Fitness Seller

Jay Cutler onttroond!

Ik had het niet verwacht. Gefeliciteerd Dexter!

De scoresheet:

11jlv5w.gif

Hoe Dexter zoveel punten meer heeft dan Phil Heath is mij dan ook weer een raadsel.

2s65zki.jpg

Daar zal zijn Mu$cl€t€ch contract wel voor iets tussenzitten ;)

In elk geval : mooi dat ze eindelijk eens niet alleen naar massa gekeken hebben op de Olympia.
Ik denk wel dat Vic Martinez nu een beetje helemaal gek wordt omdat hij dit jaar echt een grote kans had gemaakt om van Cutler te winnen.

:thumb::thumb:

Cool pic :cool:
2s65zki.jpg

voor degene die het niet gezien hebben hier heb je een filmpje van de olympia
[Link niet meer beschikbaar]

Eindelijk Dexter!! Ik hoop dt het bodybuilding de volgende jaren meer de richting uitgaat van zijn fysiek ipv die van Cutler!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
_47I1520_NLDIWOSHBD.jpg

Wat een rare olympia...

Denk dat jay dit niet had verwacht.. denk dat niemand dit had verwacht.

Ik heb bij Dexter altijd het idee dat hij altijd met hetzelfde fysiek komt en bijna geen gains heeft.
Wat betreft zou je bijna kunnen stellen dat Dexter altijd genaaid is.

Ook zíjn smalle middel maakt hem nog even iets mooier dan derest, maar jay heeft toch meer massa, indd rare olympia.

Heb behalve dit topic nog niks gezien.
Vind Dexter een goede BB, alleen als dit de top is (waar massa ook bij hoort) is wel apart. Dexter is nu een Mr. O, terwijl Levrone, Wheeler, Ray dit nooit zijn geweest.

Jay ziet er apart uit tov anders. Hij leek de weken ervoor in een betere shape dan op de wedstrijd zelf.

Heb behalve dit topic nog niks gezien.
Vind Dexter een goede BB, alleen als dit de top is (waar massa ook bij hoort) is wel apart. Dexter is nu een Mr. O, terwijl Levrone, Wheeler, Ray dit nooit zijn geweest.

Jay ziet er apart uit tov anders. Hij leek de weken ervoor in een betere shape dan op de wedstrijd zelf.

Zeg Casey is vandaag ook onttroond door die ene waarvan je zei dat hij niks meer was.
Zou graag wat reacties daar in het topic willen zien van je!

Jay zn upperbody ziet er echt wel het beste uit van alle deelnemers imo. Alleen zn benen zien echt niet uit hoe we van jay gewend zijn.

What happend?

god, zo vervelend dat je eigenlijk nog steeds niet kan bekijken wie er nou goed bij staat en wie niet. aangezien er zoveel verschil zit in de foto's , de ene keer ziet hij er extreem bruut uit en de andere keer weer vol vocht. Ik had het niet verwacht

En terecht. Dexter Jackson ziet er een stuk beter uit.

Toch mooi dat ze Dexter boven Jay verkozen hebben, zo had de Mr.O toch een een verrassings-effect:cool:. Maar toch was het een van de meest voorspelbare Mr.O's ooit. Maanden terug had ik top 6 al ergens hier gepost, daar hebben alleen een paar verschuivingen in plaats gevonden, e.a. was ook al duidelijk waarneembaar in alle media.

Goed jaar voor Dexter, haalde in het voorseizoen al dik $ 135.000,-. aan prijzengeld en gastoptredens binnen, daar komt nu dus weer een mooi sommetje bij:cool:. Zal mij benieuwen of hij volgend jaar ook aan zowel de
Arnold Classic en de Mr.O mee blijft doen, lucratief is het wel.....en wat doet Jay;).....dat kan volgend jaar wel een leuke battle worden.

ik vind dat dex het zeker verdiend! ook al heeft hij minder massa als jay..
het totale plaatje vind ik gwn compleet bij hem

vooral door zen smalle taille !
ma volgend jaar pakt victor hem de troon af :p

wanneer zijn de beelden te zien?

[Link niet meer beschikbaar]Voor wie de olympia gemist heeft kan er hier nr kijken om de link

Alleen het geluid hapert daar enorm. Iemand een betere link? :cool:

Jay gunt het Dexter oprecht.. goede verliezer.

Terug
Naar boven