AndroidHealthClinic

Jaytjuh's kuurlog

met goede GH zou dit al 20+ moeten zijn
zijn dit nog die omni's of die hyges?

Sinds vandaag op 2x4iu (8iu) hygetropin per dag.

Ik gebruik trouwens de hygetropin.cn versie. Groene dopjes waar het logo in staat en 25x8iu vials per kitje.

Aan die 25x8iu's zit ik nu, laat ff weten wat je er van vind!
Ik heb het idee dat ze goed zijn. Zit er nou 2 weken aan, en zat daarvoor aan die met gele dopjes. Merk persoonlijk weinig verschil tussen die 2, en die gele waren sowieso de bom. (heb ik ook nog paar van opgeslagen)

Wat is jouw exp date? Ook zomer 2013? (die gele van mij zijn allemaal nieuwer exp begin 2014)

Keep me posted!

• Topic Starter Topic Starter

Ik neem ook 50mcg T3 elke ochtend dus heb de hele dag energie.

met goede GH zou dit al 20+ moeten zijn
zijn dit nog die omni's of die hyges?

Dat was die omnitrope sandoz. Die hyge's ben ik sinds vandaag mee begonnen.

Aan die 25x8iu's zit ik nu, laat ff weten wat je er van vind!
Ik heb het idee dat ze goed zijn. Zit er nou 2 weken aan, en zat daarvoor aan die met gele dopjes. Merk persoonlijk weinig verschil tussen die 2, en die gele waren sowieso de bom. (heb ik ook nog paar van opgeslagen)

Wat is jouw exp date? Ook zomer 2013? (die gele van mij zijn allemaal nieuwer exp begin 2014)

Keep me posted!

Die van mij augustus 2013 ja. Heb je al iets van igf1 of serum test gedaan?

Laatst bewerkt:
Die van mij augustus 2013 ja. Heb je al iets van igf1 of serum test gedaan?

20110914 batch zeker?

Ik heb niets laten testen, doe alles op gevoel, steek ook altijd het kruispunt blind over, met een hand voor me ogen en geknepen billen :D

Maakt t leven allemaal weer wat spannender :D

Nog steeds last van die spastische darm dan gab?:D

Weeg zojuist 121,4 kilo en mijn vingers zijn net marsmellows

Oeh, opzich wel handig

Van T3 zelf krijg je uberhaupt al energie. Kijk maar naar mensen die hyperthyreoïdie die hebben zoveel energie dat ze er onrustig van worden.

Van T3 zelf krijg je uberhaupt al energie. Kijk maar naar mensen die hyperthyreoïdie die hebben zoveel energie dat ze er onrustig van worden.

ok,van een lage dosis dan misschien. Maar veel mensen worden juist moe van het gebruik van T3 en combineren het daarom dan ook vaak met T4, dit zou de lethargie van de T3 tegengaan.

Toch beetje meer vocht gekregen (maar zal ook van hyge komen) dus vandaag de aromasin ietsjes verhoogd. Ipv een capsule door 4 dagen nu door 3 dagen dus 6,6mg per dag.
Ik reageerde er nogal sterk op dus een kleine verhoging kan net goed zijn.

Merk je verder al wat van die hyges?
mbt gewicht of honger? Hoeveel iu zit je?

Het gaat over fisting?
In

jay neem je ook ooit proviron me in je kuur?

Ja, tegen vocht toch. :D

Terug
Naar boven