AndroidHealthClinic

Breaking News Jay Cutler komt naar Body & Fitshop! Maak kans op een pakket twv 75 euro!

• Topic Starter Topic Starter
Is er een bepaalde tijd wanneer het bekend wordt gemaakt?

Is er een bepaalde tijd wanneer het bekend wordt gemaakt?

Er wordt persoonlijk contact opgenomen met de winnaars :cool: Een exacte tijd kan ik niet noemen, maar het zal in ieder geval vandaag bekend worden gemaakt :)

Bart

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

9stor6.png

kan de winner trouwens die workout bepalen of niet ?

Jammer van de locatie.

Och las alleen Heerenveen nevermind!

tfooooooo trainen met jay .... :o ik betaal 500 aan de winnaar voor zijn plek ..pm me maar :)

En als bekend? Ik heb helaas geen mailtje of telefoontje gehad :(

Maak je ook hier bekend wie het is geworden en zal de training gefilmd worden?

ik geloof dat er iets is misgegaan, ik heb namelijk nog steeds geen mail ontvangen

Jaaaaaaa heb gewonnnen !!!!!! :D :d:d:d zo blij he !!! Bedankt b&f !!!!

yeah thanks dat ik heb gewonnen ! Kijk er echt naar uit

ik geloof dat er iets is misgegaan, ik heb namelijk nog steeds geen mail ontvangen
Haha, dan heb je helaas niet gewonnnen. Tot maandag in één van onze winkels:cool:
Maak je ook hier bekend wie het is geworden en zal de training gefilmd worden?
Nee, het heeft geen nut om bekend te maken wie het gewonnen heeft op DBB. Ik heb geen idee of deze klanten actief zijn op DBB. Het was niet enkel een actie alleen op DBB. Er word deze keer geen video gemaakt. Wel zullen er natuurlijk foto's verschijnen op onze facebookpagina :)
Jaaaaaaa heb gewonnnen !!!!!! :D :d:d:d zo blij he !!! Bedankt b&f !!!!
yeah thanks dat ik heb gewonnen ! Kijk er echt naar uit
Top, dan heb je vast alle gegevens van mijn collega ontvangen. Dan zie ik jullie zondag:D:D:D

tnx B&F :) en voor mijn mede-DBBers hier, ik maak sowieso wel enkele selfies met Jay.

Terug
Naar boven