Fitness Seller

Jay Cutler onttroond!

Ik ben opgebleven, was pas half 3 thuis en nog wat aan het k*tten dus denk kijk het maar.

Lig je dan pas om 7 uur in bed die morgen. Maar was het wel waard. Vooral de pose down was echt grappig, ik vond het prachtig.

Toney Freeman was inderdaad super, echt super. Hij had van mij ook in de top 3 gemogen. Gustavo's bovenlichaam stond ik ook echt van te kijken. Ik had hem een paar weken terug gezien, maar dit ging nergens over, mega verschil. Alleen die benen, maar als hij daar volgend jaar aan gewerkt heeft zie ik zeker een hogere plek.

Phil Heath zag er ook echt top uit. Die kerel was megadroog en je zou echt niet zeggen dat hij voor het eerst meedoet.

Bij het bekendmaken zag je echt de spanning bij de laatste 2. En toen was het Dexter! Maar de commentator had het eigenlijk al 2 dagen lang geroepen.

Toen Jay eerst solo opkwam dacht je echt: WTF is die kerel groot. Hij is ook waanzinnig groot. Maar op het podium zij aan zij leek dexter met minder gewicht toch bijna net zo groot als Jay. En eerlijk is eerlijk, hij zag er ook net ietsje beter uit. Ik had het Jay ook wel gegund dan had hij zijn 3 mr. O's volgemaakt en had hij kunnen stoppen. Es kijken of hij nu nog doorgaat.

Geweldig voor Jackson dat hij hem weet te winnen :thumbs:

Khad graag Heath gehad, Maar Dexter verdient het wel super hard, want zijn fysiek is al jaren fenomenaal.

Wat heel dit gebeuren gemist/ aan me voorbij gegaan :eek:
Kan ook nergens (fatsoenlijk) goede stream terug zien (heel de wedstrijd).

Maar wat RichardV zei, is me toch wel een beetje blijven hangen;
Als dergelijke fysieken nu winnen, is het me een raadsel dat; Levrone,Wheeler en gelijken, nooit een O hebben gewonnen!

victor zal nu balen zeg. hij had hem kunnen winnen dit jaar.
maar ben blij dat j<dex hem heeft gewonnen, maar volgens jaar pakt victor hem,,let maar op..

damn totale verrassing !! echt wel impressive !

effe offtopic:
weet er misschien iemand wat zo een gewoon ticket kost ? want ik vind alleen vip prijzen van meer als 600dollar
en is de olympia altijd een vast weekend?

want ik zou volgend jaar september naar amerika wille op vakantie, en zou nice zijn als ik na de olympia zou kunne ;)

Dexter was gisteren gewoonweg de beste. Verdiend gewonnen dus.
Ik ben blij dat een vormloze blok massa als Jay niet langer Mr. Olympia is.
Eigenlijk had Jay op plaats 4 of 5 moeten uitkomen, maar dat durfde de jury niet.

Phil Heath is voor mij duidelijk de nummer 1

gustavo heeft nog wel geluk gehad dat ie in de top 10 zat.

als victor ook nog mee deed dan had gustavo helemaal niks gekregen en totaal van de vloer afgeveegd.

gun het Jackson wel, zag er mooi ripped uit
maar vind dat Jay weer genaaid is
jaren gebeuld voor al die extra massa
had hij vandaag zen fysiek van 2002 gehad had hij waarschijnlek gewonnen

damn wat ben ik blij dat het niet jay is geworden. Heath en dexter zouden het allebei verdiend hebben.

Ik snap alleen niet wat mensen zeuren over dexter; dat hij ieder jaar weer hetzelfde eruit ziet. Dat is toch iets wat de meesten willen? Als je zo'n fysiek in stand kan houden en op de dag van de wedstrijd weer perfect eruit ziet kan je niets anders zeggen dat hij het gewoon altijd goed doet.

Volgend jaar gaat het nog spannender worden aangezien iedereen zo close is en ook omdat martinez dan hopelijk weer een sterke comeback maakt.

gun het Jackson wel, zag er mooi ripped uit
maar vind dat Jay weer genaaid is
jaren gebeuld voor al die extra massa
had hij vandaag zen fysiek van 2002 gehad had hij waarschijnlek gewonnen
jay is een van de mr O's die het meest discutabel is, ronnie op zen top is nog altijd 2 maten te groot voor de beste jay die er heeft rondgelopen, de eerste keer dat ie won kwam voor een groot stuk omdat ronnie zen tijd had gehad imo, de 2de keer had ie niet mogen winnen van Victor, had ie dit jaar gewonnen was het gewoon te belachelijk voor woorden geweest.

jay is een van de mr O's die het meest discutabel is, ronnie op zen top is nog altijd 2 maten te groot voor de beste jay die er heeft rondgelopen, de eerste keer dat ie won kwam voor een groot stuk omdat ronnie zen tijd had gehad imo, de 2de keer had ie niet mogen winnen van Victor, had ie dit jaar gewonnen was het gewoon te belachelijk voor woorden geweest.

tegenover Ronnie had hij massa te weinig
en nu word hij afgestraft voor massa te veel

tegenover Ronnie had hij massa te weinig
en nu word hij afgestraft voor massa te veel

hij wordt afgestraft voor als blok vocht op het podium te stappen, de laatste ronde (toen ie wel droog stond) heeft ie gewonnen hoor, hij heeft het dus volledig aan zijn nonchalance te danken

Jammer.... :(

Terug
Naar boven