MuscleMeat

Jaytjuh's kuurlog

wat een dosering weer. Damn.

• Like
Waarderingen: kix
  • Like
Waarderingen: kix
Ik vind oxy van ug ook niet zo lekker, die iran hormone knal je echt op weet niet waarom misschien iets overgedoseerd?

Kuurtje ziet er wel lekker uit binnen 6 weken begin ik gelijkaardig maar dan 1000 test en geen peps/hgh/slin.

Neem jij ook slin pwo ? Heb je het gevoel dat je het in de morgend zet dat het ook veel bijdraagt aan gains?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind oxy van ug ook niet zo lekker, die iran hormone knal je echt op weet niet waarom misschien iets overgedoseerd?

Kuurtje ziet er wel lekker uit binnen 6 weken begin ik gelijkaardig maar dan 1000 test en geen peps/hgh/slin.

Neem jij ook slin pwo ? Heb je het gevoel dat je het in de morgend zet dat het ook veel bijdraagt aan gains?

Na training komt me eigenlijk nooit goed uit aangezien ik meestal eind van de middag train en dan avondeten met mijn vriendin eet, of ik train savonds en ga dan te vroeg slapen om het te zetten.

Merk eigenlijk geen verschil wanneer ik het nou zet.

Tijdens training is wel heel gruwelijk omdat je een te zieke pomp krijgt, maar ik heb geen zin om met een halfvolle maag te trainen.

Na training komt me eigenlijk nooit goed uit aangezien ik meestal eind van de middag train en dan avondeten met mijn vriendin eet, of ik train savonds en ga dan te vroeg slapen om het te zetten.

Merk eigenlijk geen verschil wanneer ik het nou zet.

Tijdens training is wel heel gruwelijk omdat je een te zieke pomp krijgt, maar ik heb geen zin om met een halfvolle maag te trainen.
Ja zou ook graag met slin beginnen maar ik denk dat dit zonder hgh niet de moeite is.

Stevige kuur succes ermee wordt interessant om te volgen.

Ja zou ook graag met slin beginnen maar ik denk dat dit zonder hgh niet de moeite is.

Ha! Wat een onzin bro! :D
De eerste keer dat ik het deed nam ik ook geen groeihormoon en vond het echt ****ing goed werken.
Ik deed toen 5iu bij het ontbijt en 5iu voor de training, zo ongeveer.

@ Coole, ik zit op 750 test & 400 deca.
Is genoeg

Nu 4-5 dagen na de laatste injectie tren ace en mijn eetlust is weer helemaal normaal. Ook geen last meer van brandend maagzuur.

op hoeveel kcal bulk jij?

Ik was met de tren gaan cleanbulken op iets over de 4000 en bleef daarmee vrijwel op hetzelfde gewicht terwijl ik droger werd. Op het einde afgebouwd naar 3500 waar ik nu dus op zit.
Zodra ik mijn volgende kuur begin start ik direct op 4500kcal en bouw dat waarschijnlijk uit naar 5500kcal.

gelukkig (nog) geen last van, met tren e wel altijd dat is gewoon bijna niet te doen man

Echt idd. Volgende keer dat ik tren neem doe ik het alleen de laatste 4 weken van de cut.

Ik neem nu sinds donderdag 5mg aromasin per dag en merk dat mijn gezicht er al direct wat dunner uit ziet.
.

de T3 lijkt toch niet veel af te doen ofwel?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:02 ----------

Ik zit alleen nog na te denken hoe ik hem ga kickstarten.
Heb wel zin om Oxymethelone eens te proberen aangezien het je erg sterk zou maken en een mooie booster zou zijn, maar ben ook bang dat ondanks de aromasin mijn kop echt weer opblaast als dat van een varken :P
Ook de dosering ben ik nog niet zeker over. Denk 100-150mg per dag.

oxy met winstrol mengen , dan valt de vochttoename heel goed mee . En de pomp bij je trainingen zullen mega zijn, iets wat je nog nooit hebt meegemaakt :D Hoger dan 15O mg hoef je echt niet te gaan.Heb al op 300mg gezeten maar het maakte niks uit in gains ,wel veel meer side effects ,vooral barstende koppijn.
Oxy is 1 van de weinige middelen die geen nut heeft om hoger te doseren ,om meer effect te krijgen.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:05 ----------

Alle oxy is goed maar die van Iran Hormone zijn idd de allerbeste .

Laatst bewerkt:
Qua t3 neem ik enkel een vervangende dosering ivm tren die ik nam. Ik ga nu ook tijdens de bridge niet ophogen want dan verlies ik massa denk ik.

Winstrol krijg ik paniek gevoel van dus ik hou het bij oxy

Heb je oxy wel eens met dbol gedaan, dat schijnt een lekkere Combi te zijn.

Thanks bro en gewoon doorgaan idd. Dedication is het belangrijkste, helemaal als je lang bent. Heb in het begin wel vaak op willen geven, maar het begint eindelijk wat te worden haha.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 12:38 ----------

Armen ga ik trouwens echt veel meer aan werken over een maandje. Moet echt richting de 50cm en schouders moeten discoballen worden :D

+1 bro same shit over here..

armen schouders op aparte dag doen als je dat nog niet deed, gegarandeerd progressie:D

Terug
Naar boven