AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift Ruben 100kg 43 reps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deadlift Jules 92,5kg 42 reps

Had hem rechtop gezet maar tinypic.com blijft hem omdraaien???

Groepsfoto deelnemers:

Deadlift Simon Vroemen 110kg 43reps

Warmup loglift (72kg) op mijn sportschool:
52yokua.jpg

nette fotos zeg!!:D

coole foto's idd, gekke prestaties, 40+ deadlifts in 90 seconden met 100kg of meer :p

coole foto's kerel, met dank aan jouw vriendin!

Je hebt zelf echt een hele mooie prestatie neergezet man, heel netjes! Was zowiezo moeilijk voor jouw team, omdat je op het laatste moment nog nieuwe deelnemers hebt moeten vragen.

Vond het jammer dat ik je niet elke keer voluit heb kunnen aanmoedigen, maar ik was telkens brak als jij moest beginnen omdat jij vlak na mij kwam.. :D
Na de squats heb ik heel even echt sterretjes gezien.. :P

coole foto's kerel, met dank aan jouw vriendin!

Je hebt zelf echt een hele mooie prestatie neergezet man, heel netjes! Was zowiezo moeilijk voor jouw team, omdat je op het laatste moment nog nieuwe deelnemers hebt moeten vragen.

Vond het jammer dat ik je niet elke keer voluit heb kunnen aanmoedigen, maar ik was telkens brak als jij moest beginnen omdat jij vlak na mij kwam.. :D
Na de squats heb ik heel even echt sterretjes gezien.. :P

Mijn vriendin voelt zich vereerd dat je haar foto's zo mooi vind:D

Maakt toch niks uit kerel, ik was zelf ook helemaal gaar, ben met squat rep poging 35 blijven zitten zodat henk het gewicht van me af moest tillen en na de deadlift ben ik voorover gekiept en lag ik over de stang heen, helemaal gaar:D
Word je hard van, haha
Heb nu echt freaky spierpijn in mn reet man, ga zo maar weer even litertje chocomel drinken! Fijn he, zo'n bulk dieet;)

Bye the way, ik heb ook nog foto's van je squat Ruben, alleen staat je kop en de stang erop omdat je zo diep ging! ;)

Mijn vriendin voelt zich vereerd dat je haar foto's zo mooi vind:D

Maakt toch niks uit kerel, ik was zelf ook helemaal gaar, ben met squat rep poging 35 blijven zitten zodat henk het gewicht van me af moest tillen en na de deadlift ben ik voorover gekiept en lag ik over de stang heen, helemaal gaar:D
Word je hard van, haha
Heb nu echt freaky spierpijn in mn reet man, ga zo maar weer even litertje chocomel drinken! Fijn he, zo'n bulk dieet;)

haha, ja, ik voel het ook ontzettend in mn reet..:D Krijg je ervan als je diep squat! ;)

Bye the way, ik heb ook nog foto's van je squat Ruben, alleen staat je kop en de stang erop omdat je zo diep ging! ;)

Stuur maar op kerel! :)

22-5-07

's ochtends

Super incline bench (haast militairy zittend)
6x60
6x80 Lekker....
6x60
6x60

Neck press Hammer strenght machine (losse schijven)
8x40
8x80
3x100 PR
8x80

Push press (deze doe ik normaal met clean vanaf de grond maar vanwege die wedstrijd van zaterdag had ik nog teveel pomp in mijn rug... dus vanuit het rek gepakt.... doe ik nooit meer! wat een t*ring oefening! Kreeg de stang gewoon niet lekker vast... Was dus meteen de laatste keer dat ik hem uit het rek deed.. Ik vind het zo: als je het gewicht niet gecleand krijgt hoef je het ook niet boven je kop te stoten...
6x60
1x80
1x80

Front militairy press (smith machine)
4x70
2x80
5x70
6x70

Ook geen lekkere oefening...

Side raises
4x10x10kg

's avonds

ondanks een nog vette pomp in mn onderrug toch maar getraind omdat Maurice me gek aant maken was om biervat te doen...
Heb dus nu ook een biervat op de gym staan om mee te trainen...

Maurice en ik een circuit samen gedaan:

10x biervat (65kg) overhead, iedere rep naar de grond
10x smal grip chins
10x dips
4x 12m sprint met biervat (op parkeerplaats)

5x biervat (65kg) overhead, iedere rep naar de grond
6x smal grip chins
10x dips
4x 12m sprint met biervat (op parkeerplaats)

6x smal grip chins
10x dips

6x smal grip chins
10x dips

Press down (echte gewicht, geen dubbel katrol)
8x20
8x30
8x40
8x30

Ben nu echt helemaal leeg.... Nouja dat was ook wel te verwachten, helemaal met dit benauwde weer van die gekke dingen doen...:D

Latest stats: 22-5-07

BW= 94,8kg :D zwaarste tot nu toe
borstomtrek: 121cm
rechterbovenarm: 42cm
linkerbovenarm: 41,5cm
rechterbovenbeen: 72cm
linkerbovenbeen: 71,5cm
rechterkuit: 42cm
linkerkuit: 43cm

BW gaat de goede kant uit.... Ga tot aan de 100 en dan vind ik het wel ff genoeg...
Sterkste man van Landsmeer heb ik meegedaan met 85kg BW...
is vandaag 8maanden geleden... en weeg nu 10kg meer....

Latest stats: 22-5-07

BW= 94,8kg :D zwaarste tot nu toe
borstomtrek: 121cm
rechterbovenarm: 42cm
linkerbovenarm: 41,5cm
rechterbovenbeen: 72cm
linkerbovenbeen: 71,5cm
rechterkuit: 42cm
linkerkuit: 43cm

BW gaat de goede kant uit.... Ga tot aan de 100 en dan vind ik het wel ff genoeg...
Sterkste man van Landsmeer heb ik meegedaan met 85kg BW...
is vandaag 8maanden geleden... en weeg nu 10kg meer....

nette stats hoor!
;)

suc6 verder!

netjes kerel!!:D:D
ennuh.. ik bven nog altijd breder:P:P

Lekkere training dat circuit.
Je zult wel sterretjes gezien hebben erna?

Je stats gaan wel goed vooruit, de 100kg haal je ook nog.

Push press (deze doe ik normaal met clean vanaf de grond maar vanwege die wedstrijd van zaterdag had ik nog teveel pomp in mijn rug... dus vanuit het rek gepakt.... doe ik nooit meer! wat een t*ring oefening! Kreeg de stang gewoon niet lekker vast... Was dus meteen de laatste keer dat ik hem uit het rek deed.. Ik vind het zo: als je het gewicht niet gecleand krijgt hoef je het ook niet boven je kop te stoten...

Herkenbaar, het viel me ook op dat je niet eens meer gewicht aan kan als je hem uit het rack tilt. Verrassend, maar bij mij wel waar. Ik denk dat je bij een clean toch wat meer "drive" maakt ofzo....

Lekker bezig verders kereltje ! :D

Terug
Naar boven