JBremers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja het was al wel m'n 2e training... Maar alle onderdelen deed ik voor het eerst. Ik ben zeker niet ontevreden.Alleen had ik verwacht meer op die log te kunnen...
Ik zit kwa kracht op de gym-onderdelen op ongeveer gelijk niveau met jouw(140 bp, 3x80 strict mp en 105kg pp, 2x100kg axle) maar toch zit er een groot verschil met wat jij doet op de onderdelen... Maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Boom is gewoon ook een deel techniek en als je die eenmaal onder de knie hebt dan zal het daar snel stukken beter op gaan hoor! Ik ben (nog) niet zo sterk op de max onderdelen, khaal het meer uit de dynamische onderdelen... (conans wheel, timbers, sledpulls, medleys, laadraces etc) Alleen mn gymstats zeggen daar natuurlijk niet zoveel over..

Nice job!
ik ben bezig met zelf wat in de tuin 1 arm db presses aant doen, met dbs aant lopen enz. hoop dat ik binnenkort nog eens bij jou kan komen trainen? P.M. me please ff data waarop jij traint (tliefst wanneer zo min mogelijk mensen last hebben van een noob erbij)