Fitness Seller

Jbremers Strongmanlog

Dikke PR kerel, goed bezig!

En nog gefeliciteerd met je 1ste plaats!

Feli met je nieuwe PR op boom.
Frustratie kan soms goed werken.

Hopelijk ben je donderdag niet te erg naar de klote gegaan door de impact van die training en ben je er woensdag weer helemaal op.

Vanmiddag kom ik nog langs, gewoon om te kletsen.

Boom begint echt goed te worden. Nog effe en je zit gelijk met mij op de 100.

Gingen jullie nog trainen deze week, onderdelen? Laat me anders effe wat weten (sms ofzo), dan kan ik effe kijken of ik ook kan komen. Woensdagavond of donderdagavond zou misschien kunnen.

Huh wow gefeliciteerd met je wedstrijdoverwinning man!!

• Topic Starter Topic Starter
Boom begint echt goed te worden. Nog effe en je zit gelijk met mij op de 100.

Gingen jullie nog trainen deze week, onderdelen? Laat me anders effe wat weten (sms ofzo), dan kan ik effe kijken of ik ook kan komen. Woensdagavond of donderdagavond zou misschien kunnen.

Hey Ruben, thanx ja boom gaat erg lekker laatste tijd... Binnen 2-3 weken op naar de 100! Deze week ga ik niet meer trainen, doe morgen mee in de hoekse waard en zaterdag aan het NK vrachtwagen trekken... Donderdag avond komen Henk, simon en Robert wel bij mij op de sportschool onderdelen trainen, heb ook de timbers van henk hier nog staan dus kun je nog een keer events trainen voor landsmeer als je wil... Moet je Henk even bellen voor de tijd... Vanaf volgende week wil ik met een groepje een vaste dag aanhouden om events te trainen maar dat laat ik je nog precies even weten... zal waarschijnlijk iedere week de zaterdag worden...

Gaat goed met jou de laatste tijd!!! :thumbs:

Hey Ruben, thanx ja boom gaat erg lekker laatste tijd... Binnen 2-3 weken op naar de 100! Deze week ga ik niet meer trainen, doe morgen mee in de hoekse waard en zaterdag aan het NK vrachtwagen trekken... Donderdag avond komen Henk, simon en Robert wel bij mij op de sportschool onderdelen trainen, heb ook de timbers van henk hier nog staan dus kun je nog een keer events trainen voor landsmeer als je wil... Moet je Henk even bellen voor de tijd... Vanaf volgende week wil ik met een groepje een vaste dag aanhouden om events te trainen maar dat laat ik je nog precies even weten... zal waarschijnlijk iedere week de zaterdag worden...

Thanks kerel! Denk dat ik dan donderdagavond wel even bij jou langskom! Over dat groepje lijkt me een goed idee. Ik kan wel geregeld op zaterdag van de partij zijn! ;)

Zo heb 8 weken lang niet het forum opgekunt vanwege 1 of andere wazige reden..... iedere keer als ik het probeerde kreeg ik een blanke pagina...
Opeens doet het t weer sinds vandaag...

Nouja in ieder geval ff wat updates.... heb niet zo'n zin om al mn trainingen van de laatste 8 weken te gaan posten... maar heb wel nog een aantal PR's neergezet:

Deadlift is van 195 nu naar 215kg gegaan!!
Pushpress + clean van 92,5kg naar 105kg
Bench van 130 naar 132,5kg en 5x120kg (dus die 132,5 gaat binnenkort aan flarden!)
Boom van 92kg naar 96kg
Squat 8x160kg full
MP is nu 80kg

Dus ben de afgeloopen tijd best lekker vooruit gegaan... alleen noodlot heeft beetje toegeslagen... heb met deadlift opwarmen met 70kg en riem om een tussenwervel verrekt en kan daardoor al een paar weken nu geen deadlifts, cleans, boom en squats doen... rug gaat nu beter en heb gister weer wat kunnen stifflifts doen van onder de knieen met 30kg..... maja, komt wel weer goed...
Bw is ook weer beetje gestegen naar 98kg Met 42,5cm armen, 124cm borst en 73cm benen....

Zal vanaf nu mn trainingen weer gaan posten...:D

Laatst bewerkt:
Die vooruitgang is mooi, je rug wat minder, ja het noodlot kan op rare momenten toeslaan!

Zorg dat je hard blijft trainen op de oefeningen die wel pijnloos kunnen en dan als de rug weer goed is hard knallen.

kan die jules ook eindelijk weer op dbb:D

witte pagina, was zwart nie je favo kleur, of was da een andere jules?:roflol:

Ha kerel! Lang niks van je gelezen idd! Top dat je lifts flink omhoog zijn geschoten, alleen balen van die blessure!! Ik hoop dat je er snel bovenop komt!

Hey Jules, dat was idd wel even een tijdje geleden. Mooi dat je er weer op kan.

Dat is wel balen van je rug man! Doe wel rustig aan met je rug want bij mij was het ook een tussenwervelschijf die voor heel veel ellende gezorgd heeft.

Mooie vooruitgang op je lifts de laatste tijd!

hey Jules my man!!!:D

we moeten gauw afspreken daa rbij je in de buurt.. door tijdsdrukte had ik geen tijd om op msn enzo te komen!!!:)

succes met je log opnieuw!!

hoppa niet stil gezeten die 8 weken! k*t van je rug gast, komt vast wel weer goed!

Je hebt zeker niet stilgezeten!

Thanx mannen voor alle complimenten...

Hier nog een paar PR's van de afgelopen 8 weken..

4x110 en 1x120 CGB
6x37kg hammercurls met redelijke vorm (geen geslinger)
8x34kg seated dumbbell press (schouders)
6x100 en 2x110 Incline bench
6xBW(98kg)+30kg Dips (eerste keer ooit met xtra weight)
4x20kg kettlebell hammercurl met bottom up MP (lekker voor de polsen)

Rug voelt beter aan maar nog niet goed.... moet echt nog wachten met deadlifts etc... maja, voel er wel iedere dag verbetering in...:)

Laatst bewerkt:
lekkere vooruit gang jules!!jamer dat je problemen had met je computer of internet verbinding maar je bent back in town,ik zal je ook wat documentatie sturen ivm het mailtje die ik je had verzonden we hadden wat opstart problemen maar zijn nu helemaal oke!!

Terug
Naar boven