Fitness Seller

Jaytjuh's kuurlog

merk je iets van de lage dosis T 3 in je kuur? En heb je side-effects na het innemen ervan ?

ik neem een combi van T3 enT4 (30+120) van genesis tijdens me bulkkuur maar ik word er heel moe van en krijg een slecht gevoel in me buik .

Hoe doseer je die aro bro? Gewoon cap open maken en wegen?

• Topic Starter Topic Starter
ik neem een combi van T3 enT4 (30+120) van genesis tijdens me bulkkuur maar ik word er heel moe van en krijg een slecht gevoel in me buik .

Misschien een ander merk proberen.

Hoe doseer je die aro bro? Gewoon cap open maken en wegen?

Nee, ik gooi de capsule leeg in een shot glaasje, doe er 4ml bacardi in en zuigt het weer op.
Dan elke dag goed schudden en snel 1ml in het shotglaasje, beetje water erbij en hoppa ik heb 5mg binnen :)

mja,dat gaat toch niet veel uitmaken denk ik zo , genesis is heel goed.

Weet jij mss hoeveel T3 dat tesamen is ,omgerekend ?
Volgens een topic van Dennis is de verhouding t4/t3 is 0,1mg t4 komt overeen met 25mcg t3.

mja,dat gaat toch niet veel uitmaken denk ik zo , genesis is heel goed.

Weet jij mss hoeveel T3 dat tesamen is ,omgerekend ?
Volgens een topic van Dennis is de verhouding t4/t3 is 0,1mg t4 komt overeen met 25mcg t3.

Zou kunnen idd. En Genesis is naar mijn idee niet heel goed.
Maatje van me had dat pas eens geprobeerd en merkte er niks van en zo hoor ik wel meer van die geluiden.

ok, dat is minder dan :s

Weet jij hoeveel T3 120mcg T4 is

Zou kunnen idd. En Genesis is naar mijn idee niet heel goed.
Maatje van me had dat pas eens geprobeerd en merkte er niks van en zo hoor ik wel meer van die geluiden.

Mee eens, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden. Hoor er zeer wisselende geluiden over. Ga zelf binnekort een flesje deca proberen en als dat net zo uitpakt als de t3 geen genesis meer voor mij.

Mee eens, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden. Hoor er zeer wisselende geluiden over. Ga zelf binnekort een flesje deca proberen en als dat net zo uitpakt als de t3 geen genesis meer voor mij.

dat klinkt niet goed, ik voel er wel iets van, vooral veel zweten maar ook nadelige dingen . En dees week 2 dagen geen T3 genomen en was op 1 dag bijna 3kilo kwijt ,waar dat aan ligt blijft me een vraagteken....
Had wel wat minder gegeten maar ik zat toch nog aan 4000 calorieen , wel deel minder eiwitten.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 09:11 ----------

dat zou wel beetje veel zijn he :D

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 09:11 ----------

de verhouding t4/t3 is 0,1mg t4 komt overeen met 25mcg t3 maar ik ken die tabel niet van mcg en mg.....

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 09:13 ----------

Dus is 0,1 mg hetzelfde als 1mcg ?

De verhouding 100mcg T4 = 25mcg T3 maar ga je meer dan 100mcg T4 nemen wil dat niet zeggen dat exponentieel meer T3 zal aanmaken.

1mg = 1000mcg, dus 0,1mg = 100mcg

ow ok, bedankt man . Zo 1 tab is dus 55 mcg T3 ongeveer .

119,5 kilo vandaag, dus al weer ruim 4 kilo aangekomen sinds zaterdag :)
Gelukkig is mijn hoofd nog normaal dus pak nog geen vocht, anders gaat de aromasin van 5mg naar 10mg per dag.

Hoor net van de huisarts dat mijn igf1 320 ng/l is op die 4iu omnitrope nu na 3 weken.
Dat is niet echt veel aangezien ik op 4iu riptropin op 818 ng/l zat na 4 weken

die rips waren ook onwijs overgedoseerd om naam te creëren

Dit wordt hem:
week 1-8 test e 1500mg per week (2 x 3ml)
week 1-8 deca 400mg per week (2 x 1ml)
week 1-4 oxymetholone 100mg per dag
week 1-8 hgh 4iu per dag
week 1-8 insuline 8-14iu per dag

Peptiden er nog bij, maar heb nu al een paar keer problemen met de levering gehad dus denk dat ik het maar bij hgh hou zodra ze op zijn.
Momenteel neem ik 5mg aromasin per dag en blijf dat ook tijdens de kuur nemen aangezien het echt extreem goed werkt. Als ik mijn gezicht boller zie worden ga ik naar 10mg per dag.

edit: Weeg deze dag trouwens 115 kilo met 10-11% vet wat voornamelijk nog wat rond mijn middel zit.
Veel vocht kwijt door die aromasin.

Jay lekker kuur man haha! maar waarom geen 600 deca vind je 400 niet wat weinig?

En waarom eigelijk 8 weken insuline en niet 4 op 4 af?

Oxy is lekker echt max power pakte het ook op 100mg maar echt heel veel vocht! Me hele handen stonden er soms bol van ik kon echt amper 2 broodjes eten (2 broodjes met 7 eieren) of ik had de rest van de dag hoofdpijn

Laatst bewerkt:
4 week op/af insulin is achterhaald

Terug
Naar boven