MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
3-4-2007

Lowerbody:

Full Squat:
10x60
10x80
10x100
6x120
4x130
1x140 (kon me niet concentreren, mooie vrouwen schuld, haha! 1ste rep ging ik zitten en kwam mooi omhoog, 2de rep bleef ik zitten hahaha, was me nog nooit gebeurd! Gelukkig heb ik sterke trainingsmaten, vandaag Alex Moonen: 3de WK en 3de EK Judo junioren zwaargewicht 140kg dus niet zo erg om te gaan zitten met gewicht)

Mijn trainingsmaat waar ik benen mee train: [Link niet meer beschikbaar]

First Class Leg extension:
8x35
8x45
8x55
8x65 PR
8x75 PR (is full stack en hendig zwaar op deze machine)

First Class leg curl:
8x20
8x25
8x30
8x30

Later op de avond wilde ik nog met Maurice Hellenbrand gaan deadliften vanaf blok(zelf op blok staan) maar na 1 set van 8x70 had ik er genoeg van... Teveel last van rug (zondag onderdelen en maandag t-bar en ervoor squat...) Later op de week nog maar eens proberen.. Maurice met supervermoeide rug van het zwaar werken (ijzervlechter van beroep) nog goed voor 4x250 vanaf de grond zonder riem en straps. Normaal toch wel 10x250 maar desalniettemin een bruut gewicht.

Volgende strongman trainingen staan gepland voor zondag met Ramon en Maurice, dan donderdag volgende week met de hele clan strongman van het zuiden (10 man) bij Henk in Itteren en dan weer zondag met Ramon en Maurice. Dus beetje proberen mijn gewone trainingen erop aan te passen.

Flink wat PR's kerel en nette PP!

Volgende week donderdag gaan we weer knallen bij Henk! Effe weer wat nieuwe pr'tjes scoren! ;)

En ga eens wat meer vreten, je moet minstens naar de 100 kg dit jaar! :D

Ja ik doe mijn best man, ben wel de laatste tijd volgens mezelf en mn vriendin (hehe) een stuk meer ripped geworden en op zelfde gewicht blijven staan... dus er is wel wat spiermassa bijgekomen... Ik weet we zitten hier niet in de bodybuilding afdeling dus de woorden ripped en afgetraind mogen hier niet worden gebruikt...
Heb tot mn 18de jarenlang wielrennen gedaan en veel wedstrijden gefietst op redelijk hoog niveau (WB wedstrijden junioren gefietst.) Toen ik stopte woog ik nog geen 70 kg... dus nu 91 is al 21 kg erbij in 4-5jaar... maar ga echt vreten als een beest vanaf nu... Wat weeg jij nu Ruben?

haha super wel ja beest:D

Mooie training kerel, jammer van die squats en deadlifts! Maar effe je energie sparen voor de komende Strongman trainingen! :)

Ik weeg zelf nu zo'n 93-94 kg, dus moet ook nog flink doorvreten wil ik 100 wegen voor de zomer! :D

Mooie training kerel, jammer van die squats en deadlifts! Maar effe je energie sparen voor de komende Strongman trainingen! :)

Ik weeg zelf nu zo'n 93-94 kg, dus moet ook nog flink doorvreten wil ik 100 wegen voor de zomer! :D

Die squats gingen op zich best lekker, tot 140 haha... maja weet dat ik veel meer kan dus boeit me niet zo heel veel. Strongman ga ik hendig knallen!

5-4-2007

Upperbody:

smal grip bench:
10x60
6x80
6x90
4x100 PR

Incline bench Log press: (boomstamdrukken op schuine bank)
8x52
8x62
8x72 PR
5x82 PR
8x72

(superlekkere oefening! eerste keer dat ik hem deed, komt hendig op je triceps aan, eerste rep is zwaar omdat je onder begint dus op je borst. zeker voor herhaling vatbaar!)

Neck press Hammer Strenght (losse schijven)
8x50
8x70
8x70
8x70

Dips
4x8xBW

Vertical knee raise:
4x12

2 PR's op je Press oefeningen lekker hoor!!

schuin boom drukken moet inderdaad heerlijk zijn ja! Mooie training kerel!

goed getraind kerel!

Ik zou ook wel een boom in de gym willen hebben, maar ja......

Ik zou ook wel een boom in de gym willen hebben, maar ja......

Ja dat is het voordeel als je er zelf de baas bent...;)
Heb m ook in de berging liggen, alleen als de grote jongens komen die ermee willen trainen, of ikzelf dan haal ik hem eruit, Als je hem er standaard neerlegt krijg je van die akties van die jonge jongetjes die dat ook wel eens willen proberen en dan door de spiegels heen gaan...

Ja dat is het voordeel als je er zelf de baas bent...;)
Heb m ook in de berging liggen, alleen als de grote jongens komen die ermee willen trainen, of ikzelf dan haal ik hem eruit, Als je hem er standaard neerlegt krijg je van die akties van die jonge jongetjes die dat ook wel eens willen proberen en dan door de spiegels heen gaan...

Dat is wel lekker als je je eigen sportschool hebt. :D

Zo jong al een eigen sportschool :eek:
Zou ik ook wel willen............

6-4-2007

Deadlift (stond zelf op 4cm verhoging, lijkt niet veel maar wil het rustig opbouwen) normaal ligt het hart van de stang, als je officiele gewichten gebruikt op 22,5 cm van de grond. Nu met de verhoging is het nog maar 18,5 cm. Dit is 18% lager dan normaal. Dus is het toch meer dan het in eerste instantie lijkt.

10x60
6x100
6x140
2x160
3x180 PR :D Dit heb ik zelfs nog nooit gehaald als ik op de grond stond!

stif leg deadlift (eerste keer dat ik hem serieus doe dus ff uittesten)
8x60
8x60
8x80
8x90
8x100 (had nog heel veel over maar dat is voor de volgende keer)

Lat pulldown (naar borst toe)

8x40
8x60
8x80
8x100

mooie deadlifts man, gratz @ PR :)

Terug
Naar boven