Fitness Seller

Jbremers Strongmanlog

Gaat goed met je squat!

nice squat weer kerel!

nette training weer!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Thanx mannen! ja het gaat idd erg lekker op squat laatste tijd!

16-5-2007

Boomstam

6x52 clean + press
4x6x62 clean + press
8x52 press, 1xclean

Heb deze zaterdag wedstrijd powerliften op reps....
Sportschool tegen 2 andere groepen...
1.30 min squat reps met BW
1.30 min bench reps met BW
1.30 min deadlift reps met BW

teams van 6 man....
alle reps worden opgeteld en de minste bench,deadlift en squat van elk team vallen af.

Team met de meeste reps wint...

Ben benieuwd, heb er maar een paar keer op getraind maar ben ondertussen 5 kg zwaarder geworden dus dat word dus ook iets zwaarder...

Heb wel een team met lichte, sterke jongens dus ben benieuwd hoe we het gaan doen... Ben zelf de zwaarste met +-94kg van mijn team... Bij een ander team is dat geloof ik de lichtste ...:D Bij team itteren doen paar jongens mee van de sterkste man van Limburg... Henk Machiels 5x podium sterkste man van Limburg, Simon Vroemen 4x podium sterkste man van limburg en Jo Machiels 4x deelnemer sterkste man van Limburg dus dat is wel een sterk team...
Nadeel voor ze is dat ze zwaar zijn ten opzichte van mijn team dus ook meer gewicht moeten gebruiken......

Word spannend!

Tevens heb ik gister vernomen dat team itteren een geheime kracht heeft gevraagd om mee te doen: Rubensossa!!!!

Ruben is dat waar?
Zoniet, wil je niet bij mij meedoen....;)

veel succes jullie beiden zaterdag!!

jules super man!!!:D:D

19-5-2007

Zo vandaag de wedstrijd in Body-Art te Maastricht gehad... (zie eerdere vermelding)

Heb nog een hoop kloterij moeten maken om een team bij elkaar te krijgen omdat er 2 man op het laatste afhaakten...
Maja toch 6 man bij elkaar gekregen....

Na een ochtend niet eten gaf de weegschaal 92,7kg aan wat wed afgerond op 92,5... ik al helemaal blij want woog 2 dagen terug 95,5 op dezelfde weegschaal...
Voor mij dus reps maken met 92,5kg vandaag...
Note: was de zwaarste van ons team met 15kg verschil ten opzichte van de nr2 en 27,5kg zwaarder dan onze 6de man...

Squat op reps 1.30min
Ik 34x92,5kg PR
Ruben 37x100 PR

Note: Samen met Ruben waren we de enige 2 die hele squats maakten... Heel veel quarter reps gezien vandaag die gewoon geteld werden... Deed niks af aan de gezelligheid hoor, vond het sowieso super wat iedereen presteerde...
Had bye the way een jongen in mn team die ik gistermiddag gebeld had om mee te doen die nog nooit ge squat had.. gisteravond de techniek aangeleerd en hij maakte vandaag 12x75kg paralel. echt super man!

Bench op reps 1.30min
Ik 21x92,5kg PR
Ruben 20x100kg PR

Ik had op training niet meer dan 18x90 gedaan dus ging 3 reps meer en 2.5kg zwaarder!

Deadlift:
Ik 42x92,5kg PR
Ruben 43 x 100kg PR

Totaal:
Ik: 97 reps
Ruben: 100 reps

Ruben:D respect man!

Met mn team werden we 3de van de 3 teams maar dat deed niks af aan de gezelligheid...
Voor meerdere jongens was het de eerste keer een onderdeel proberen en ze hebben echt respectvolle resultaten gehaald.
Hadden ze wat meer voorbereiding gehad kwamen ze nog stuk verder...
Super middag gehad en wil bij deze iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan deze leuke dag!

Resultaten totaal:

Haefland-Sport:

Jules 92,5kg squat 34/ bench 21/ deadlift 42 totaal 97
Bart 77,5kg squat 37/ bench 23/ deadlift 37 totaal 97
Maurice 75kg squat 12/ bench 23/ deadlift 28 totaal 63
Miguel 72,5kg squat 40/ bench 13/ deadlift 34 totaal 87
Mario 70kg squat 32/ bench 3/ deadlift 49 totaal 84
Dimitri 65kg squat */ bench 7/ deadlift 34 totaal 41

* niet meegedaan

gefeli!!

Kan iemand me vertellen hoe ik foto's hier moet posten?

Pic van Ruben 100kg bench 20 reps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pic van Jules 92,5kg bench 21 reps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naja, bij foto 3 blijft tinypic.com de hele tijd vasthangen. moeten jullie het hier maar ff mee doen

coole fotos!~! senor vroemen dr achter he?:P

Terug
Naar boven