XXL Nutrition

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
Kheb een boomstam, axle met banden, biervat, russische kettlebells en kan laadonderdeel doen. ga het schema van je zeker volgen. mijn vooruitgang zal ik hier posten dus dan kan je zien wat ik ervanaf breng:D hou van zware onderdelen dus ga ik flink tegenaan.

Check Kevin Nee zn deadlift filmpje wat ik hier gepost heb. Je ziet dan precies wat ik bedoel met "triggeren". Het is echt pats!! En de stang is los van de grond.

Had het filmpje idd al gecheckt, ziet er bruut uit man, zie precies wat je bedoeld. Box squats ga ik zeker doen, heb het wel eens geprobeerd en voelt echt super.

Ok dan..succes..!

goed bezig toch man?!!

zeker goed bezig en dat wat piet zegt werkt echt
goed want ik doe het zelf ook :D

goede tips van JP!

Nog een lekkere beachboy training Jules! :D Sterke curls trouwens! ;)

JB probeer het maar mijn sticking point is het laatste eindtje ik trek alles van de grond maar het laatste eindtje gaat moeilijk dus hoge zware rackpulls voormij en sinds ik aan het varieren ben met BUBBA en WES gaat het echt vooruit

30-3-2007

Laatste keer trainen op mijn oude manier, van alles wat. Volgende week ga ik op het schema van JP trainen.

Buik:
Vertical knee raises: 4x12

Borst:

Bench
12x40
6x80
4x100
3x110
3x115
3x115
7x100

Ging best lekker dat bankdrukken, maar vanaf volgende week ga ik fatsoenlijk strongmen trainen.

First Class bench press machine (boomgreep)
10x70
8x80
8x90

Benen:

First Class leg extension:
8x35
8x45
8x55
8x55

(is hendig zwaar op deze machine omdat je heel ver met je benen naar achter moet, maar wel lekker)

GoodMorning
10x40
10x40
10x40
8x50

Zondag ga ik strongmen training buiten doen met Ramon Merkx en Maurice Hellenbrand dus dat word weer lekker afzien, vanaf volgende week op schema van JP trainen.

succes met je nieuwe schema en dat van zodnag!! posten man:P

nice bench bro! Succes met je nieuwe schema!

heb mijn log ook weer upgedate met mn vooruitgang:D

31-3-2007

Aangezien ik net 20 nieuwe spinningfietsen heb gekocht van het merk Keiser (beste merk spinningfietsen die er is) was ik uitgenodigd voor een workshop van een beroemde spaanse spinninginstructeur die verbonden is aan het merk. Deze workshop werd gehouden in Venlo. Ben hierheen gegaan met 2 instructeurs van me. Was een leerzame dag met veel tekst en uitleg en heb zelf ook 2 uur spinninglessen meegedaan....
Ging opzich heel lekker, had er weinig last van. Heb 4 jaar geleden nog heel veel wedstrijden gefiets en ik heb het gevoel alsof dat bijna niet weggaat uit je benen. Heb nu al een hele tijd niet meer gefietst en reed heel erg makkelijk terwijl het toch hele intensieve lessen waren met alleen maar instructeurs in de les.

1-4-2007

strongmen training:

Vrachtwagen trekken 9000kilo over 25 meter alleen harnas.
Ging heel lekker, had er best snelheid in.. Volgende keer ga ik me eens wat meer richten op het lostrekken.. heb er nog wel beetje moeite mee... maja wat wil je met 92 kilo....

Laadonderdeel:
4 onderdelen laden op 15 meter op +-1.30m (parcours bergop) hoogte verschol +- 1 meter op 15 meter afstand.
1 as van mijnwagentje van 120 kilo (heb ik op 1.00 meter geladen)
2 stalen biervaten van +- 80 kilo
1 kogel van 90 kilo
Ging heel erg lekker, had er veel snelheid in. 120 kilo as is heel erg lastig om vast te pakken, de wielen draaien afzonderlijk en daar moet je ze bij vastpakken anders krijg je niet genoeg hoogte.

Dit is de as:
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2004/teamwedstrijd/rdp04/fotogalerij5.htm

wheelflip 420 kilo band.

3 flips met hulp. Deze band is me nog net te zwaar, de 350 kilo gaat steeds beter maar deze is echt heel erg worstelen.
Dit is de band:
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2004/teamwedstrijd/rdp04/fotogalerij3.htm

lgoed bezig kerel!!!:D..
ik ga ook steeds meer vooruit!!:D

Stevige training zo te zien.

Nice van die fietsen kerel en zeer nette training!

2-4-2007

Upperbody:

1.Vertical knee raise 4x12

2. Strict MP staand 1x clean
8x40
5x50
5x60
3x65
4x60

3. Push Press 1x clean

5x70 PR
4x80 PR
1x90
7x70 PR

4. First Class shoulder press
10x40
8x50
8x70
8x80
8x90 PR

5. Side raise strict
10x8
10x10
8x12
6x14 PR

6. Smal grip chin BW = +- 91kg
10xBW
10xBW
10xBW
6x BW (paar seconden uithangen iedere rep)

7. T-bar row
10x20
10x40
10x50
8x60

nette PRS juultje:D..
hoe schat je je persoonlijke kansen?in sneek?

Dat zijn aardig wat PR's voor 1 training.

Flink wat PR's kerel en nette PP!

Volgende week donderdag gaan we weer knallen bij Henk! Effe weer wat nieuwe pr'tjes scoren! ;)

En ga eens wat meer vreten, je moet minstens naar de 100 kg dit jaar! :D

Training ging idd best lekker, enige nadeel is dat ik moet proberen te trainen onder werktijd (klinkt jullie als muziek in de oren natuurlijk) maar voor mij is het klote want ik word de hele tijd door mensen aangesproken om ze te helpen dus heb soms te lang rust tussen oefeningen en moet ik opnieuw opwarmen... heb er al eens mijn schouder hendig mee geblesseerd, te lang wachten en dan verder gaan waar je was....

Terug
Naar boven