AndroidHealthClinic

Jaytjuh's kuurlog

Oxy en dboll samen, super.
oxy alone, SUPER

• Topic Starter Topic Starter
klinkt super haha
ik ga sowieso oxy alleen doen, ff kijken hoe dat is ook

Die aromasin werkt goed op 5mg. Veel vocht kwijt, weeg nog maar 118.
Ik verlies ook echt veel vet dankzij de GH terwijl ik ivm overwerk etc. veel rotzooi gegeten heb :p

Aro doet zijn werk precies goed, geen libidoveranderingen ?
Ik laat in bulkkuurtje ook aro meelopen dan maar denk dat ik dit na kickstart van dbol ga doen.

Wat is jouw peptide schema zet je smorgens en na training of lege maag ?
En vind je de peptides echt de moeite waard. Ik ga waarscchijnlijk met hgh beginnen dan in bulkkuurtje slin erbij en peps voor de gh pulse.

Libido lijkt wat normaler te zijn. Heb nu trouwens ook weer odols terwijl ik dat de hele tijd niet meer had.
Woog vanmorgen trouwens 117 kilo, dat vocht valt er echt van af ineens.

Ik zet sochtends 100mcg cjc + 200mcg ipa, 15 minuten later 2iu hgh, 30 minuten daarna eten.
Dit doe ik ook savonds alleen dan eet ik direct mijn kwark na het zetten van hgh.

geen slin erbij ?

Als ik volgende week tijd heb ga ik maandag/dinsdag ff bloedtestje doen, ook met igf1 er weer bij.
Zit nu iets van 3 weken op 4iu per dag en daarvoor een aantal weken al op 2iu gezeten, dus mijn igf1 moet ondertussen een stuk hoger dan mijn basale 200-250 ng/l liggen.

Plaats je binnenkort nog foto's? :D

Edit: Nvmd, had het hele topic nog niet doorgelezen. Ziet er goed uit.

En hoe voel je je tijdens de kuur geen dingen als vermoeidheid en dergelijke

Als ik volgende week tijd heb ga ik maandag/dinsdag ff bloedtestje doen, ook met igf1 er weer bij.
Zit nu iets van 3 weken op 4iu per dag en daarvoor een aantal weken al op 2iu gezeten, dus mijn igf1 moet ondertussen een stuk hoger dan mijn basale 200-250 ng/l liggen.
Lekker, dit maakt jouw logjes altijd wel de meest informatieve en fictieve.
Geen aannames maar gewoon igf bloedtesten netjes.
We zouden jouw massa toch op mijn lengte moeten zetten. :D

Lekker, dit maakt jouw logjes altijd wel de meest informatieve en fictieve.
Geen aannames maar gewoon igf bloedtesten netjes.
We zouden jouw massa toch op mijn lengte moeten zetten. :D

Ideale lengte voor BB inderdaad, maar ben ondertussen wel blij met mijn lengte hoor ;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 22:38 ----------

En hoe voel je je tijdens de kuur geen dingen als vermoeidheid en dergelijke

welke kuur?

Jay ik zit maar te twijfelen om die cjc nu ook te proberen hoelang raad je aan om zeker te nemen? en gelijk incombinatie met AAS of gerust al tijdje zonder ben net klaar met kuurtje en ga tijd off daarmee...

Jay ik zit maar te twijfelen om die cjc nu ook te proberen hoelang raad je aan om zeker te nemen? en gelijk incombinatie met AAS of gerust al tijdje zonder ben net klaar met kuurtje en ga tijd off daarmee...

Je kan het nemen zolang je wilt. Net zoals met groeihormoon zal je er van een paar weken niet veel van merken.
Mooi om je massa mee vast te houden in de off periode.

Woog vanmorgen onder de 116 kilo. Wordt steeds vasculairder en meer definitie en mijn hoofd is weer vrij slank voor het eerst in jaren :)
Neem nog steeds maar 5mg aromasin elke ochtend terwijl ik vroeger ook weleens op 20mg nam van een ander merk.
Die met die stier erop was echt poep vergeleken met die blauw/witte caps die ik nu heb!

Voel me alleen wel wat somber/emo sinds ik met de aromasin ben begonnen. Ik doe maandag sowieso een bloedtest om alle waardes te checken en ben benieuwd hoe laag mijn estradiol nu is.

de T3 lijkt toch niet veel af te doen ofwel?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:02 ----------

oxy met winstrol mengen , dan valt de vochttoename heel goed mee . En de pomp bij je trainingen zullen mega zijn, iets wat je nog nooit hebt meegemaakt :D Hoger dan 15O mg hoef je echt niet te gaan.Heb al op 300mg gezeten maar het maakte niks uit in gains ,wel veel meer side effects ,vooral barstende koppijn.
Oxy is 1 van de weinige middelen die geen nut heeft om hoger te doseren ,om meer effect te krijgen.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:05 ----------

Alle oxy is goed maar die van Iran Hormone zijn idd de allerbeste .

Totdat je de Turkse Anapolon hebt gebruikt:D

Dit wordt hem:
week 1-3 oxymetholone 150mg per dag
week 1-? test e 1500mg per week (2 x 3ml)
week 1-? deca 400mg per week (2 x 1ml)

weel 1-6 hgh 8iu per dag
week 7-? hgh 4iu per dag
week 1-6 insuline 8-12iu per dag

week 1-6 t3 50mcg per dag
week 7 t3 25mcg per dag
week 8 t3 12,5mcg per dag

Peptiden er nog bij, maar heb nu al een paar keer problemen met de levering gehad dus denk dat ik het maar bij hgh hou zodra ze op zijn.
Momenteel neem ik 5mg aromasin per dag en blijf dat ook tijdens de kuur nemen aangezien het echt extreem goed werkt. Als ik mijn gezicht boller zie worden ga ik naar 10mg per dag.

Ik weeg vandaag 115 kilo met 10-11% vet wat voornamelijk nog wat rond mijn middel zit.
Ben echt veel vocht kwijt door die aromasin trouwens

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven