Coole
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schouders train ik amper maar mijn schouders zijn ook gewoon huge hehe
Iedereen die ik die aanraad, doet hem nu als vaste oefening in z'n schema.
Is 1 van de weinige oefeningen waarmee je zo een pomp en verzuring in je schouder krijgt waardoor je je arm niet eens meer op kan tillen
Alleen begin er logischer wijs niet mee.
Ik isoleer de voorkant wel. Maar begin met zijkant, moet de meeste moeite in gestopt worden in mijn ogen.
Voorkant daarna altijd dumbbell press. Daarna wat zware front raises, kwartiertje a 20 min zit voorkant vol.
Interessant, nog nooit iemand zien doen. Doe zo meteen schouders, ga hem gelijk eens uitproberen.
Die pak ik met rug mee.
Split jij een cap in 4 dan of hoe doe je dit ?Ik neem nu sinds donderdag 5mg aromasin per dag en merk dat mijn gezicht er al direct wat dunner uit ziet.
Blijf dit nu wel nemen tijdens de bridge. Over paar weken ff alles weer laten checken.
Ben benieuwd naar mijn oestrogeen en igf-1 (ivm hgh).
Split jij een cap in 4 dan of hoe doe je dit ?
Heb ook 20mg caps wil op test 1000 deca 400 ook wat gebruiken.
Ik doe 4ml bacardi in een glas, open een cap, gooi de poeder erbij.
Daarna opzuigen met een spuit zonder naald.
Voor gebruik ff schudden, 1ml op de tong spuiten en glaasje water erachteraan.

Jay, die spuit is dan prima een aantal dagen in de koelkast te bewaren? Goede tip, thanks.

heb zelf oxy gehad vond het maar niks aan, kracht viel zwaar tegen imo
Vreemd. Heb tot nu toe eigenlijk alleen goede verhalen wbt kracht over oxy gehoord. Had je verder wel de bijwerkingen zoals vocht?
maar vrienden van me gingen er wel hard op...