MuscleMeat

Jay Cutler - 21-06-2008

als we nu gewoon even de Olympia foto's afwachten ipv zijn nog niet klare fysiek te gaan becritiseren met criteria van een wedstrijd-klaar fysiek !

-Vocht kan op de ene plaats meer blijven zitten dan op de andere
-Bij een latspread pose is het vaak de gewoonte om voor de show eerst links en dan de rechter lat pas " op te zetten " ( linker arm --> rechter arm ) als de linker dus al klaar stond en de rechter was onderweg ,.... tja ,... dan zullen ze niet even groot zijn nee :scratch:

etc etc

Ikzelf vind ondanks dat ik liever en dennis wolf zie , dat Cutler dit jaar gewoon weer een " maatje" te groot zal zijn voor de competitie !

Ik heb het niet over deze pics. Als ik die van de olympia erbij haal zie ik dezelfde mankementen.

t*ring groot, maar ja hoop vocht.

Kan er niet aan doen, maar vind zijn fysiek echt niet mooi...

ik vind wel dat in de afgelopen 2 jaaar Cutler een soort sympathieke uitstraling heeft gekregen die ik zie op de filmpjes en in de verhalen lees. Dat maakt hem voor mij ook een soort held. Ik vind de fysiek ook wat te veel een blok vlees, maar als ik dan naar die foto's van hem van pakweg 7 8 jaar geleden kijk dan zie ik echt de allermooiste fysiek ooit.

Kan zijn dat zijn pose net niet af was, maar het is tot nu toe op alle foto's dit jaar. Precies dezelfde kenmerken zie ik terug. Aangezien er destijds ook een gerucht gaande was dat hij een blessure had gehad, en je nu gewoon duidelijk een verschil ziet.. Maargoed het klopt dat we het over een paar maandjes zien, ben benieuwd.

ik vind wel dat in de afgelopen 2 jaaar Cutler een soort sympathieke uitstraling heeft gekregen die ik zie op de filmpjes en in de verhalen lees. Dat maakt hem voor mij ook een soort held. Ik vind de fysiek ook wat te veel een blok vlees, maar als ik dan naar die foto's van hem van pakweg 7 8 jaar geleden kijk dan zie ik echt de allermooiste fysiek ooit.

Klopt Jay is de meest sympatieke pro. Hij heeft een uitstekende fysiek maar zal zeker niet in de boeken gaan als één van de beste ooit, zoals Arnold of Ronnie Coleman.

Ik kan maar 1 ding zeggen, RESPECT Jay ;)

Een waardige opvolger voor coleman.:cool:

Fok wat een beest man, mister-o 08

Bij The Fridge vraag ik me serieus af hoeveel muscle zijn frame eigenlijk kan hebben.

Kijk deze foto's van hem eens van BFTO 04. Gast ziet er hier uit als een ziekelijk monster, ondanks de hoek van waaruit de foto is genomen.

22.jpg - 135971

23.jpg - 135972

24.jpg - 135973

Prachtig die benen op de bfto foto's. Jay is gewoon op en top Pro bb en olympia waardig. Het mag je favo bb mischien dan niet zijn voor sommige mensen. Maar hij heeft bijna geen minpunten die door spieren zijn. Ok hij heeft een breed middel, maar geen gh gut!

Groot, maar alles behalve mooi.

Recente pic van Jay. HUGE

JCUFC.jpg - 136068

Vind het altijd grappig hoe mensen roepen dat hij te groot is etc. Dit zijn vaak dezelfde mensen die eerst Coleman-fan waren, die volgens diezelfde mensen weer Jay "dwarfde". Nu Coleman niet meer actief meedoet wordt er opeens geroepen dat de fysieken van Martinez en Wolf 10x beter zijn.

Beetje late reactie maar Ronnie vond/vind ik er toch het beste uitzien, groot, bruut en alles mooi in verhouding.
Toch heeel veel respect voor Jay!!

Laatst bewerkt:
Beest!

ben benieuwt worden er dit jaar nog filmpjes gemaaktof word het op een kanaal uitgezonden dat wij als europeanen kunen volgen en wanneer is het mister o gebeuren!?

• Topic Starter Topic Starter
Kijk trouwens eens naar deze foto:

256frxw.jpg - 136111

Jay naast een vrouwelijke bodybuilder. Als je de foto in Photoshop opent en de breedte van de buik van Cutler en die vrouw vergelijkt, is die van Cutler maar net iets breder, maar echt nauwelijks:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In het midden heb ik allebei de markeringen op elkaar gezet om het verschil te kunnen vergelijken. Ik weet trouwens niet wanneer deze foto genomen is.

Geweldig, wat een arm op die foto:thumb:

Terug
Naar boven