Fitness Seller

Breaking News Jay Cutler komt naar Body & Fitshop! Maak kans op een pakket twv 75 euro!

ik denk dat jullie mijn email verkeerd getypt hebben

geeft niet hoor, ik zie 'm wel verschijnen

Gefeliciteerd gasten! Ben benieuwd naar de foto's!:thumbs:

Gaat het ongeveer hetzelfde als met Ronnie toentertijd?

Stuntprijzen op zijn producten of bijv een tshirt / gesigneerde foto bij aankoop?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat het ongeveer hetzelfde als met Ronnie toentertijd? Stuntprijzen op zijn producten of bijv een tshirt / gesigneerde foto bij aankoop?

Zijn producten worden inderdaad tegen een lagere prijs aangeboden en voor een foto en handtekening zal hij zeker even tijd voor je vrijmaken :) Je bent welkom in één van onze filialen!
Kom gerust langs!

Bart

Zijn de winnaars van de pakstten al bekend :)?

het zal wat zijn als zo'n oversizede huisvrouw die training heeft gewonnen zeg xD

ik geloof dat jullie mijn email weer verkeerd hebben ingevoerd :(

het zal wat zijn als zo'n oversizede huisvrouw die training heeft gewonnen zeg xD

Never judge a book by its cover :D

Volgende x meer geluk, grtz ook aan die winnaars!!

Sportief! Wie weet ben jij de volgende keer de gelukkige inderdaad ;)

ik geloof dat jullie mijn email weer verkeerd hebben ingevoerd :(

Verdorie. Probeer ik het nog een keer! Ooit zul je een mail ontvangen.. :p

Bart

Iedereen van harte! Altijd leuk om wat te winnen!

Volgens mij zit mijn spamfilter vol met mails van BodyenFit. Hmmmm Of ik heb pech, my second name.
Gefeliciteerd winnaars. En lucky basterds die gaan trainen met Jay, haal alles uit de kast om te laten zien dat wij Nederlanders toppers zijn.

Iedereen inderdaad gefeliciteerd, wat een ervaring ook om te mogen trainen met hem. Iets dat ik iig NOOIT meer zou vergeten :D

Volgens mij zit mijn spamfilter vol met mails van BodyenFit. Hmmmm Of ik heb pech, my second name.
Gefeliciteerd winnaars. En lucky basterds die gaan trainen met Jay, haal alles uit de kast om te laten zien dat wij Nederlanders toppers zijn.
Jay Cutler komt zondag aan en gaat 's middags direct de training geven :) We zorgen dat er voldoende foto's gemaakt worden.
Iedereen inderdaad gefeliciteerd, wat een ervaring ook om te mogen trainen met hem. Iets dat ik iig NOOIT meer zou vergeten :D
:thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Jay Cutler komt naar alle locaties van B&F! Kijk hier de aanvangstijden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen gefeliciteerd, baal wel dat ik het niet geworden ben [emoji24] is echt me grote idool en naar mijn mening top 3 bodybuilder allertijden. Buiten zijn fysiek is die ook een geweldige ambassadeur geweest voor de sport en heeft hij voor veel atleten deuren geopend

Training is bij Prometeus, als je 1 drupje zweet op de grond laat vallen moet je weg

Iedereen gefeliciteerd, baal wel dat ik het niet geworden ben [emoji24] is echt me grote idool en naar mijn mening top 3 bodybuilder allertijden. Buiten zijn fysiek is die ook een geweldige ambassadeur geweest voor de sport en heeft hij voor veel atleten deuren geopend

jammer man :(:(

Terug
Naar boven