MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
Ja het was al wel m'n 2e training... Maar alle onderdelen deed ik voor het eerst. Ik ben zeker niet ontevreden.Alleen had ik verwacht meer op die log te kunnen...

Ik zit kwa kracht op de gym-onderdelen op ongeveer gelijk niveau met jouw(140 bp, 3x80 strict mp en 105kg pp, 2x100kg axle) maar toch zit er een groot verschil met wat jij doet op de onderdelen... Maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Boom is gewoon ook een deel techniek en als je die eenmaal onder de knie hebt dan zal het daar snel stukken beter op gaan hoor! Ik ben (nog) niet zo sterk op de max onderdelen, khaal het meer uit de dynamische onderdelen... (conans wheel, timbers, sledpulls, medleys, laadraces etc) Alleen mn gymstats zeggen daar natuurlijk niet zoveel over..

Ik ben er inmiddels wel achter dat gymstats echt lang niet alles zeggen over je kracht op events.... Techniek en mentale en functionele kracht zijn daar een stuk belangrijker bij.. En dat laatste zit bij jou zeker wel goed!

Op je eigenwedstrijd pak je die 110kg boom wel!

gaat goed bro;)

Idd techniek is best belangrijk, want alleen het verschil al tussen "ons" en jouw @ conans wheel...
Bij je boom was ook duidelijk te zien dat je had geoefend :D Nice job!

Jammer dat ik gisteren niet meekon Jules, anders was ik ook zeker van de partij geweest! Super prestatie op Conan's wheel kerel! En boom ging zo te zien ook niet slecht!

Echt goed getraind, vooral ook omdat je gisteren nog andere presses hebt gedaan! Je had ook een zeer goede techniek bij het cleanen van die onhandige Axle :thumbs:

Je rondje wandelen op de conan's wheel was erg indrukwekkend kerel! Alsook je techniek bij de log en de axle!

Leuk dat je nog even mee hebt gedaan!

De techniek van Jules is heel mooi om te zien idd. De laatste keer dat we samen naar Voorschoten zijn gegaan hebben we nog 120 kg gecleaned met die lompe axle. Gewoon een kwestie van veel oefenen.

Volgende keer gewoon meekomen Ruben! Zou tof zijn..

Als 't mogelijk is en ik heb vervoer zal ik wel eens kijken of ik een keer jullie kant op kan komen.

9-3-2008

First degree fluid rower. stand 15
1000m 5.21min (warmup)

Farmerswalk
65kg's 30m
80kg's 30m
100kg's 30m
120kg's 30m (pr met deze timbers, no drops:D)

Hierna gestopt, had gister al wat onderdelen gedaan en had behoorlijk pijn in mn linkerbeen, nu is het weg maar als ik door was gegaan was ik bang blessure op te lopen)

gaat lekker man:) ik ben bezig met zelf wat in de tuin 1 arm db presses aant doen, met dbs aant lopen enz. hoop dat ik binnenkort nog eens bij jou kan komen trainen? P.M. me please ff data waarop jij traint (tliefst wanneer zo min mogelijk mensen last hebben van een noob erbij)

gaat lekker man:) ik ben bezig met zelf wat in de tuin 1 arm db presses aant doen, met dbs aant lopen enz. hoop dat ik binnenkort nog eens bij jou kan komen trainen? P.M. me please ff data waarop jij traint (tliefst wanneer zo min mogelijk mensen last hebben van een noob erbij)

Cool, dan ben ik misschien ook van de partij ;)

nou ik ken jules inmiddels zo goed dat ik weet dat ie geen problemen maakt die er niet zijn maar het moet wel kunnen, als het je niet uitkomt wil ik je niet to last kome jules:)

haha congrats met je famerwalk 120 kg zeer netjes gedaan. had je ze in een medley gedaan of los van elkaar ?

Dikke farmers man.

10-3-2008

Incline bench
8x40
8x60
8x80
3x90
3x100
3x105
3x107,5 PR

Close grip bench
8x80
6x100

MP Strict
8x60
7x60

Pushdowns (single pulley)
10x40
10x45

Had weinig tijd maar heb t zo een beetje opgelost. 1 oefening serieus, daarna alles maar 2sets, redelijk snel alles achter elkaar. Flinke pomp in mn triceps...

nette training, maar waarom geen 3*110 gepakt op je bench?
:thumbs:

nette training, maar waarom geen 3*110 gepakt op je bench?
:thumbs:

Omdat ik een 3RM PR wil zetten en ik waarschijnlijk bij de 110 op 2 reps zou zijn gestrand... Volgende weekga ik voor de 3x110.. Daarna weer een andere oefening op concentreren... Zo wil ik eigenlijk om de 3 weken een andere oefening gebruiken en de rest als assistance doen...

Terug
Naar boven