JBremers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja is met 2 armen he.... Is met een halter, dus valt wel mee...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, valt me een beetje tegen. Ik zie geen 4 PR's!![]()
Nee hoor, nette training weer!

Hahaha, tijdens het trainen moest ik er al aan denken dat ik er commentaar op zou krijgen dat ik maar 2 PR's maakte vandaag , hahaha...
Ging best lekker.....![]()

en de pulldown(front neck(rug)) in 1 keer maar tot 100KG ipv 130KG dus sjah 10x 100KG is me top altijd geweest en die 130KG kon ik 4 x mjaahh.. kan ik wel klagen agh we zien wel

haha ik deed t ook altijd met die 100KG(10x in superset)totdat onze gymeigenaar achteruit ging emt de (nieuwe)toestellen pannata fitevo.. dus die dubbele katrol ging in 1 keer maar tot 50KG!!!en de pulldown(front neck(rug)) in 1 keer maar tot 100KG ipv 130KG dus sjah 10x 100KG is me top altijd geweest en die 130KG kon ik 4 x mjaahh.. kan ik wel klagen agh we zien wel
vanaf nu rug maar op speed![]()
haha doe t maar niet want die mensen daar kijken dan zo en ze beginnen emt zeuren snap je?
Daar liggen die kettingen standaard... en boomstam.... haha.... en heb ook alles voor de cardio mensen met 40 cardio apparaten... dus hebben die ook niks te zeuren