedendaagse bodybuilding ideaal.
1. More is always Better.
2. Marktwerking boven alles.
Het is toch gewoon belachelijk/ziekelijk dat Gutler ieder jaar weer de Olympia wint. Op deze manier is bodybuilding gewoon een lachertje.
Citaat:
Origineel gepost door Naturalbreed Bekijk Post
Tjsa, progressie, ik weet het niet hoor, ze wegen wel 150Kg!!!!!!
Het valt me net binnen dat Jay Gutler (let op de G) de typische amerikaanse ideaal weergeeft, impliciet is dit dus ook de hedendaagse bodybuilding ideaal.
1. More is always Better.
2. Marktwerking boven alles.
Het is toch gewoon belachelijk/ziekelijk dat Gutler ieder jaar weer de Olympia wint. Op deze manier is bodybuilding gewoon een lachertje.
1. Om te winnen moet je beter zijn dan de rest, in het geval van bodybuilding is dit vaak meer spiermassa dan de ander hebben in een symmetrische vorm.
2. Welke pro bodybuilder denkt niet zo, amerikaans of niet? Als je eenmaal zo groot bent en je hebt de mogelijkheid om geld te verdienen met de sport, waarom dan niet zoveel mogelijk?
Veel geld is er door de bodybuilders zelf niet echt te verdienen, wanneer je het vergelijkt met andere sporten. Nee, de marktwerking die in amerika geldt is de marktwerking van het individu, of liever, van enkele individuen.
Ga maar na, hoe krom het in amerika is gesteld met de lobbyisten. Het huidige bodybuilding is daar een knap voorbeeld van.