MuscleMeat

Jaytjuh's kuurlog

Hyge;s of Geno,
dat zijn de beste keuzes momenteel.
alleen hyge nog veel nep te krijgen... dus kijk uit.
gele dopjes zijn goed, groene hoor ik ook h.e.e.a. over, dit blijken wel fakes te zijn maar wel goed gedoseerd.

hoe gaat ie op de oxy nou gab?
hier erg hard :D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:23 ----------

mja,dat gaat toch niet veel uitmaken denk ik zo , genesis is heel goed.

Weet jij mss hoeveel T3 dat tesamen is ,omgerekend ?
Volgens een topic van Dennis is de verhouding t4/t3 is 0,1mg t4 komt overeen met 25mcg t3.

genesis was goed,
99% is fake.

Hyge;s of Geno,
gele dopjes zijn goed, groene hoor ik ook h.e.e.a. over, dit blijken wel fakes te zijn maar wel goed gedoseerd.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:23 ----------

genesis was goed,
99% is fake.

het is thans verzegeld en het origineel label staat erop....

ja, heb net de zoekfunctie gebruikt gehad en er blijkt toch wel veel nep te zijn van genesis .Is dan ook laatste keer geweest dat ik iets van dat merk koop.

• Topic Starter Topic Starter
Jay lekker kuur man haha! maar waarom geen 600 deca vind je 400 niet wat weinig?

En waarom eigelijk 8 weken insuline en niet 4 op 4 af?

Oxy is lekker echt max power pakte het ook op 100mg maar echt heel veel vocht! Me hele handen stonden er soms bol van ik kon echt amper 2 broodjes eten (2 broodjes met 7 eieren) of ik had de rest van de dag hoofdpijn

400mg deca net lekker in de stack zonder dat de prolactine al te hoog wordt etc. Ik merk nog niks van vocht van de oxy maar dat kan komen door de aromasin. Was wel goed sterk gister maar kan ook zijn doordat mijn spieren weer helemaal vol staan van de overige zooi + kcals.

Hyge;s of Geno,

Heb een kitje hyge besteld bij een goed bron dus ff kijken. Ben wel teleurgesteld in die Omnitrope hoewel ik denk dat ze dus niet compleet leeg zijn maar ondergedoseerd. Werd er ook goed droog van.

• Like
Waarderingen: kix
Oke man op 400 moet je opzich ook wel lekker gaan en hoelang heb je gebridged eigelijk?

Ben sinds gister naar 150mg oxy per dag gegaan aangezien ik absoluut geen last van bloat heb, dus even kijken of dat zo blijft.

Ja ze werken maar naar mijn menig maar lag igf1 waarde.
Ik krijg morgen de shit op papier.

Sinds vandaag op 2x4iu (8iu) hygetropin per dag.
Ik betaal ongeveer hetzelfde voor 8iu hyge als dat ik voor 4iu omnitrope betaalde dus ik dacht what the heck. Wil die igf1 nu wel snel opkrikken verdomme.

Ik gebruik trouwens de hygetropin.cn versie. Groene dopjes waar het logo in staat en 25x8iu vials per kitje.

Sinds vandaag op 2x4iu (8iu) hygetropin per dag.
Ik betaal ongeveer hetzelfde voor 8iu hyge als dat ik voor 4iu omnitrope betaalde dus ik dacht what the heck. Wil die igf1 nu wel snel opkrikken verdomme.

Ik gebruik trouwens de hygetropin.cn versie. Groene dopjes waar het logo in staat en 25x8iu vials per kitje.

ga je serum test doen op deze? ben benieuwd hoe ze scoren man..
als ze echt zo super uit te test komen (overdosed volgens die hgh test van ronny) dan is het zeker de moeite waard
de vial die hun hadden kwam op een 13iu uit

Laatst bewerkt:
dat waren niet de 200iu kits volgens mij

Ja ga ik wel ff doen binnenkort

In de bridge?

gekke Jay haha.
Slin 1x of verspreid?

gekke Jay haha.
Slin 1x of verspreid?

Slin idd 1x bij het ontbijt samen met 4iu hgh nu dan en ik zet voor het slapen gaan de rest van de hgh.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 15:11 ----------

Ik heb mijn bloedtest nu voor me en de igf1 is 326 helaas. Groeihormoon serum is ook maar 0,7 (volgens mij 2 uur na injecteren) geen idee of dat hoog is maar lijkt mij bijster laag.

Cholesterol ziet er weer heel mooi uit etc. Ziet er allemaal gezond uit weer.
Oestradiol is tot mijn verbazing 0,5 (ref 0,05/0,2) dus nog wat te hoog, maar hou geen vocht vast dus geen idee waarom mijn bloedwaarde dan alsnog te hoog is.

hgh s'octends en niet moe?

Terug
Naar boven