Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice curls jules! Wanneer probeer je de 100 een keer..?![]()
![]()
ik wacht wel tot na de wedstrijd voordat ik me door zoiets blesseer....
Beter dan niks Jules!
Kan je niet iets regelen dat je zelf kan trainen tussendoor? Zou toch jammer zijn als je door de drukte zo blijft steken![]()
En daar strongman getraind met JP en de bende!
)
) Vond m wel meevallen eigenlijk, had er alleen geen balans in, dook beetje te ver onder het gewicht... Heb wel het gevoel dat met een paar weken verder trainen op techniek hij moet kunnen.proud of to be a member of your gym jules haha nice die logs.. geweldige oefening.. dacht alleen dat je niet meer op top ging tot de wedstrijd ghehe![]()
Je rondje wandelen op de conan's wheel was erg indrukwekkend kerel! Alsook je techniek bij de log en de axle!
Leuk dat je nog even mee hebt gedaan!

Nette conans wheel, Ik heb nu ook weinig tijd, maar tijd kun je altijd wel weer ergens vinden en ik merk zelfs nu dat ik sterker wordt door 3x te trainen ipv 4a5.
Echt goed getraind, vooral ook omdat je gisteren nog andere presses hebt gedaan! Je had ook een zeer goede techniek bij het cleanen van die onhandige Axle![]()

Techniek en gewenning aan het materiaal doet ook veel.Ja het was al wel m'n 2e training... Maar alle onderdelen deed ik voor het eerst. Ik ben zeker niet ontevreden.Alleen had ik verwacht meer op die log te kunnen...
Ik zit kwa kracht op de gym-onderdelen op ongeveer gelijk niveau met jouw(140 bp, 3x80 strict mp en 105kg pp, 2x100kg axle) maar toch zit er een groot verschil met wat jij doet op de onderdelen... Maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.