AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

Als ze nu wel wegen?
Alee, kom morgen maar terug toe zeggen ze dan. :D

Maar je hebt nog een mogelijkheid, fietsen staan d'r genoeg bij je, dus ik zou maar beginnen en stoppen met de hele dag eten. :D

• Topic Starter Topic Starter
17-8-07

CGB
10x60
8x80
5x100
8x80

Cable row
2x10x60

(was alleen ff om wat spanning te voelen in mn lichaam zodat ik maandag kan knallen, Sterkste man van Merchtem c cat.)

20-8-07

Sterkste man van Merchtem c cat.

Tractorpull 4000kg 20m
3de plaats 28,5cm hahaha (was gewoon niet te doen, te zachte banden en te weinig grip op de weg... heb vrachtwagens getrokken van 12 ton die veel makkelijker gingen....)

Apollon Axle 66kg 2min reps vanaf de grond
2de plaats 17x (lekker onderdeel, ff wennen dat de banden niet doordraaien)

Hercules hold 2x80kg
7de plaats 1min 1 sec (was redelijk makkelijk maar verloor opeens grip in 1 hand, jammer)

Laadrace 4vw op 1.40m
blok ijzer 70kg op 15m
boom 90kg op 10m
blok ijzer 103kg op 5m
gasfles 120kg op 5m

2de plaats 1min 58sec
(we waren maar met 3 man die de gasfles erop kregen, was ook wel een erg zwaar en vooral onhandig ding)

Conans wheel 175kg 3.30m lengte as.
1ste plaats meer dan 7 rondes (zeker 2,5 rondes meer als nr 2)

Autobuswiel wandelen (ik heb de naam ook niet bedacht hoor) 87kg(voelde wel zwaarder!)
1ste plaats 120m (meeste kwamen zo rond de 30-45m, sander 105m)

Totaal: 1ste plaats!!! Ben er echt heel blij mee! Had het niet verwacht, ook tijdens de wedstrijd had ik het gevoel wel top 3 te kunnen eindigen maar nooit 1ste...

Gefeliciteerd dude!

Mooi gedaan Jules! Hard work pays of!

Netjes gedaan man.

Gefeliciteerd kerel! mooie prestatie!

Was 'n leuke wedstrijd en bij de laatste twee onderdelen liep je idd toch wel echt iedereen eruit.

Netjes Jules!

Gefeliciteerd Jules.
Heel netjes, vooral die laadrace.
120kg op 140cm is niet niks.
Erg sterk op de looponderdelen ook, die conanswheel had ik wel willen zien.

Thanx mannen voor de felicitaties!

Heb nogal wat pijn in mn lichaam, vooral de onderarmen.... zien er niet echt mooi meer uit.... maja, dat hoeft ook niet, ben geen BB...

22-8-2007

Ben van plan om 1x per week circuit training te gaan doen om de conditie nog wat op te krikken... Ga dit samen doen met mn trainingspartner Alex Moonen die hier al een aantal maanden mee bezig is en er flink mee vooruit gaat...
Heb vandaag wat oefeningen uit geprobeerd om vast te stellen met welke gewichten ik de circuits ga doen...

Lat pulldown (strict)
15x37,5kg
8x75kg
10x90kg

Upright row met EZ bar (strict)
..x30
..x40
..x50
4x60
3x70

Seated shoulder press dumbbells
8x18
8x24
10x28
7x32 PR

Heb nu een volgend schema voor mn conditie training van de zaterdag ochtend:

Squat 20x70
Bench 20x52,5
Lat pulldown 20x55
Shoulder press 20x30
Upright row 20x30
EZ curl 20x30
Tricep pushdown 20x45

Dit alles aan 1 stuk door zonder pauzes en binnen 3min... dan 3 min pauze en dan opnieuw, in totaal 4x

Is echt een bizar idee maar werkt voor mn maat super, en die weegt 140 kg en heeft een bere conditie, is zich voor aant bereiden op de wk judo militairen in India...

Ben benieuwd, heb er echt zin in.... Vanaaf nog eerst mn onderdelen training in Itteren waar ik ook veel zin in heb... voel me alleen nog beetje brak dus zal wel niet al te zwaar gaan vanaaf...

