AndroidHealthClinic

Jaytjuh's kuurlog

Gvd, dacht dat ik je wel voorbij was.... maar zitten op dezelfde lijn pik, ben ff stukkkie droger maar massa komt overeen...

• Topic Starter Topic Starter
Wat wil je bereiken in 2012? 140kg? :D

Ik zit nu op 121 kilo dus als het eind van het jaar 130-135 zonder veel vetter te worden zou ik tevreden zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 10:48 ----------

Gvd, dacht dat ik je wel voorbij was.... maar zitten op dezelfde lijn pik, ben ff stukkkie droger maar massa komt overeen...

Zou willen dat mijn vetpercentage zo laag was als de jouw. Ik moet echt oppassen in de bulk dat ik clean blijf eten want anders weeg ik inderdaad 140 met een dikke pens

Ja en voor mij weer andersom.... geef mij die 12% mag jij mijn 6% hebben... twijfel vandaag trouwens aan 6,gaat alweer richting de 5 denk ik.

Buffel hoor.

Nooit basketbal ambities gehad? :P

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee

Ziet er goed uit!
Zelfde postuur als mij, al weeg je 23 kilo zwaarder dan mij, 5 cm langer,zie eigenlijk weinig tot geen verschil qua fysiek, zelfde benen/kuiten, wel grappig.

Succes met het trainen en je log

Laatst bewerkt:
Nou, ik zie het zeker wel. je 100kg mag misschien zo lijken, maar maak eens een foto op dezelfde positie, en post die dan even, zetten we even 2 fotojes naast elkaar van hem op 123, en jou op 100kg ;)

Uiteraard is er verschil, 23 kilo meer is niet niks.
Herken me zelf alleen erg kijkende naar zijn fysiek.

Ik post binnenkort wel weer wat nieuwe fotos

Laatst bewerkt:
bij 1.96m he, zelfde als Jay.
ik plaats geen pics.
veel mensen kennen me hier, dus hoef me niet te bewijzen ;)
Indd, ik heb je fotos gezien gappie.
Zit goed!

Nou, ik zie het zeker wel. je 100kg mag misschien zo lijken, maar maak eens een foto op dezelfde positie, en post die dan even, zetten we even 2 fotojes naast elkaar van hem op 123, en jou op 100kg ;)

Zet er een foto dan ook graag een foto van mij op de 100kg naast :D

w8 ff, ik ben ook bijna 100 kilo :D

Gvd... was ik nog maar 100kg....

:D

Huh, wie wat waar 100kg?

Ps, andogenic, jij ook avatar nu?
Waar is die bodypic? Floanten papi.

Laatst bewerkt:
Haha opeens iedereen met zn fysiek als avatar :roflol:

Kennen niet achterblijven he :P
Modje maar ff er bij roepen... ff h.e.e.a. verwijderen uit Jay zn log:P

Nice! Ziet er massive uit.
Goh wat gaat die Jay straks schrikken als ie straks een pagina vol offtopic onzin in zijn logboek ziet :windup:

Edit: hij is nog steeds offline. Spannend :D

Terug
Naar boven