MuscleMeat

Jaytjuh's kuurlog

Armen ga ik trouwens echt veel meer aan werken over een maandje. Moet echt richting de 50cm en schouders moeten discoballen worden :D

Moet je een keer met mij mee trainen gab, they call me mr. Shoulder ;)
Is missch wel een beetje te zien op me avatar.
Ik leef voor grote scouders :D
3 kwartier lang alleen al de zijkant per schouder training.

Schouders ruleren!

Zo moet het worden:D

118-1876markus_ruhl_img.jpg

Dit heb je bereikt zonder HGH denk ik toch ? Ik ben niet negatief maar als ik die kuurtjes van jou zie en dan die foto's dan geven of de foto's een zeer vertekend beeld of ik zie het niet.Is geen aanval maar een vraag ligt het aan de foto's dat je daarop wat minder lijkt ?
Want om te vergelijken ik train nu een jaar na 4 jaar niets gedaan te hebben en armen meten bijna hetzelfde en overschaduwen doe je me niet.Ook weer geen provocerende opmerking maar dat valt me op.

Jay is huge hoor in het echie..Tot het tegendeel bewezen is overschaduwt jay je zeker want ik zie geneens foto's van jou.:D
Misschien weet je dit nog niet maar geen pic's betekent ecto hier op dbb. De excusses kennen we ook al...geen camera, herkenbare tatoo's etc.
Dus kom op met die pic dan maken we dat zelf wel even uit wat betreft overschaduwen enzo...:)

Dit heb je bereikt zonder HGH denk ik toch ? Ik ben niet negatief maar als ik die kuurtjes van jou zie en dan die foto's dan geven of de foto's een zeer vertekend beeld of ik zie het niet.Is geen aanval maar een vraag ligt het aan de foto's dat je daarop wat minder lijkt ?
Want om te vergelijken ik train nu een jaar na 4 jaar niets gedaan te hebben en armen meten bijna hetzelfde en overschaduwen doe je me niet.Ook weer geen provocerende opmerking maar dat valt me op.
pics?

heh net foto geupload, staat ie er nog niet tussen... grrrrrr

mannen van 2 meter lang, boven de 115 kg.. ff fototje uploaden, zodat we even kunnen vergelijken!!

sorry Jay :D

Jay is huge hoor in het echie..Tot het tegendeel bewezen is overschaduwt jay je zeker want ik zie geneens foto's van jou.:D
Misschien weet je dit nog niet maar geen pic's betekent ecto hier op dbb. De excusses kennen we ook al...geen camera, herkenbare tatoo's etc.
Dus kom op met die pic dan maken we dat zelf wel even uit wat betreft overschaduwen enzo...:)

zijn zusje/broertje heeft em waarschijnlijk :roflol:

ik ben ook wel benieuwd naar de foto

Hij doet volgens mij mee met de flex cup in december.
Denk D klasse. Zegt al genoeg dan.

Komt ie dus naast jou te staan :trollface:

Is er ook een E klasse dan? :D

• Topic Starter Topic Starter
Moet je een keer met mij mee trainen gab, they call me mr. Shoulder ;)
Is missch wel een beetje te zien op me avatar.
Ik leef voor grote scouders :D
3 kwartier lang alleen al de zijkant per schouder training.

Ja maatje van me heeft ook zulke schouders, maar bij mij duurt het nou eenmaal erg lang. Heb ze in het begin ook niet goed kunnen trainen vanwege schouder blessure, maar ze beginnen nu langzaam bij te trekken.

Hoe ziet je training er trouwens uit als je alleen al 3 kwartier zijkant traint?

Hehe thanks bro ;)

Je zoontje was trouwens weer lekker aan het knallen vanmiddag zag ik. Hij had volgens mij weinig moeite met dat die andere jongen een stuk ouder was :)

hehe 3 kwartier zeikant schouder..
of je weet niet hoe je moet trainen, of je traint met sinaasappels

Hoe ziet je training er trouwens uit als je alleen al 3 kwartier zijkant traint?

Okee, ik rust daar wel veel tussen.

Maar doe;
side raises en front raises door elkaar als opwarming met 4 tot 8 kilo.

Daarna:
-4 sets side raises met 20kg.
-2 sets met 18kg, elke set gevolgd met 14kg tot failure.

Daarna: 2 sets zitten op randje van het bankje, 1 arm side raises met 16kg, meteen omwisselen zonder rust elke kant 3 keer. (dus bijv 12 reps, 8 reps 4 reps) soort van superset.

Daarna kabels side raises 3 sets.

En dan gaan we de voorkant schouders trainen.

Zo gek is dat niet hoor. Vind me zijkant belangrijker dan me voorkant schouder. Die zit er sowieso al dik bij bijna iedereen, en daar zit makkelijker spierpijn in dan zijkant.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Voorkant isoleer ik zelf ook nooit nee.
Ik ga niet zoveel volume voor zijkant schouders doen alleen want mijn traps gaan het dan sowieso overnemen. Die 1 arm side raise en dan direct om en om als dropset vind ik trouwens wel een mooie op erin te doen.

Hehe thanks bro ;)

Je zoontje was trouwens weer lekker aan het knallen vanmiddag zag ik. Hij had volgens mij weinig moeite met dat die andere jongen een stuk ouder was :)

Nou dat zou wat teveel eer wezen, nee die andere jongen cody hield zich netjes een beetje in zodat jerry met "oplossingen" en "overnames" kon komen. Voor een gelijke strijd is het leeftijdsverschil te groot. Maar jerry ging zeker lekker en heb weer mooie dingen vandaag van hem gezien.

Voorkant isoleer ik zelf ook nooit nee.
Ik ga niet zoveel volume voor zijkant schouders doen alleen want mijn traps gaan het dan sowieso overnemen. Die 1 arm side raise en dan direct om en om als dropset vind ik trouwens wel een mooie op erin te doen.

Iedereen die ik die aanraad, doet hem nu als vaste oefening in z'n schema.
Is 1 van de weinige oefeningen waarmee je zo een pomp en verzuring in je schouder krijgt waardoor je je arm niet eens meer op kan tillen :D
Alleen begin er logischer wijs niet mee.

Ik isoleer de voorkant wel. Maar begin met zijkant, moet de meeste moeite in gestopt worden in mijn ogen.
Voorkant daarna altijd dumbbell press. Daarna wat zware front raises, kwartiertje a 20 min zit voorkant vol.

Terug
Naar boven