Fitness Seller

Breaking News Jay Cutler komt naar Body & Fitshop! Maak kans op een pakket twv 75 euro!

supervet. BF hartelijk dank voor de mail die ik ontvangen heb. Buitenkansje om een legende in Nederland te ontmoeten! Tot maandag in Zwolle

Reclame mail ja :p

Ik heb geen prijs gewonnen en al helemaal geen training. Maar op de Enercup was daar plots Jay Cutler Yeahhhhhhh.
All time favo. Was echt een suprice bezoek. Hij heeft nog een uurtje in het publiek gezeten om de wedstrijd te bekijken.
En wat een speech geeft die man. Super voorbeeld voor deze sport.

• Topic Starter Topic Starter
Jay Cutler ontmoeten, er was vandaag een buitenkansje bij alle B&F filialen:cool:
Ik heb geen prijs gewonnen en al helemaal geen training. Maar op de Enercup was daar plots Jay Cutler Yeahhhhhhh.
All time favo. Was echt een suprice bezoek. Hij heeft nog een uurtje in het publiek gezeten om de wedstrijd te bekijken.
En wat een speech geeft die man. Super voorbeeld voor deze sport.
Leuk dat je het even deelt met ons Ron :) Jay Cutler gaf zondag een privétraining en vandaag was hij bij alle filialen. Ondanks sommige vertraging is hij altijd vriendelijk, sympathiek en een glimlach op het gezicht. Een echte topsporter, hij laat altijd goede kant zien en vriendelijk naar iedereen. Helemaal mee eens dus, voorbeeld voor de sport :wl:

Ralf

Jay Cutler ontmoeten, er was vandaag een buitenkansje bij alle B&F filialen:cool:

Dat weet ik, ik had alleen deze ochtend niet de kracht om vroeg op te staan aangezien ik nog herstellende ben van de training die ik gister met jay (en de 3 andere gasten) heb gehad :D

Een vriend van mij had de prijs gewonnen en ik mocht met hem mee.
Was een top dag, goed geregeld door bodyenfitshop en nog een tas met veel leuke samples gekregen. Maar het vetste was natuurlijk de training met Jay. Ik had al veel respect voor hem omdat die zo "gewoontjes" overkwam op youtube filmpjes maar nu ik hem in het echt heb ontmoet en met hem getraind heb, heb ik nog meer respect voor hem gekregen. Het is een hele aardige normale man, echt een topgozer :thumb:

Ben benieuwd of JW hem ook ontmoet heeft en hoe hij dat ervaren heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Dat weet ik, ik had alleen deze ochtend niet de kracht om vroeg op te staan aangezien ik nog herstellende ben van de training die ik gister met jay (en de 3 andere gasten) heb gehad :D

Een vriend van mij had de prijs gewonnen en ik mocht met hem mee.
Was een top dag, goed geregeld door bodyenfitshop en nog een tas met veel leuke samples gekregen. Maar het vetste was natuurlijk de training met Jay. Ik had al veel respect voor hem omdat die zo "gewoontjes" overkwam op youtube filmpjes maar nu ik hem in het echt heb ontmoet en met hem getraind heb, heb ik nog meer respect voor hem gekregen. Het is een hele aardige normale man, echt een topgozer :thumb:

Ben benieuwd of JW hem ook ontmoet heeft en hoe hij dat ervaren heeft.

Was echt supervet heren! :thumbs: Leuk dat ook nog twee mensen van DBB erbij zaten, normaal gesproken voel ik me hier vet snel door jullie getrolled:D

Zijn er foto's van de training met Jay?

Mercikes.

Dat is wel een leuke foto. Respect voor die gast die naast Cutler wil poseren!

Terug
Naar boven