XXL Nutrition

Jaytjuh's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
ga je nog eens igf laten checken op die omnitropes/nordi's?

Die nordi's hoeft niet aangezien ik 100% zeker ben dat ze echt zijn, maar heb daar maar 2 van nog kunnen krijgen.
Ik zal binnenkort met die omnitrope beginnen en dan na 4 weken ofzo effe igf1 testen.

Ik voel me de laatste dagen trouwens echt ****ing moe! Zo moe dat ik er zelfs echt saggo van wordt :P
Echt sinds ik op 4iu Gentropin zit.....
Heb wel expres alle 4iu gisteravond voor het slapen gezet maar ben vandaag alsnog gaar.
Hopelijk als ik overga op Omnitrope en Norditropin heb ik daar minder last van, zou wel zuiverdere kwaliteit moeten zijn aangezien het aan strengere eisen moet voldoen in westerse landen.

ga dr maar niet vanuit. niet vooruit te branden hier op Nordi. 5iu ed.

Iets van 30 fotos gemaakt waarvan de meeste mislukt zijn doordat die gast volgens mij geen idee heeft hoe ik op de foto moet staan....
Wel jammer want als ik dan poseerde zag het er in de spiegel echt nice uit maar dan maakte hij steeds fotos van een hoek dat het er niet uit ziet.

Maar goed, deze fotos waren wel oke:

back double bicep.jpg

back latspread.jpg

front double bicep a.jpg

front latspread a.jpg

most muscular 1 a.jpg

most muscular 2 a.jpg

relaxed a.jpg

side pose a.jpg

:thumb: Monsterke

beer ;) zeker op jou lengte pfff
bij BDB je lats meer naar buiten trekken!

nice pics bro.
Blijft toch een vertekend beeld geven he! vindt je er in het echt nog stukken groter en indrukwekkender uit zien dan op deze fotos. no hate.

Ja idd, die lullo gaf ook helemaal geen instructies. Die denkt gewoon ik maak ff een foto en dan zal het wel goed zijn...

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 19:43 ----------

nice pics bro.
Blijft toch een vertekend beeld geven he! vindt je er in het echt nog stukken groter en indrukwekkender uit zien dan op deze fotos. no hate.

Idd. Foto blijft voor mij altijd wel k*t omdat je normaal fotos van gasten ziet die een paar koppen kleiner zijn.
Gelukkig kunnen sommigen, zoals jij, dat goed relativeren :D

Ziek om bij die lengte je frame zo dik gevuld te krijgen :thumbs:

Damn you kuiten genetics, zien er goed getraind uit van opzij, maar van achter bekeken ziet het er uit als een marathonloper helaas :p

Laatste 2 fotos zie je goed je massa op.

Damn wat een flink kuurtje :eek:

Wel topfysiek! :D ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!

ABBOOO :D

thanks ;)

Volgende keer zal ik je wel aanwijzigingen geven met het poseren en kan Chantal ook foto's schieten ;)

Vind fotos altijd ook kleiner ogen dan real life, maar toch zie je er als een buffel uit man zeker bij die lengte!

Nice bro

thanks ;)

Wat wil je bereiken in 2012? 140kg? :D

Terug
Naar boven