Fitness Seller

Jay Cutler onttroond!

Dexter ziet er wel altijd impressive uit. Blijkbaar voegen ze nu echt daad bij woord.. en wordt conditioning en symmetrie weer wat belangrijker.

dit had ik echt niet verwacht eigenlijk!! wil wel eens goede foto's zien met vergelijkingen

De grootste wil niet altijd zeggen de beste.
Dexter is maar een kleine bb, maar wel een "grote".

Jay is voor mij altijd een koelkast geweest.
Zal absoluut een sympathieke gast zijn , maar was nooit mijn type bb.

Ben nu al benieuwd naar de Mr. o van 2009 : Dexter Jackson versus Victor Martinez.

Nee man.. jay will be back... bigger .. more ripped..

Toch mooi dat ze Dexter boven Jay verkozen hebben, zo had de Mr.O toch een een verrassings-effect:cool:. Maar toch was het een van de meest voorspelbare Mr.O's ooit. Maanden terug had ik top 6 al ergens hier gepost, daar hebben alleen een paar verschuivingen in plaats gevonden, e.a. was ook al duidelijk waarneembaar in alle media.

Goed jaar voor Dexter, haalde in het voorseizoen al dik $ 135.000,-. aan prijzengeld en gastoptredens binnen, daar komt nu dus weer een mooi sommetje bij:cool:. Zal mij benieuwen of hij volgend jaar ook aan zowel de
Arnold Classic en de Mr.O mee blijft doen, lucratief is het wel.....en wat doet Jay;).....dat kan volgend jaar wel een leuke battle worden.

Misschien stopt Jay wel? Aangezien dat hij dat al eens van plan was...
Ik vond hem er nochtans supergoed bijstaan, veel beter of de dag ervoor, ook normaal want hij was alweer 5,5kg aan vocht enz kwijt. Als hij al niet meer wint, hoe zou bvb Dennis Wolf volgend jaar mss kunnen winnen aangezien hij stukken minder dit jaar stond en gewoon nog op plaats 4 staat. Dexter heeft idd een heel mooi totaalpakket, alles wat kleiner en meer symmetrie en dat is idd raar als je dan kijkt dat er infeite wel nog een stukken betere bodybuilder dit vroeger kon hebben met name Wheeler en dit nooit gekregen heeft.

Heath vind ik een goeie bodybuilder maar valt altijd qua zicht uit het bootje als hij bvb bij een regular standing pose staat, die skeletfraam is ook zo klein bij hem dat dit precies minder groot oogt tov de rest. Dat vind ik dan een beetje jammer

De grootste wil niet altijd zeggen de beste.
Dexter is maar een kleine bb, maar wel een "grote".

Jay is voor mij altijd een koelkast geweest.
Zal absoluut een sympathieke gast zijn , maar was nooit mijn type bb.

Ben nu al benieuwd naar de Mr. o van 2009 : Dexter Jackson versus Victor Martinez.

Als het zo door gaat staat Phil Heath volgend jaar al boven Dexter Jackson.

Phillip Heath staat boven aan mijn lijstje ook. Zonde voor Jay dit trouwens, weer de 2de plek.

Dexter ziet er wel altijd impressive uit. Blijkbaar voegen ze nu echt daad bij woord.. en wordt conditioning en symmetrie weer wat belangrijker.

Zal ook tijd worden, uit de kluiten gewassen Massamonsters moeten ze maar een andere League voor maken.:D

Ik vond hem er nochtans supergoed bijstaan, veel beter of de dag ervoor, ook normaal want hij was alweer 5,5kg aan vocht enz kwijt. Als hij al niet meer wint, hoe zou bvb Dennis Wolf volgend jaar mss kunnen winnen aangezien hij stukken minder dit jaar stond en gewoon nog op plaats 4 staat. Dexter heeft idd een heel mooi totaalpakket, alles wat kleiner en meer symmetrie en dat is idd raar als je dan kijkt dat er infeite wel nog een stukken betere bodybuilder dit vroeger kon hebben met name Wheeler en dit nooit gekregen heeft.

Heath vind ik een goeie bodybuilder maar valt altijd qua zicht uit het bootje als hij bvb bij een regular standing pose staat, die skeletfraam is ook zo klein bij hem dat dit precies minder groot oogt tov de rest. Dat vind ik dan een beetje jammer

Ik hoop het niet:nope: want na het wegvallen van Ronnie is het toch allemaal wat minder geworden. Hoop dat hij er nog 1 a 2 jaartjes aan vast plakt zodat we wat meer spanning krijgen in de line up....jay moet dan wel wat meer wedstrijden pakken dan nu;).
Duidelijk is dat de jury de weg vrij maakt voor Phil Heath, met Dexter maken ze een verschuiving naar de estetische kant, die Phil verder gaat uitbouwen.
Commercieel, marketing technisch en kwa aantrekkingskracht ligt zijn fysiek op dit moment erg goed dus we gaan zeg maar een nieuwe Frank Zane periode in;).

