XXL Nutrition

Jaytjuh's kuurlog

Boeiend wat Jay vindt, van binnen blijft hij ecto :trollface:

Mind is blown.. Jaytjuh=Chiquito?:D

jay.jpg

Sorry Jay, verschil moet er zijn :p

Natuurlijk ben je gespierder dan mij, die 23 kilo is natuurlijk geen lucht.
Ging mij meer om het algehele uiterlijk/postuur/lichaamsbouw wat wel redelijk indentiek is

• Topic Starter Topic Starter
Sorry Jay, verschil moet er zijn :p

Natuurlijk ben je gespierder dan mij, die 23 kilo is natuurlijk geen lucht.
Ging mij meer om het algehele uiterlijk/postuur/lichaamsbouw wat wel redelijk indentiek is

Je exacte woorden gaven niet de indruk dat je alleen de bouw op elkaar vindt lijken.

"Zelfde postuur als mij, al weeg je 23 kilo zwaarder dan mij, 5 cm langer,zie eigenlijk weinig tot geen verschil qua fysiek, zelfde benen/kuiten, wel grappig."

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg

THEY LOOK LIKE TWINS!

minime.jpg

:roflol:

Zelfde postuur,lichaamsbouw, algehele uiterlijk,fysiek, komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Bedoelde wel dat zo op het oog het uiterlijk redelijk hezelfde lijkt zoals ik dus al eerder gezegd had.
Maar die 23 kilo die jij meer weegt dan mij kan moeilijk zo ergens in jouw lichaam gepropt zijn dat er geen verschil zou zijn tussen jouw massa en de mijne.
Al heb ik vaker lui horen zeggen in real life tegen mij dat ze dachten dat ik 100 kilo was, toen ik net over de 80kg woog, misschien is dat het.

Maar goed, genoeg hierover, het is jouw log!
En je ziet er goed uit kerel!

Laatst bewerkt:
maybe zelfde lul ???

Zelfde postuur,lichaamsbouw, algehele uiterlijk, komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Bedoelde wel dat zo op het oog het uiterlijk redelijk hezelfde lijkt zoals ik dus al eerder gezegd had.
Maar die 23 kilo die jij meer weegt dan mij kan moeilijk zo ergens in jouw lichaam gepropt zijn dat er geen verschil zou zijn tussen jouw massa en de mijne.
Al heb ik vaker lui horen zeggen in real life tegen mij dat ze dachten dat ik 100 kilo was, toen ik net over de 80kg woog, misschien is dat het.

Ze hebben ook wel eens tegen me schoonmoeder gezegd dat ze er als een jong bloemetje van 18 uit ziet..... trust me (hoef t niet verder uit te leggen) :roflol:

Just trolling bro

Laatst bewerkt:
Ik heb wel een enorme toplul moet ik zeggen

Zelfde postuur,lichaamsbouw, algehele uiterlijk,fysiek, komt eigenlijk op hetzelfde neer.

Oke man dan heb ik je verkeerd begrepen. Qua lengte verhoudingen van ledemeten en romp zie ik de overeenkomsten idd wel ja.

Mooi dat je terug bent, deze volg ik!

thanks bro

Ik denk persoonlijk dat foto's het fysiek van Jaytjuh min of meer te kort doen.
Persoonlijk ken ik iemand van 1.96 @ 116kg 12% bf die egt massive is als je met hem in de sportschool staat maar op foto's oogt hij altijd een stuk kleiner.
Natuurlijk heeft hij ook op foto's nogsteeds een goed fysiek maar het valt altijd tegen als je weet hoe hij er irl bij loopt.

dat sowieso, 2m is huge als t voor je staat.
we zijn gewend om pro's te zien tussen de 1.65 - 1.80 dus logisch

Terug
Naar boven