Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komen zeker online

De winnaars van de personal training met Jay Cutler zijn vanmiddag op de hoogte gebracht. Degene die een pakket twv 75 euro heeft gewonnen, zal morgen een mail ontvangen van ons
Jay Cutler komt naar alle locaties van B&F! Kijk hier de aanvangstijden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Gaat het ongeveer hetzelfde als met Ronnie toentertijd? Stuntprijzen op zijn producten of bijv een tshirt / gesigneerde foto bij aankoop?
Je bent welkom in één van onze filialen! De winnaars hebben rond het middaguur een mail gehad
de eerste pakketten gaan net de deur uit Casper!De winnaars hebben rond het middaguur een mail gehadde eerste pakketten gaan net de deur uit Casper!
Ralf
het zal wat zijn als zo'n oversizede huisvrouw die training heeft gewonnen zeg xD

ik geloof dat jullie mijn email weer verkeerd hebben ingevoerd![]()

Jay Cutler komt zondag aan en gaat 's middags direct de training gevenVolgens mij zit mijn spamfilter vol met mails van BodyenFit. Hmmmm Of ik heb pech, my second name.
Gefeliciteerd winnaars. En lucky basterds die gaan trainen met Jay, haal alles uit de kast om te laten zien dat wij Nederlanders toppers zijn.
We zorgen dat er voldoende foto's gemaakt worden.Iedereen inderdaad gefeliciteerd, wat een ervaring ook om te mogen trainen met hem. Iets dat ik iig NOOIT meer zou vergeten![]()
Iedereen gefeliciteerd, baal wel dat ik het niet geworden ben [emoji24] is echt me grote idool en naar mijn mening top 3 bodybuilder allertijden. Buiten zijn fysiek is die ook een geweldige ambassadeur geweest voor de sport en heeft hij voor veel atleten deuren geopend