AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen, het gaat echt lekker de laatste 2 maanden... wil echt een beetje presteren in Sneek... haha

@Ruben: hoogstwaarschijnlijk kom ik wel trainen morgenavond bij Henk, vandaag en morgen word er een nieuwe keuken bij me geinstalleerd dus hoop dat ze morgenavond klaar zijn zodat ik kan gaan trainen... maar voor 99% zeker kom ik trainen. Vandaag beetje rustig aan en dan morgen knallen, wil nieuw PR zetten op biervat tillen in 60sec, en wil sowieso ook timbers lopen, wheelflips doen en stones of strenght. Deadlift doe ik alleen om op te warmen dus ga niet zwaar, laat ik aan jullie over, haha...

goede training maat!!

Donderdag geen onderdelen kunnen trainen, omdat ze s avonds nog steeds bezig waren met mn nieuwe keuken..... Hij is by the way nog steeds niet af waardoor ze morgen ook nog de hele dag komen...... k*tzooi.....

4-5-07

Speed bench (rustig zakken, stilleggen en explosief uitstoten)
8x3x65kg

Bench reps 1,5 min
18x90 kg
(had er eigenlijk helemaal geen zin in maar werd toch weer overgehaald om mee te doen....)

MP (zeer strict)
8x50
5x60
1x70
1x70
2x70

clean + press iedere rep vanaf de grond.
7x70 in 60 sec PR

Neck press Hammer Strenght (losse schijven)
8x60
8x70
6x80
8x70

Rack pull (onder de knie)(smithmachine)
1x135
1x165
1x200
1x215 (sumo, onder de knie)
3x225 (sumo, onder de knie)

Training vandaag ging echt voor geen meter, had geen energie.... snel vergeten en weer draad oppakken....

5-5-07

Korte strongmantraining:

Boomstamtillen

1xclean + 5x strict press 52kg
5xclean + 5x press 72 kg
4xclean + 4x press 72 kg

Kettlebell

cl + pr 20kg 4xl + 4xr
cl + pr 20kg 4xl + 4xr
front swing 20kg (2handen) 10x
front swing 20kg (2handen) 15x
front swing 20kg (2handen) 15x
front swing 12kg 15xr + 15xl
1xclean 20 kg dan press 15xl + 15xr
front swing 20kg 15xl + 15xr

Kettlebells rulezzzzzzzzz!!!!!
Damned wat was dat lekker..... geeft echt een enorm gevoel in heel je lichaam..... Ga er eens wat op nazoeken om wat meer oefeningen te leren kennen en ga het toch zeker 1x week erbij doen......:D
Kettlebells die ik heb hebben echt een heel dik handvat, krijg amper mn handen eromheen dus geeft ook enorm gevoel in je grip en onderarmen...
Damned ik had die dingen al 2 maanden liggen en nu pas voor de eerste keer wat mee gedaan.... dom dom dom... haha

Nette trainingen dude!! :thumbup:!

Heb je zelf kettlebells?

netjes gedaan man!!
ik probeer volgende week nieuwe prs neer te zetten!!:D:D:D

Nette trainingen dude!! :thumbup:!

Heb je zelf kettlebells?

Jep heb er nu 1 van 12kg (maar die is eigenlijk veel te licht) en heb er 1 van 20kg.
Maandag is eindelijk mn 2 inch halter klaar. heb er 1 zelf laten maken van 2m en weegt 30kg leeg.
Grip erin laten draaien en ook helemaal laten verchromen dus ben benieuwd hoe het geworden is.... Kan er olympische schijven op gebruiken maar heb ook 2 autowielen schijven in laten lassen met 50mm gat dus vanaf volgende week kan ik eindelijk axle presses gaan doen.... ben benieuwd:D

Kettlebells heb ik hier gekocht: www.megafitness-shop.de
Ga binnenkort ook een 24 en misschien een 32 kettlebell halen maar die waren de vorige keer uitverkocht....

toch lekkere training kerel, vooral die kettlebells! Lijkt me echt heel vet om daar eens wat mee te doen. Kom zeker eens snel jou kant op, vooral om ook eens met die 2 inch bar te trainen! ;)

Ben by the way flink toegetakeld van de training bij Henk. Hebben verdomme load race gedaan met die stomme mijnwagen assen! :o

@Jules: Laat me de volgende keer dat je weer in Brunssum een strongman training hebt, even weten wanneer. Zal dan proberen te komen. Vooral dat vrachtwagen trekken moet ik echt eens gedaan hebben! ;)

7-5-2007

Odd lifting (old school backyard training) in stromende regen...

75m lopen heftruck vork (+-70kg)
75m lopen rock (55kg)
40m lopen H-profiel met zijstuk (37kg)
40m lopen putdeksel (53kg)

Laadrace afstand 12m hoogte 1,50m
1 run (heftruck vork, rock en H-profiel)
2 runs (heftruck vork, H-profiel, rock en putdeksel)

clean (vanaf knieen iedere rep) + press overhead

8x putdeksel
6x putdeksel

Teruglopen:
75m lopen heftruck vork (+-70kg)
100m lopen H-profiel met zijstuk (37kg)
100m lopen putdeksel (53kg)

Wat is het toch fijn om zulke bende in je tuin te hebben liggen! ;)

Je zal wel genoten hebben, met zulk mooi weer..

Wat is het toch fijn om zulke bende in je tuin te hebben liggen! ;)

Je zal wel genoten hebben, met zulk mooi weer..

Haha ja idd, is wel relaxed idd, er ligt zo veel dat ik kan gaan zoeken wat ik weer eens kan gebruiken om te liften, haha.

Dit id mn achtertuin: bedrijf van mn pa: http://www.besko.nl/

Heb nu een ideaal autowrak gevonden om cardeadlifts te maken dus die gaan we de volgende keer doen:D

Vrachtwagen trekken zal ook geen probleem zijn denk ik. :p

super kerel, nice training weer in elkaar geflanst!

netjes maat!!

Aardig hardcore!

vette training, moet cool zijn al dat materiaal ter beschikking hebben om te sleuren en te heffen :P

Vanaaf eindelijk mijn Fat bar gekregen!!!!
Hij is echt vet!
2m lang, 50mm dik en 30kg zwaar....
Helemaal verchroomd en gekartelt in het midden:D

Moest hem natuurlijk meteen ff uitproberen!
Ik heb alleen nogal korte vingers dus als ik mn handen erom doe kom ik 1cm tekort om ze te sluiten. Maja word je sterk van zullen we maar zeggen!

Fat bar deadlift
3x70
3x110
3x130
1x150
1x160 PR :D (kan ook niet anders eerste keer he)
3x150

Clean + Press
1xclean +4x press 70kg
(damned das lastig voorslaan, je moet er echt onderduiken...)

Terug
Naar boven