XXL Nutrition

Jaytjuh's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Ach ja is jammer, maar zoals je zegt in het echte leven komt het wel goed.

Ben vandaag begonnen met 5mg Aromasin per dag aangezien mijn oestradiol vrij hoog was laatst. Ik zal komende 4 weken tijdens mijn bridge nog wel wat droger worden en dan maak ik nog wel ff wat fotos de eerste paar dagen dat ik mijn bulk begin ;)
Laat ik wel ff doen door iemand die aanwijzingen kan geven qua poseren en die weet hoe ik op de foto moet komen.

je staat er toch echt goed bij voor die lengte lange :D maar hangt van foto tot foto af real life zal het nog stuk bruter ogen die 2meter :sukkeltje:

Ja idd, die lullo gaf ook helemaal geen instructies. Die denkt gewoon ik maak ff een foto en dan zal het wel goed zijn...

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 19:43 ----------

Idd. Foto blijft voor mij altijd wel k*t omdat je normaal fotos van gasten ziet die een paar koppen kleiner zijn.
Gelukkig kunnen sommigen, zoals jij, dat goed relativeren :D

Je ziet er top uit Jay. Ik denk dat mensen bang worden als je voor ze staat met zo'n fysiek :)

Volgens mij lijk je op pics gewoon een stuk kleiner als al je verhoudingen goed zijn. Je kunt dan moeilijk zien of iemand 170 cm is met 80kg of 2m met 120kg.

Deze zijn wat beter gelukt

6-7-2012 mm en sidepose.jpg

verstopte bigsmile :D

ziet er goed uit man, closeup komen ze beter tot hun recht

ziet er goed uit bro!

Lekker bezig lange.
Wat meten die armen van je?

Dit heb je bereikt zonder HGH denk ik toch ? Ik ben niet negatief maar als ik die kuurtjes van jou zie en dan die foto's dan geven of de foto's een zeer vertekend beeld of ik zie het niet.Is geen aanval maar een vraag ligt het aan de foto's dat je daarop wat minder lijkt ?
Want om te vergelijken ik train nu een jaar na 4 jaar niets gedaan te hebben en armen meten bijna hetzelfde en overschaduwen doe je me niet.Ook weer geen provocerende opmerking maar dat valt me op.

De een moet er meer moeite voor doen dan de ander. Fysiek vind ik best goed nog.

Dit heb je bereikt zonder HGH denk ik toch ? Ik ben niet negatief maar als ik die kuurtjes van jou zie en dan die foto's dan geven of de foto's een zeer vertekend beeld of ik zie het niet.Is geen aanval maar een vraag ligt het aan de foto's dat je daarop wat minder lijkt ?
Want om te vergelijken ik train nu een jaar na 4 jaar niets gedaan te hebben en armen meten bijna hetzelfde en overschaduwen doe je me niet.Ook weer geen provocerende opmerking maar dat valt me op.

Komt omdat jij epic genetics hebt en de rest van dbb niet

Ja hoor deze man verdient alle respect voor het harde werk. Ijzervreter in hart en nieren. Lange bb-ers zijn niet voor niets zeer dun gezaaid plus als je ziet waar Jay vandaan komt.

let wel je bent 12 cm kleiner, en jay heeft een totaal andere lichaamsbouw waarschijnlijk.
ik zie er het zelfde uit, ben ietsje meer buff, en sta er wat droger bij, maar op de foto oog ik precies het zelfde, en irl worden zelfs me beste maatjes bang van me. en Jay 48cm armen, voor iemand van 2 meter.... thats HUGE, 95% van DBB zit niet eens op 42cm volgens mij.
iedere bouw is anders, Jay, en Ik, zullen er pas bij 140kg super buff uitzien, als het geen 150kg is.

let wel je bent 12 cm kleiner, en jay heeft een totaal andere lichaamsbouw waarschijnlijk.
ik zie er het zelfde uit, ben ietsje meer buff, en sta er wat droger bij, maar op de foto oog ik precies het zelfde, en irl worden zelfs me beste maatjes bang van me. en Jay 48cm armen, voor iemand van 2 meter.... thats HUGE, 95% van DBB zit niet eens op 42cm volgens mij.
iedere bouw is anders, Jay, en Ik, zullen er pas bij 140kg super buff uitzien, als het geen 150kg is.
Ja ok dit is natuurlijk gewoon duidelijk ik moet zeggen ik zie vaak lengte over het hoofd maar ja je hebt gelijk hoe langer je bent hoe moeilijker het word ;)

Ja hoor deze man verdient alle respect voor het harde werk. Ijzervreter in hart en nieren. Lange bb-ers zijn niet voor niets zeer dun gezaaid plus als je ziet waar Jay vandaan komt.

Thanks bro en gewoon doorgaan idd. Dedication is het belangrijkste, helemaal als je lang bent. Heb in het begin wel vaak op willen geven, maar het begint eindelijk wat te worden haha.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 12:38 ----------

Armen ga ik trouwens echt veel meer aan werken over een maandje. Moet echt richting de 50cm en schouders moeten discoballen worden :D

Komt goed als je nu op 48cm met pomp zit moet dat goed komen succes man.

Hehehe, die Jay... alsof het moeilijk wordt die 50cm :P
maandje denk???!

48 cm armen amai zenne knap. Heel net lijf heb je man. Keep up the good work.

reageer dan gewoon niet man damn. Deze man is goed bezig kom jij aan het je domme opmerking

Komt goed als je nu op 48cm met pomp zit moet dat goed komen succes man.

48 is een schatting he. Ik heb nog nooit warm gemeten.

Hehehe, die Jay... alsof het moeilijk wordt die 50cm :P
maandje denk???!

4cm in een maand erbij jaja. Het doel is vooral spier aan te komen he, niet 10 kilo vet :D

48 cm armen amai zenne knap. Heel net lijf heb je man. Keep up the good work.

Thanks bro ;)

reageer dan gewoon niet man damn. Deze man is goed bezig kom jij aan het je domme opmerking

Tis al goed man. Vond de opmerking van jesse nog redelijk voorzichtig als ik het vergelijk hoe botte opmerkingen ik al heb gekregen in het verleden.

Terug
Naar boven