Owh, ik dacht dat je t/m 1 oktober in kon schrijvenDus ik wilde me net gaan inschrijven, gaat het niet meer.
Helaas. Maar wees gerust, er komen nog veel meer leuke acties waar je aan mee kunt doen!

Bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Owh, ik dacht dat je t/m 1 oktober in kon schrijvenDus ik wilde me net gaan inschrijven, gaat het niet meer.

Is er een bepaalde tijd wanneer het bekend wordt gemaakt?
Een exacte tijd kan ik niet noemen, maar het zal in ieder geval vandaag bekend worden gemaakt
kan de winner trouwens die workout bepalen of niet ?
kan de winner trouwens die workout bepalen of niet ?
maar maak je niet druk, het wordt een goede training
Dat kun je wel aan hem overlaten denk ik 
Nee, dat is aan Jaymaar maak je niet druk, het wordt een goede training
Dat kun je wel aan hem overlaten denk ik
Bart
tfooooooo trainen met jay ....ik betaal 500 aan de winnaar voor zijn plek ..pm me maar
![]()

De winnaars van de personal training met Jay Cutler zijn vanmiddag op de hoogte gebracht. Degene die een pakket twv 75 euro heeft gewonnen, zal morgen een mail ontvangen van onsEn als bekend? Ik heb helaas geen mailtje of telefoontje gehad![]()

Haha, dan heb je helaas niet gewonnnen. Tot maandag in één van onze winkelsik geloof dat er iets is misgegaan, ik heb namelijk nog steeds geen mail ontvangen

Nee, het heeft geen nut om bekend te maken wie het gewonnen heeft op DBB. Ik heb geen idee of deze klanten actief zijn op DBB. Het was niet enkel een actie alleen op DBB. Er word deze keer geen video gemaakt. Wel zullen er natuurlijk foto's verschijnen op onze facebookpaginaMaak je ook hier bekend wie het is geworden en zal de training gefilmd worden?

Jaaaaaaa heb gewonnnen !!!!!!:d:d:d zo blij he !!! Bedankt b&f !!!!
Top, dan heb je vast alle gegevens van mijn collega ontvangen. Dan zie ik jullie zondagyeah thanks dat ik heb gewonnen ! Kijk er echt naar uit

tnx B&Fen voor mijn mede-DBBers hier, ik maak sowieso wel enkele selfies met Jay.