XXL Nutrition

Jbremers Strongmanlog

nice curls jules! Wanneer probeer je de 100 een keer..? :eyebrow: ;)

• Topic Starter Topic Starter
nice curls jules! Wanneer probeer je de 100 een keer..? :eyebrow: ;)

Nouja ik vond ze eigenlijk zwaar tegenvallen de curls, normaal stuk sterker op... maja, 100 haha, wel nice om te kunnen zeggen he... en de 90 heb ik al gehaald dus ja nu is de 100 aan de beurt...;) ik wacht wel tot na de wedstrijd voordat ik me door zoiets blesseer....;)

6-3-2008

Door het vele werk en de vele aanmeldingen ben ik genoodzaakt mn trainingen nu vaker na werktijd te doen.. Vanaaf dus van 23.00-0.00 getraind en het ging natuurlijk voor geen meter... Moet een andere oplossing vinden, want zolaat ben ik kapot van een dag die al begint om 8.00uur.....

Sumo DL
8x60
8x60
4x100
4x100
4x140
2x180 (zaten er nog wel wat in)
4x140

Incline Bench
8x60
6x80
6x80
3x90
3x95
3x100
3x100

Close grip bench
6x60
6x80
6x80
6x90
6x90

Nog een floorpress try out gedaan tot 6x90 en toen gekapt, wat een ruk oefening zeg!! ALs ik ergens last van mn schouders van krijg is het wel dat!!
Nouja geen zware gewichten verplaatst maar toch ff iets gedaan...

Beter dan niks Jules!

Kan je niet iets regelen dat je zelf kan trainen tussendoor? Zou toch jammer zijn als je door de drukte zo blijft steken :)

Beter dan niks Jules!

Kan je niet iets regelen dat je zelf kan trainen tussendoor? Zou toch jammer zijn als je door de drukte zo blijft steken :)

K heb tussen de middag een paar uur vrij om administratie en andere werkzaamheden op te knappen... zal mn trainingen hierheen verschuiven... Heb vorige week een huis gekocht.. volgende maand krijg ik de sleutel en over een maand of 2 zal ik er wel in wonen.. dan hoef ik nog maar 1 km te rijden ipv 30km! Scheelt me 1,5uur op een dag! Dus er zit wel een zonnig vooruitzicht in! Op de zondagen zal nu de komende paar weken mn hoofdtraining zijn met strongman onderdelen... door de weeks dan nog 1 zware en de rest gewoon wat lichter..

goed man!!:D

voor elk probleem is er een oplossing Jules!! ;)

Toch goed dat je ff getraind hebt!

8-3-2008

FF op en neer naar Voorschoten ;) En daar strongman getraind met JP en de bende!

Conans wheel
200kg 360gr
280kg 360gr
300kg 360gr PR:D

IFSA Log
3x80
1x100 (easy:D)
fx110
6x80

De 110 ging explosief omhoog en explosief achter mn hoofd weer omlaag...:D) Vond m wel meevallen eigenlijk, had er alleen geen balans in, dook beetje te ver onder het gewicht... Heb wel het gevoel dat met een paar weken verder trainen op techniek hij moet kunnen.

Axle
5x80
1x100
1x100
5x80

Nette conans wheel, Ik heb nu ook weinig tijd, maar tijd kun je altijd wel weer ergens vinden en ik merk zelfs nu dat ik sterker wordt door 3x te trainen ipv 4a5.

Echt goed getraind, vooral ook omdat je gisteren nog andere presses hebt gedaan! Je had ook een zeer goede techniek bij het cleanen van die onhandige Axle :thumbs:

proud of to be a member of your gym jules haha nice die logs.. geweldige oefening.. dacht alleen dat je niet meer op top ging tot de wedstrijd ghehe:P

Je rondje wandelen op de conan's wheel was erg indrukwekkend kerel! Alsook je techniek bij de log en de axle!

Leuk dat je nog even mee hebt gedaan!

proud of to be a member of your gym jules haha nice die logs.. geweldige oefening.. dacht alleen dat je niet meer op top ging tot de wedstrijd ghehe:P

Thanx mate, nou idd wilde ik niet meer toppen maar tussen gasten die 120-140 op de boom haalde kon ik natuurlijk niet op de 80 blijven he... Ben wel blij dat ik de 100 ff deed want ik heb er nu flink meer vertrouwen in! En de 110 zie ik echt als mogelijkheid om te halen over een maand op de wedstrijd, hij ging vrij makkelijk alleen dook ik er te ver onder...

Je rondje wandelen op de conan's wheel was erg indrukwekkend kerel! Alsook je techniek bij de log en de axle!

Leuk dat je nog even mee hebt gedaan!

Thanx kerel, conans wheel ligt me wel lekker! Bij boom en axle is het: wie niet sterk (genoeg) is moet het van techniek hebben he! Jij hebt toch ook een fijne training gehad zo voor de eerste keer he! Keep the good work up!:D

Nette conans wheel, Ik heb nu ook weinig tijd, maar tijd kun je altijd wel weer ergens vinden en ik merk zelfs nu dat ik sterker wordt door 3x te trainen ipv 4a5.

Ja 3x moet idd ook genoeg zijn, zeker als je zwaar gaat! Ik probeer nu ieder weekend gewoon strongman te trainen en dan 1 overhead dag en 1 lowerbody dag.... als t lukt een 4de training is het meer conditie en core etc... gaat me wel lukken...

Ja het was al wel m'n 2e training... Maar alle onderdelen deed ik voor het eerst. Ik ben zeker niet ontevreden.Alleen had ik verwacht meer op die log te kunnen...

Ik zit kwa kracht op de gym-onderdelen op ongeveer gelijk niveau met jouw(140 bp, 3x80 strict mp en 105kg pp, 2x100kg axle) maar toch zit er een groot verschil met wat jij doet op de onderdelen... Maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Hey jules, je bent hard bezig zo te zien, ben benieuwd naar brunssum :D
Wordt op de wedstrijd materiaal van jou gebruikt? Die yoke met het beton aan etc? Is die verstelbaar of 1 hoogte?

Ja het was al wel m'n 2e training... Maar alle onderdelen deed ik voor het eerst. Ik ben zeker niet ontevreden.Alleen had ik verwacht meer op die log te kunnen...

Ik zit kwa kracht op de gym-onderdelen op ongeveer gelijk niveau met jouw(140 bp, 3x80 strict mp en 105kg pp, 2x100kg axle) maar toch zit er een groot verschil met wat jij doet op de onderdelen... Maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Techniek en gewenning aan het materiaal doet ook veel.

Terug
Naar boven