Sucses vanavond Jules.
Doe alleen niet te gek, anders kan het zo inslaan zoals het bij mij deed gisteren. (maar dat voel je wel aan)

Circuitjes zijn zeker nuttig voor een strongman! Elke vorm van GPP wel denk ik. Succes er mee.

Sucses vanavond Jules.
Doe alleen niet te gek, anders kan het zo inslaan zoals het bij mij deed gisteren. (maar dat voel je wel aan)

Had ik maar naar je geluisterd want ging tot halverwege wel aardig, daarna was ik compleet naar de klote.....

23-8-2007

Strongman training in Itteren

Deadlift
8x60
4x100
2x140
1x175
failx200 (was te moe in de rug van maandag, jammer want kreeg hem nu wel los maar zat gewoon te weinig power in...)

Boom van hout (1 rep clean)
4x52
3x62
2x72
1x82
1x92 (evenaring PR, wel nog nooit op deze boom gehaald)
3xfailx97 (voorslaan ging alsof het 50kg was, echt super easy, uitstoten gewoon net te weing snelheid, boom is wel behoorlijk ongelijk, hebt het gevoel alsof 1 kant 5-10kg zwaarder is...)

Timberwalk draaipunt 20m

100kg timbers 43m PR (vorige pr was 35m)

Essent bus (2600kg) pull bergop 20m
1 run 1.50min (ging gewoon voor geen meter meer... kreeg geen grip, en dus ook geen snelheid....)

Stones op 1.10m
90-105-fail 120
90-105-fail 120

Was echt helemaal dood, ben me echt kapot aant ergeren want 5 maanden terug toen ik stuk minder sterk was als nu kreeg ik m er gewoon op....
Merkte wel dat ik me ook totaal niet kon opladen om iets fatsoenlijk te doen, lukte me alleen bij boom... Timbers had ik nog over maar had me gericht op 40m en had dus ook totaal geen aggressie in me om verder te lopen...
Ben denk ik toe aan een paar dagen rust....

Super prestatie met je 1ste plaats kerel!

Jammer dat ik gisteren niet bij Henk heb kunnen meetrainen!

Zo net 2 dagen rust gehad en ik stond zowat op ontploffen van de energie... ben maar ff naar de sportschool gegaan om me beetje af te reageren op het ijzer!

26-8-2007

Boom
3x52
2x72
1x82
1x94 PR!
1x96 PR!!!!!!
6x52

Dumb curl
6x22kg hammer
6x22kg curl
6x22kg hammer
6x22kg curl

Zo dat was genoeg voor vandaag, moet wel wat over hebben voor woensdag... Geeft me wel een ontzettend voldaan gevoel die boom van vandaag! weer 4kg erbij op mn PR en de clean ging heel easy en daarna de press ging nog gewoon in 1x zonder naduwen...

Laatst bewerkt:
grote concurrentie voor me ben je en dan nie voor de titel mnaar onderling:P:P:P

grote concurrentie voor me ben je en dan nie voor de titel mnaar onderling:P:P:P

Ja is altijd mooi he een onderlinge strijd, beide hebben we goede en minder goede onderdelen dus word zekers spannend daar... Met 18 deelnemers en zeker niet de minste zal het toch wel een behoorlijk zwaar wedstrijdje worden... En kijk maar uit voor Tom voor de titel want hij is op dreef en heel erg vastberaden om te gaan presteren in de Hoekse Waard!

Zo net 2 dagen rust gehad en ik stond zowat op ontploffen van de energie... ben maar ff naar de sportschool gegaan om me beetje af te reageren op het ijzer!

26-8-2007

Boom
3x52
2x72
1x82
1x94 PR!
1x96 PR!!!!!!
6x52

Dumb curl
6x22kg hammer
6x22kg curl
6x22kg hammer
6x22kg curl

Zo dat was genoeg voor vandaag, moet wel wat over hebben voor woensdag... Geeft me wel een ontzettend voldaan gevoel die boom van vandaag! weer 4kg erbij op mn PR en de clean ging heel easy en daarna de press ging nog gewoon in 1x zonder naduwen...

proficiat met je PR!

:cool:

Terug
Naar boven