Ik hoop het niet:nope: want na het wegvallen van Ronnie is het toch allemaal wat minder geworden. Hoop dat hij er nog 1 a 2 jaartjes aan vast plakt zodat we wat meer spanning krijgen in de line up....jay moet dan wel wat meer wedstrijden pakken dan nu;).
Duidelijk is dat de jury de weg vrij maakt voor Phil Heath, met Dexter maken ze een verschuiving naar de estetische kant, die Phil verder gaat uitbouwen.
Commercieel, marketing technisch en kwa aantrekkingskracht ligt zijn fysiek op dit moment erg goed dus we gaan zeg maar een nieuwe Frank Zane periode in;).

Niet dat Heath niet 5x zo groot is als Zane, maar toch een leuke ontwikkeling.

Goede ontwikkeling in het hedendaagse bodybuilding.

Heb behalve dit topic nog niks gezien.
Vind Dexter een goede BB, alleen als dit de top is (waar massa ook bij hoort) is wel apart. Dexter is nu een Mr. O, terwijl Levrone, Wheeler, Ray dit nooit zijn geweest.

Jay ziet er apart uit tov anders. Hij leek de weken ervoor in een betere shape dan op de wedstrijd zelf.
denk dat ze toch een andere koers opgaan.

blijft een jury"sport", dus ze kunnen je naaien wanneer ze willen, wie weet was het z'n muscletech contract ook wel...

Jay zn upperbody ziet er echt wel het beste uit van alle deelnemers imo. Alleen zn benen zien echt niet uit hoe we van jay gewend zijn.

What happend?
brute symmetrie in de biceps ook... :rolleyes:

misschien gaat jay nu ook wel voor meer hardheid en symmetrie, geloof dat daar zn streven ook ligt, maar als jarenlang ronnie wint als massamonster en ze nu in ene massa niet meer de topprioriteit geven...

Het totaalplaatje van jackson is gewoon erg goed.

damN ik mis toch wel ronnie /p

• Topic Starter Topic Starter
Zo teug onder de levenden. Leuk nachtje geweest :)

Voor velen is de uitslag een verassing blijkbaar maar voor mij niet echt. Je moet echt de wedstrijd op video gevolgd hebben. Zowel de prejudging als de finale. Dexter heeft gewonnen om dat hij inderdaad een beter totaalpakket had, zeker gisteren en ook vandaag. Jay is echt een massabeest en stond er vandaag erg droog en MEGA breed bij!:eek: Zoals gezegd hield hij gisteren vocht op en is op 24u tijd 12lbs(+-5,5kg) afgevallen. Maar kon de opgelopen schade van gisteren vandaag niet beperken.
Phil Heath... Tja zijn bijnaam zegt het al. Was wonderbaarlijk goed. Heeft echt een mooie show neergezet tijdens de posedown ook :) Voor mij en anderen verdiende hij zeker een plaats voor Jay...
Dennis Wolf wist de jury niet te overtuigen, het publiek wel. Hij was dan ook de winnaar van de public choice award. Maar desondanks verdiende hij vandaag de top 5 niet. Stond er quasi hetzelfde bij als vorig jaar maar is het net of hij massa van zijn rug heeft moeten inleveren. Hij is erg diep gegaan met het droogzetten van zijn lichaam. Beetje ten koste van zijn massa dus. Kuiten zijn een verbetering en de most muscular is zijn niet te kloppen pose.
Toney Freeman. Man man dat was top 3 materiaal! Stond die er dit jaar ongelooflijk bij. Volgens velen zijn beste shape ooit. Spijtig van zijn 5e plaats. Hij was er zelf ook niet tevreden mee. "Ik was beter dan Wolf en Cutler vandaag" was zijn commentaar na de wedstrijd.

Enkele verassingen vandaag...

Silvio Samuel met zijn 7e plaats. Zeer goede prestatie. Verdeelde meningen bij velen. Verdiende zeker de top 6.
Moe El Moussawi met zijn verassend goede 9e plaats. Beetje gebrek aan wijdte en massa. Geweldige armen. Heeft zich in de loop der jaren zeer goed verbeterd. In de gaten houden voor de toekomst.
Gustavo Badell stelde teleur met zijn 10e plaats maar was wel terecht. Bovenlichaam stond er super bij maar zijn onderkant liet wat tewensen over, spijtig.
.

Ik heb bij Dexter altijd het idee dat hij altijd met hetzelfde fysiek komt en bijna geen gains heeft.
Wat betreft zou je bijna kunnen stellen dat Dexter altijd genaaid is.

Dat lijkt maar zo, maar als je de foto's gaat vergelijken dan zie je wel degelijk progressie.

Eindelijk !!!! Zalig gewoon

Terug
Naar boven