Fitness Seller

Jay Cutler - 21-06-2008

(jay staat voor haar ) als die vrouw haar jurk uittrekt dan is die middel echt niet even groot, jay is een beest

of zij heeft een joekel van een middel haha

Dit soort gespierdheid is helemaal niet mooi meer, gaat echt nergens meer over.

Dit soort gespierdheid is helemaal niet mooi meer, gaat echt nergens meer over.

Deze jongens zijn dan ook niet natural breed he

Niet alles draait trouwens om mooi zijn, er zijn ook nog andere dingen zoals:

- de beste ter wererld zijn
- de grootste zijn
- een freak zijn
- geld verdienen met hetgeen je graag doet
- ....

Het doet gewoon pijn aan je ogen man, kijk er nog eens naar en denk er eens rationeel over na. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.

Wat is er met onze sport gebeurd deze afgelopen 20 jaar.

Het doet gewoon pijn aan je ogen man, kijk er nog eens naar en denk er eens rationeel over na. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.

Wat is er met onze sport gebeurd deze afgelopen 20 jaar.

Er is progressie geboekt! ;)

(btw: Ik vind het gruwelijk :cool:)

Er is progressie geboekt!

(btw: Ik vind het gruwelijk )

Tjsa, progressie, ik weet het niet hoor, ze wegen wel 150Kg!!!!!!:mad:

Het valt me net binnen dat Jay Gutler (let op de G) de typische amerikaanse ideaal weergeeft, impliciet is dit dus ook de hedendaagse bodybuilding ideaal.

1. More is always Better.
2. Marktwerking boven alles.

Het is toch gewoon belachelijk/ziekelijk dat Gutler ieder jaar weer de Olympia wint. Op deze manier is bodybuilding gewoon een lachertje.

dusssss ik zie liever dit dan een menshealth model bij de Mr. O

dusssss smaken verschillen....

Ik wilde gewoon uiten dat er ook mensen zijn die van onze sport houden en verdrietig worden van de richting waarin bodybuilding is gegaan.... da's alles.

als je dit lelijk vind...waarom kijk je er dan naar?

ik vind het ook leljik, ik wil er niet zo uit zien , voor geen goud...maar vind het wel bruut om te zien.

Ik volg het wereldje al jaren... Als je eenmaal het virus hebt, kom je er niet meer vanaf... Daarom volg ik het.

Ik neem me vaak voor om me niet meer op de forums te begeven, maar ja, het blijft m'n sport.

Ik word altijd zo schijtziek van die gasten met hun gewhine over 'guts'. Dit zijn verdorie 150kg wegende monster.. als je homo's wil zien met een smalle taille ga je lekker de Mens Health lezen.

Tjsa, progressie, ik weet het niet hoor, ze wegen wel 150Kg!!!!!!:mad:

Het valt me net binnen dat Jay Gutler (let op de G) de typische amerikaanse ideaal weergeeft, impliciet is dit dus ook de hedendaagse bodybuilding ideaal.

Het is toch gewoon belachelijk/ziekelijk dat Gutler ieder jaar weer de Olympia wint. Op deze manier is bodybuilding gewoon een lachertje.

1. Om te winnen moet je beter zijn dan de rest, in het geval van bodybuilding is dit vaak meer spiermassa dan de ander hebben in een symmetrische vorm.

2. Welke pro bodybuilder denkt niet zo, amerikaans of niet? Als je eenmaal zo groot bent en je hebt de mogelijkheid om geld te verdienen met de sport, waarom dan niet zoveel mogelijk?

wil je beweren dat de heren bodybuilders voor het gebruik van steroiden, slin, hgh en synthol homo's waren??

Citaat:
Origineel gepost door Naturalbreed Bekijk Post
Tjsa, progressie, ik weet het niet hoor, ze wegen wel 150Kg!!!!!!

1. Om te winnen moet je beter zijn dan de rest, in het geval van bodybuilding is dit vaak meer spiermassa dan de ander hebben in een symmetrische vorm.

2. Welke pro bodybuilder denkt niet zo, amerikaans of niet? Als je eenmaal zo groot bent en je hebt de mogelijkheid om geld te verdienen met de sport, waarom dan niet zoveel mogelijk?

Veel geld is er door de bodybuilders zelf niet echt te verdienen, wanneer je het vergelijkt met andere sporten. Nee, de marktwerking die in amerika geldt is de marktwerking van het individu, of liever, van enkele individuen.

Ga maar na, hoe krom het in amerika is gesteld met de lobbyisten. Het huidige bodybuilding is daar een knap voorbeeld van.

Veel geld is er door de bodybuilders zelf niet echt te verdienen, wanneer je het vergelijkt met andere sporten. Nee, de marktwerking die in amerika geldt is de marktwerking van het individu, of liever, van enkele individuen.

Ga maar na, hoe krom het in amerika is gesteld met de lobbyisten. Het huidige bodybuilding is daar een knap voorbeeld van.

er zijn ook natural wedstrijden, als dat meer jou ding is kijk daar dan naar...

Naturelbreed, jay heeft geen gut. Wel een breed middel maar dat heeft hij altijd al gehad.

Terug
Naar boven